Dat laatste was al weerlegt in het NWS bericht erover.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mis tot nu toe wel enige vorm van logica, bij brand bijvoorbeeld had je op zijn minst verwacht dat er een mayday was uitgegaan, of een noodoproep op de transponder.
Uit de laatste berichten blijkt ook dat het vliegtuig mogelijk de Straat van Malakka heeft bereikt. Dus dan zou het toestel niet abrupt uit elkaar gespat zijn.
En dit maakt het verhaal nog een stuk bizarder.
Was bij AF447 ook, bv. linkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef blingbling11 het volgende:
En dit maakt het verhaal nog een stuk bizarder.
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014quote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zouden daar wat hi-res foto's moeten worden geschoten door een spionagesatelliet, dan konden internetters wereldwijd meezoeken.
Ik kan mij er wat bij voorstellen. Maar ben je al in Den Haag geweest of voor mij part in de buurt van Rotterdam-Airport? Dan weet je niet wat je meemaakt. Alarmfase 1 is daar al in werking getreden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:09 schreef the-it het volgende:
Mag ik hier even mijn gal spuwen over de nucleaire top? Spotten zit er niet inHet is zelfs verboden om in de gemeente Haarlemmermeer een camera/verrekijker bij je te hebben...
Ja, bij Northwest, maar toen was ik in bezit van een KLM-idquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft er hier iemand wel eens een upgrade gescoord? En zo ja, hoe is je dat gelukt?
Een wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft er hier iemand wel eens een upgrade gescoord? En zo ja, hoe is je dat gelukt?
Same here, alleen op standby of duty travel weleens geupgrade. Prive heb ik niet genoeg statusquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, bij Northwest, maar toen was ik in bezit van een KLM-idDan is er een hoop mogelijk bij Skyteam.
Zorg er in ieder geval voor dat je netjes gekleed en verzorgd bent.
Gewoon brutaal naar de gate-agent lopen, je ID laten zien, even vriendelijk zijn en vragen of er nog een plekje voorin beschikbaar is doet wonderenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Same here, alleen op standby of duty travel weleens geupgrade. Prive heb ik niet genoeg status
Als ik geboekt reis met een willekeurige airline dan doe ik dat niet hoor. Voel ik mij toch een beetje bezwaardquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gewoon brutaal naar de gate-agent lopen, je ID laten zien, even vriendelijk zijn en vragen of er nog een plekje voorin beschikbaar is doet wonderenOok zonder status.
Ach, als de plek toch vrij is... Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als ik geboekt reis met een willekeurige airline dan doe ik dat niet hoor. Voel ik mij toch een beetje bezwaardIPB-end altijd netjes voorstellen.
Als je op een reguliere trip reist kan je het ook proberen. Naar gate-agent lopen en even voorstellen, vragen of ze misschien wat beschikbaar heeft. Nee heb je....quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef blingbling11 het volgende:
Maar laat je je KLM ID dan zien als je al IPB vliegt? Ik kan bijvoorbeeld niet IPBen maar heb wel een KLM ID.
quote:Drie mensen zijn donderdagmiddag zwaargewond geraakt door een helikoptercrash bij Vliegveld Hilversum. Dat melden de hulpdiensten.
Het toestel met drie inzittenden stortte rond 13.20 uur neer op het terrein van het vliegveld. Over de oorzaak is nog niets bekend. Verdere details ontbreken.
13:21:19 13-03-14 GROUP-1 Pr 1 Ong.Luchtvaart NOODWEG HILVERSUM 2091 2171 2731 2732 7062quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef Iemand91 het volgende:
Helikopter neergestort bij Hilversum
[..]
Ben benieuwd naar wat er is gebeurd. Wat ik begrijp blak na opstijgen en met lage snelheid weer naar beneden gekomen en gekanteld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
Gaat om PH-OKE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A Martinair Cargo McDonnell Douglas MD-11 freighter, registration PH-MCU performing flight MP-71 from Tenerife Sur Reina Sofia,CI (Spain) to Sao Paulo Viracopos,SP (Brazil), was in the initial climb out of Tenerife South Airport's runway 08 when the right hand engine (PW4462, #3) emitted a loud bang forcing the crew to shut the engine down. The aircraft stopped the climb at 7000 feet and returned to Tenerife's runway 08 for a safe landing about 40 minutes after departure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |