abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 17:15:53 #83
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725072
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welkom op Fok. Hier vind je bijna niet anders :P
Yeaaaaaaaah right :'). In de 11 jaar dat ik hier nu rondloop heb ik er nog geen gezien. En ben toch al een flink aantal meets afgeweest in die tijd.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:18:18 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135725147
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Yeaaaaaaaah right :'). In de 11 jaar dat ik hier nu rondloop heb ik er nog geen gezien. En ben toch al een flink aantal meets afgeweest in die tijd.
Dan ligt het toch echt wel aan jezelf. Want je hoeft er niet eens veel voor te doen. Maar het komt ook niet altijd maar aangewaaid natuurlijk.
pi_135725164
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voor jou ook niet faxman
Nou het scheelt nogal of je zo'n instelling heb rond je 20e of 30e. Nu is iedereen aan het settelen etc.
pi_135725173
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Het omgekeerde is trouwens ook niet erg handig: vrouwen seksueel aantrekkelijk vinden maar ook niet meer. Ik ben iig. nog geen vrouw tegengekomen die alleen voor een potje neuken in was :D
Genoeg vrouwen hoor. Of ze roepen het in ieder geval vaak, tot ze toch gevoelens krijgen.
pi_135725177
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, hoor. Veel vrouwen vind ik op het eerste gezicht niet zo boeiend, maar misschien is dat juist wel handig, want dan kun je redelijk nuchter handelen.
Ja ehm ja.. Je handelt dan inderdaad super nuchter.. Maar dan moet ik wel een doel voor ogen hebben want als ik hoop dat ik opeens enorm veel interesse in haar gaat ontwikkelen en ga vragen om een nummer etc.. dan mag ik blijkbaar lang wachten :) Want dat is dus nooit gebeurt.
En ik denk dat ik daar ook een beetje onzekerheid in heb.. Dat het geen zin heeft om voor iemand persoonlijkheid te gaan omdat de kans is dat ik echt iets ga voelen niet super groot is ofzo.

Ik wil dus echt vrouwen meer als vermaak gaan zien.. Maar van binnen ben ik gewoon keihard een doetje daarin die dat afkeurt want vrouwen als vermaak zien is niet goed.
Rustig aan.
pi_135725184
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Je moet ook niet denken dat er op meets flink geneukt wordt. Mensen gaan daar met een andere instelling heen.
pi_135725244
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef Faxie het volgende:
Je moet ook niet denken dat er op meets flink geneukt wordt. Mensen gaan daar met een andere instelling heen.
Tuurlijk :') _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 17:21:19 ]
  maandag 20 januari 2014 @ 17:21:21 #90
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725251
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan ligt het toch echt wel aan jezelf. Want je hoeft er niet eens veel voor te doen. Maar het komt ook niet altijd maar aangewaaid natuurlijk.
Ik verwacht ook helemaal niet dat vrouwen mijn armen in komen waaien :{. Maar ook als ik wel moeite doe of zoek vind ik geen vrouwen die voor een date of avondje rollebollen openstaan. Goeie vicieuze cirkel dus: vrouwen houden van zelfvertrouwen, dat ontbreekt bij mij enigzins, dus loop ik meer vrouwen mis, waardoor mijn zelfvertrouwen afneemt |:(
pi_135725254
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ehm ja.. Je handelt dan inderdaad super nuchter.. Maar dan moet ik wel een doel voor ogen hebben want als ik hoop dat ik opeens enorm veel interesse in haar gaat ontwikkelen en ga vragen om een nummer etc.. dan mag ik blijkbaar lang wachten :) Want dat is dus nooit gebeurt.
En ik denk dat ik daar ook een beetje onzekerheid in heb.. Dat het geen zin heeft om voor iemand persoonlijkheid te gaan omdat de kans is dat ik echt iets ga voelen niet super groot is ofzo.

Ik wil dus echt vrouwen meer als vermaak gaan zien.. Maar van binnen ben ik gewoon keihard een doetje daarin die dat afkeurt want vrouwen als vermaak zien is niet goed.
De vrouwen die zo'n instelling kunnen waarderen zijn op 1 hand te tellen. Nu komen er natuurlijk een hoop reacties die zeggen dat dat niet zo is, maar wat vrouwen beweren en hoe ze zich gedragen zit zoals je bij je zusjes hebt gemerkt nogal een verschil in.
pi_135725261
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tuurlijk :') _O-
Dan kom ik op de verkeerde meets... ;(
pi_135725281
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik verwacht ook helemaal niet dat vrouwen mijn armen in komen waaien :{. Maar ook als ik wel moeite doe of zoek vind ik geen vrouwen die voor een date of avondje rollebollen openstaan. Goeie vicueuze cirkel dus: vrouwen houden van zelfvertrouwen, dat ontbreekt bij mij enigzins, dus loop ik meer vrouwen mis, waardoor mijn zelfvertrouwen afneemt |:(
Mss maak je al een fout door je zelfvertrouwen af te laten hangen van externe factoren ? :)
  maandag 20 januari 2014 @ 17:23:05 #94
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_135725308
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou het scheelt nogal of je zo'n instelling heb rond je 20e of 30e. Nu is iedereen aan het settelen etc.
Wij hebben nog tijd genoeg om te settelen man.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:23:08 #95
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725312
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik verwacht ook geen neuk-meets, zelfs niet bij Huppel vorig jaar :'). Maar de aanzet tot dates enz. kan toch wel op meets gelegd worden lijkt me?
  maandag 20 januari 2014 @ 17:24:21 #96
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725357
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mss maak je al een fout door je zelfvertrouwen af te laten hangen van externe factoren ? :)
Uhuh, ben erg beinvloedbaar helaas. Het is lastig om gelukkig met mezelf te zijn zonder mensen om me heen. Hoe de fuck doen mensen dat :?
pi_135725372
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik verwacht ook geen neuk-meets, zelfs niet bij Huppel vorig jaar :'). Maar de aanzet tot dates enz. kan toch wel op meets gelegd worden lijkt me?
Tuurlijk, dat gebeurt ook wel.
pi_135725403
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wij hebben nog tijd genoeg om te settelen man.
Het helpt ook niet dat ik geen kinderen wil.

Als je met het hele gebeuren begint nog voor je 20e, komt zoiets nog niet eens aan de orde. Lekker wild doen, en over 6-7 jaar zie je wel weer. Dan ben je toch ook wel toe aan een volgende stap in je leven samen met je vriendinnetje.

Maar als je al 30 bent komt die volgende stap vaak wel gelijk aan de orde. En dat is niet handig als je de eerste stap nog niet eens hebt gehad :')
pi_135725416
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat gebeurt ook wel.
:P
pi_135725448
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Er is geen ''juiste'' manier om te denken over vrouwen. Dat is voor iedereen anders. Ipv te focussen op vrouwen zou ik je aanraden om te focussen op jezelf.

Hoe denk je momenteel over jezelf ? Beantwoord die vraag maar als eerste.
Waarover? Het leven bestaat uit nogal veel dingen.
Ik weet dat ik ooit een stuk losser ben geweest en dat ik nu gesloten ben.. Ik heb het moeilijk met tevreden zijn met het leven en wat ik heb.
Verder zou ik wel iets meer discipline hebben zodat ik eigenlijk meer doelen succesvol zou kunnen uitvoeren.. Sommige dingen lukken mij dus gewoon even niet zoals een groter vetlaagje krijgen en mezelf wat minder suf masturberen. :')
Maar verder weet ik dat ik aantrekkelijk intelligent en grappig kan zijn. (ben wat gesloten opt moment dus kan voor mijn doen gewoon een stuk beter)
quote:
[..]

Nee, ga niet om een date vragen als je er zelf niet helemaal achter staat. Of een nummer.
Ik zeg niet dat ik er niet achter zou staan overigens. :+
quote:
Maar wat versta jij onder ''leuke ervaringen'' met een vrouw ? Voor de een is dat samen een filmpje kijken, filosoferen of een samen een potje backgammon spelen. Voor de ander is dat meer sexueel en/of spiritueel. Een ander zoekt weer een zielsverwant.
Dat alles zijn mooie ervaringen.
quote:
Dus 1; hoe denk je momenteel over je zelf ? En 2: Wat wil je samen met een vrouw gaan doen ?

Als je die 2 dingen specifiek kan maken zal je ook beter advies krijgen waar je iets mee kan. Op een vage vraag zal je altijd een vaag antwoord krijgen :)
True, vage vragen krijgen een vaag antwoord.. Maar met mijn ''vraag'' probeerde ik mijn vaagheid wat helderder te krijgen :D Tis geen concreet probleem meer een stukje waarbij ik dus niet weet wat ik ermee aanmoet.

Dus wat ik met vrouwen wil doen is samen optrekken en een (seksuele) band opbouwen.
Ik zoek geen vriendschap ofzo. :+
Rustig aan.
pi_135725452
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
Uhuh, ben erg beinvloedbaar helaas. Het is lastig om gelukkig met mezelf te zijn zonder mensen om me heen. Hoe de fuck doen mensen dat :?
Door juist blij te zijn met zichzelf en geen fuck te geven aan wat andere mensen over hun denken :)

Dikgedrukte deel geeft al aan waar het probleem zit. Wees eerst eens blij met jezelf, als dat niet in orde is gaat succes met vrouwen daar niet veel aan veranderen.
pi_135725506
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Als je volop zelfvertrouwen hebt zonder externe inbreng, geeft dat ook wel een bepaalde mate van arrogantie/gebrek aan relativeringsvermogen aan...

Maar als je geen externe inbreng krijgt dan zul je het wel zelf moeten ontwikkelen ja.... maakt het er niet makkelijker op maarja... Zie het maar zo dat je aan het eind van de rit beter af ben dan de rest.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:28:47 #103
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725508
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het helpt ook niet dat ik geen kinderen wil.

Als je met het hele gebeuren begint nog voor je 20e, komt zoiets nog niet eens aan de orde. Lekker wild doen, en over 6-7 jaar zie je wel weer. Dan ben je toch ook wel toe aan een volgende stap in je leven samen met je vriendinnetje.

Maar als je al 30 bent komt die volgende stap vaak wel gelijk aan de orde. En dat is niet handig als je de eerste stap nog niet eens hebt gehad :')
Herkenbaar. Tijdens mijn twenties vrijwel continu een relatie gehad. Nu ik in de dertig ben gaat dat lastiger en zoeken vrouwen eerder een man om kinderen mee te krijgen (of erger: hun bestaande koters op te voeden :X)
  maandag 20 januari 2014 @ 17:29:16 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135725525
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Herkenbaar. Tijdens mijn twenties vrijwel continu een relatie gehad. Nu ik in de dertig ben gaat dat lastiger en zoeken vrouwen eerder een man om kinderen mee te krijgen (of erger: hun bestaande koters op te voeden :X)
Ha, nooit.
Dat is iets dat ik echt weiger, andermans kinderen opvoeden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135725559
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ow je hebt al volop relaties gehad? ....
pi_135725565
quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ha, nooit.
Dat ja :X
  maandag 20 januari 2014 @ 17:31:01 #107
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725576
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

Door juist blij te zijn met zichzelf en geen fuck te geven aan wat andere mensen over hun denken :)

Dikgedrukte deel geeft al aan waar het probleem zit. Wees eerst eens blij met jezelf, als dat niet in orde is gaat succes met vrouwen daar niet veel aan veranderen.
Auw, die zit. Bij welke winkel kan je "blij met mezelf zijn" kopen ;)?
  maandag 20 januari 2014 @ 17:32:01 #108
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725607
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow je hebt al volop relaties gehad? ....
2 :@, beide langer dan 4 jaar trouwens. En sinds 2 jaar lukt het ineens compleet niet meer om een vrouw te versieren -O-
pi_135725612
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Voel je je weleens eenzaam?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_135725614
quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ha, nooit.
Dat zou ik ook niet willen. Al zou die er geen contact mee hebben of iets, dan zou het nog steeds direct een no-go zijn.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:33:08 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135725648
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet willen. Al zou die er geen contact mee hebben of iets, dan zou het nog steeds direct een no-go zijn.
Het voelt evolutionair minderwaardig, gewoon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135725654
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

2 :@, beide langer dan 4 jaar trouwens. En sinds 2 jaar lukt het ineens compleet niet meer om een vrouw te versieren -O-
Waarom lukte het bij die andere 2 wel?
pi_135725659
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik kan het in elke winkel kopen. Maar ik schijn een winkelverslaving te hebben en elke aankoop geeft mij een enorm gelukzalig gevoel.

Heb je duidelijke punten waarom je niet tevreden met jezelf bent?
  maandag 20 januari 2014 @ 17:35:01 #114
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725728
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Voel je je weleens eenzaam?
Structureel. Ik had vorig jaar een leuke vriendengroep gevonden, vaak in de weekenden uit of bij iemand thuis hangen. Da's de laatste maanden ineens helemaal ingestort doordat de kartrekkende stelletjes te druk bezig zijn met te settlen. Dus vandaar dat ik binnenkort mijn weekenden in ga vullen met vrijwilligerswerk bij een poppodium :)
pi_135725749
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan het in elke winkel kopen. Maar ik schijn een winkelverslaving te hebben en elke aankoop geeft mij een enorm gelukzalig gevoel.

:D
  maandag 20 januari 2014 @ 17:37:51 #116
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725827
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jep: perfectionistisch dus wat ik doe is zelden goed genoeg, Da's gekoppeld aan Asperger (ik ben een échte Fok-auti _O-) wat sociale vaardigheden in de weg zit of nogal energierovend maakt waardoor ik aan het eind van een dag vaak mentaal uitgeput ben.

De keren dat ik wel tevreden ben is omdat er iets technisch lukt zoals een programmeerseltje of een game. Een zeldzame keer omdat ik heb gedurfd iemand mee uit te vragen (die dan bijv. al een relatie heeft, maar toch heb ik het dan gedurfd)
pi_135725846
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

De vrouwen die zo'n instelling kunnen waarderen zijn op 1 hand te tellen. Nu komen er natuurlijk een hoop reacties die zeggen dat dat niet zo is, maar wat vrouwen beweren en hoe ze zich gedragen zit zoals je bij je zusjes hebt gemerkt nogal een verschil in.
Ik wil dit in mijn hoofd krijgen:
''Het is goed om met vrouwen te flirten, ze te versieren, er seks mee te hebben, ZONDER dat daar verplichtingen bij komen kijken''

Deze ''stelling'' zit niet in mijn kop, ik heb er qua gevoel bezwaar tegen maar ik heb rationeel de indruk dat dat bezwaar dus onzin is. (volgen jullie em nog?)

Dus de vraag: Waarom is het goed om met vrouwen te flirten, ze te versieren en er seks mee te hebben zonder bijkomende verplichtingen?
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:39:23 #118
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135725881
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom lukte het bij die andere 2 wel?
Bij de eerste: dankzij urenlange overredingskracht van 4 toenmalige vrienden dat zij me echt leuk vond. Bij nr. 2: omdat zij aangaf dat ze een relatie wou, die kwam dus echt aanwaaien.
pi_135725899
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil dit in mijn hoofd krijgen:
''Het is goed om met vrouwen te flirten, ze te versieren, er seks mee te hebben, ZONDER dat daar verplichtingen bij komen kijken''

Deze ''stelling'' zit niet in mijn kop, ik heb er qua gevoel bezwaar tegen maar ik heb rationeel de indruk dat dat bezwaar dus onzin is. (volgen jullie em nog?)

Dus de vraag: Waarom is het goed om met vrouwen te flirten, ze te versieren en er seks mee te hebben zonder bijkomende verplichtingen?
Waarom is het goed om bijkomende verplichtingen te hebben?
pi_135725924
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom is het goed om bijkomende verplichtingen te hebben?
Ik voel mij verplicht om lief te doen, oprecht te zijn, haar het hof te maken, niet voor seks iemand versieren.
Dat is niet perse goed, dat is alleen wat er bij mij ingestampt is dat het zo zou moeten horen.
Rustig aan.
pi_135725966
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik voel mij verplicht om lief te doen, oprecht te zijn, haar het hof te maken, etc.
Romantiseer het niet zo. Vrouwen willen gewoon geneukt worden vaak.

Hoeveel kansen ik heb laten schieten achteraf gezien.... :')
pi_135726014
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Romantiseer het niet zo. Vrouwen willen gewoon geneukt worden vaak.

Hoeveel kansen ik heb laten schieten achteraf gezien.... :')
Met vrouwen flirten, versieren, seks hebben is goed omdat vrouwen vaak geneukt willen worden. :D
/ door een mannetje dat ze daartoe verleidt ofc.
Alleen als ze verleid wordt.
Rustig aan.
pi_135726035
Waarom wil je dan iets doen wat eigenlijk tegen je aard in gaat?

Overigens ken ik weinig mensen die echt seks hebben en puur seks hebben. Je kunt nog steeds lief zijn, oprecht zijn en er gewoon een leuke tijd van maken.

De enige verplichting die mensen laten vallen is een relatie, in de meeste gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')