abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135715693
Hatsjee. Game on.
pi_135715719
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef trui het volgende:

[..]

een jaar is ook echt niet standaard hoor. Er zijn er vast die dat wel halen, maar de meeste hebben 't dubbele wel nodig...
Oh nee… Zo bedoel ik het niet. Maar we zijn nu een jaar verder en madam zwemt in badje 2. En zat na 10 lessen ook al in badje 2. Maar omdat ik nogal een eigenwijze drol heb, komt ze niet verder...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135715722
Er is wel een kantina met bier bij de zwemles , maakt het dragelijk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135715738
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef Joene het volgende:
Om vervolgens de alcoholcontrole in te rijden.
pi_135715753
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef Joene het volgende:
Ja, broodje kroket onder het wachten? Die van ons heeft nu gratiesj wiefie.
pi_135715781
Zo, paar zwemscholen gebeld en maandag heeft ze dr eerste les. Niet meteen voor dr A maar eerst een kikkercursus. Daarna kan ze dan doorstromen naar de a-diplomacursus.

Bewust hiervoor gekozen, dan kan ze lekker rustig aan doen, plezier hebben en is de druk niet zo groot om meteen voor dat diploma te gaan.

N. is overstag nadat ik m 16 keer op zn werk heb gebeld. :P
pi_135715810
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef -Spring het volgende:
Zo, paar zwemscholen gebeld en maandag heeft ze dr eerste les. Niet meteen voor dr A maar eerst een kikkercursus. Daarna kan ze dan doorstromen naar de a-diplomacursus.

Bewust hiervoor gekozen, dan kan ze lekker rustig aan doen, plezier hebben en is de druk niet zo groot om meteen voor dat diploma te gaan.

N. is overstag nadat ik m 16 keer op zn werk heb gebeld. :P
Wow… :D
pi_135715867
Vijf of zes keer actually. Iig zeer effectief. :P
  maandag 20 januari 2014 @ 13:32:12 #9
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135715876
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Kan ik zomaar naar de naam van de juf vragen?
Ik vind dat je dat best kunt vragen, of zelfs kunt aangeven dat je voorkeur uitgaat naar iemand anders dan mevrouw N. Als ze willen weten waarom, kun je altijd nog uitleggen dat iemand die je kent daar bijzonder slechte ervaringen mee had.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Oh nee… Zo bedoel ik het niet. Maar we zijn nu een jaar verder en madam zwemt in badje 2. En zat na 10 lessen ook al in badje 2. Maar omdat ik nogal een eigenwijze drol heb, komt ze niet verder...
Dat heeft bij Cato ook héél lang geduurd, maar dat was echt geen eigenwijsheid. Gewoon moeite met automatiseren van 't geleerde in combinatie met wat motorische onhandigheid. Af en toe eens vragen waar ze specifiek op zou moeten oefenen kan helpen. Want jullie gaan toch ook best tussendoor zwemmen? Dan kun je daar nog een beetje op inspelen. En verder is 't toch ook echt een kwestie van geduld.
in de haak.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:33:22 #10
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135715930
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef -Spring het volgende:
Vijf of zes keer actually. Iig zeer effectief. :P
moejjevakerdoen! ;)
in de haak.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:34:20 #11
5428 crew  miss_sly
pi_135715967
:D Spring

Het zal best wel dat het ABC-riedeltje gebakken lucht bezit en alles, maar ik heb de kwaliteiten niet in huis om het haar zelf te leren, dus gaat ze gewoon voor in ieder geval A en B naar zwemles.

Ik hoor verschillende verhalen van kinderen die binnen anderhalf jaar A, B en C haalden als kinderen die na 3 jaar met hangen en wurgen net aan A hebben. Het zal per kind en zwemschool en weet ik wat allemaal verschillend zijn. Dus dat gaan we dan nog wel zien. Maar leren zwemmen, zichzelf in veiligheid leren brengen vanuit het water, moet ze toch echt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135716003
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef trui het volgende:

[..]

Ik vind dat je dat best kunt vragen, of zelfs kunt aangeven dat je voorkeur uitgaat naar iemand anders dan mevrouw N. Als ze willen weten waarom, kun je altijd nog uitleggen dat iemand die je kent daar bijzonder slechte ervaringen mee had.

[..]

Dat heeft bij Cato ook héél lang geduurd, maar dat was echt geen eigenwijsheid. Gewoon moeite met automatiseren van 't geleerde in combinatie met wat motorische onhandigheid. Af en toe eens vragen waar ze specifiek op zou moeten oefenen kan helpen. Want jullie gaan toch ook best tussendoor zwemmen? Dan kun je daar nog een beetje op inspelen. En verder is 't toch ook echt een kwestie van geduld.
Oh ja, dat doe ik ook. We weten nu waar het op hangt en het gaat m nu vooral op dat ze slordig is. Ze kan het prima, maar ze moet het wel even doen. Stand van de voeten gaat nog niet helemaal goed. Dus als we weer gaan met het hele gezin (over 4 weken doen we weer een weekendje center parcs) kunnen we ons weer even focussen en haar wat begeleiden.
Vrijdag was de juf een kwartier met haar bezig en was de juf van badje 1 ook de kinderen van badje 2 aan het doen. Ze zijn echt bezig haar nu naar bad 3 te krijgen voordat de juf op verlof gaat.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:37:04 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135716075
Dat je zaterdag voor een deel geblokkeerd is zal de komende tijd nog wel zo blijven ook, Luigi. Is ze van zwemles af, gaat ze op paardrijden, dansles en/of muziek. Not to mention de weekend boodschappenlijstjes, die blijven zich ook maar opdringen. :+
in de haak.
pi_135716120
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef trui het volgende:
Not to mention de weekend boodschappenlijstjes, die blijven zich ook maar opdringen. :+
Die liet ik eerst altijd bezorgen :@.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:38:13 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135716126
oh die stand van de voeten, dat was hier ook altijd een gedoe (wreefslag). Heel moeilijk bij te sturen. Wist je dat er speciale schoentjes voor zijn, om dat aan te leren? Met zo'n flap. De moeite om eens na te vragen!
in de haak.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:39:37 #16
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135716202
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Luigi het volgende:

[..]

en daar moet je dan weer voor thuisblijven. }:| :7
in de haak.
pi_135716206
En ja, je doet er verder weinig aan en het hoort erbij en weet ik veel wat maar soms heb ik gewoon zoiets van god god wat een circus maken we er weer van ;).

(maar dat heb ik al vrij snel hoor dus dat ligt waarschijnlijk aan mij :P )
pi_135716265
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Luigi het volgende:

[..]

ja waarom is je daarmee gestopt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:41:07 #19
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135716272
Volgens mij zijn die zwemlessen met gemak het hotste topic in OUD, of niet? ;)

Wat anders: wat zal ik met een pak kipfilets gaan maken? Mexicaans hebben we de afgelopen paar dagen al gehad, Indiaas ook en Thais ook...
pi_135716293
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef Joene het volgende:

[..]

ja waarom is je daarmee gestopt ?
Nouja, beetje door het zwemmen dus. Iets van gedeelde smart enzo. Vrouw er uit om te zwemmen, ik voor de boodschappen, je hebt nog wat aan je dag, etc, etc. Dat soort gelul :P.
pi_135716325
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef Gaoxing het volgende:
Haha je moet eens aan het eind van zo'n les in de hal van zo'n zwembad gaan zitten :D. Dat vind echt NIEMAND leuk dus he. Allemaal verhit, boos en ongeduldig :D.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:42:56 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135716345
quote:

Wat anders: wat zal ik met een pak kipfilets gaan maken? Mexicaans hebben we de afgelopen paar dagen al gehad, Indiaas ook en Thais ook...
kipnuggets met Tuc
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_135716362
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nouja, beetje door het zwemmen dus. Iets van gedeelde smart enzo. Vrouw er uit om te zwemmen, ik voor de boodschappen, je hebt nog wat aan je dag, etc, etc. Dat soort gelul :P.
Het lijkt mij ideaal dat bezorgen van de boodschappen en bestellen van behind the pc , scheelt ook dat je wat minder impuls aankopen doet.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:43:46 #24
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135716380
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

kipnuggets met Tuc
of met cocos en panko :9~
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 januari 2014 @ 13:44:51 #25
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135716423
Even vergeten: voor een kind met ei-allergie (en melk, en soya) }:| ....
pi_135716433
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Het lijkt mij ideaal dat bezorgen van de boodschappen en bestellen van behind the pc , scheelt ook dat je wat minder impuls aankopen doet.
Ja, het had wel iets. Boodschappen vind ik ook zoiets idd. Compleet waardeloze bezigheid. Ongelooflijk inefficient ook. Met je auto naar een supermarkt toe (waar net een grote vrachtwagen is geweest met al je spulletjes), spullen in een karretje, van het karretje op een band, van de band in je karretje, dan weer in je auto, thuis uitladen, opruimen... Grrrrrr.

Kan erg slecht tegen dat soort inefficientie. Als ik stappen in dat proces kan overslaan, dan graag!
pi_135716477
Syl, Amber was bijna 5
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135716488
Bij Chris zijn zwemles doen ze gewone waterschoentje andersom aan. Dan voelen ze hun tenen zitten en weten ze waar ze aan moeten denken..
Alleen Chris heeft ook moeite met dat automatiseren van zijn hele been-schoolslag. De nieuwe juf doet het nu weer zonder schoenen om eerst de grove bewegingen er beter in te krijgen.
Vanavond weer zwemles, lesje survivallen. Met kleren aan, en dingen als je oriënteren in het water. Eens kijken hoe dat gaat.
Chris is nu al 1,5 jaar bezig, en hangt ergens rond badje 2. Het eerste driekwart jaar heeft hij nodig gehad om watervrij te worden. En geen idee hoe lang het nog gaat duren met die scheve schoolslag. Hij heeft er wel weer lol in, en wil niet op een andere sport, dus ik vind het zo ook wel prima.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:46:42 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135716503
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Gaoxing het volgende:
kip met pesto uit de oven. lekker!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_135716515
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Joene het volgende:

[..]

wij hebben het een tijd gedaan. Vond het erg prettig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:50:07 #31
176471 oh-oh
pi_135716617
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Gaoxing het volgende:
Pilav!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135716621
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja, het had wel iets. Boodschappen vind ik ook zoiets idd. Compleet waardeloze bezigheid. Ongelooflijk inefficient ook. Met je auto naar een supermarkt toe (waar net een grote vrachtwagen is geweest met al je spulletjes), spullen in een karretje, van het karretje op een band, van de band in je karretje, dan weer in je auto, thuis uitladen, opruimen... Grrrrrr.

Kan erg slecht tegen dat soort inefficientie. Als ik stappen in dat proces kan overslaan, dan graag!
Tico wilt het niet laten bezorgen. :{
pi_135716659
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Tico wilt het niet laten bezorgen. :{
Goftedomme!
pi_135716682
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef trui het volgende:
oh die stand van de voeten, dat was hier ook altijd een gedoe (wreefslag). Heel moeilijk bij te sturen. Wist je dat er speciale schoentjes voor zijn, om dat aan te leren? Met zo'n flap. De moeite om eens na te vragen!
No way.. Ik ga google aanslingeren.
pi_135716687
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Luigi het volgende:

[..]

Goftedomme!
Ik denk dat ze de supermarkt ziet als een gezellig gezins uitje , met minimaal 2 krijsende kinderen.
pi_135716736
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de supermarkt ziet als een gezellig gezins uitje , met minimaal 2 krijsende kinderen.
Op en top vermaak voor het hele gezin uiteraard.
pi_135716758
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Luigi het volgende:

[..]

Op en top vermaak voor het hele gezin uiteraard.
Vergeet de rest van de supermarkt niet, _O-
pi_135716779
quote:

marineren in olie met wat rozemarijn en dan grillen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135716794
Moet zeggen dat het ook wel lastig was om echt voor de hele week in huis te halen hoor. Het kan wel, maar dan ga je echt heel voorspelbaar bestellen dus en eet je bijna elke week hetzelfde. Wat ik op een gegeven moment deed was basisvoorraad (en hele zware dingen) bestellen en dan 1x per week langs de lokale super voor verse spullen enzo. Dat deed ik dan als ik de uk naar school had gebracht, ging meestal prima wel.
pi_135716803
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Joene het volgende:

[..]

2 kinderen met een kindermandje die elk pad minimaal 2x op je hakken rijden. Staan te krijsen omdat ik geen brood in het ene wagentje mag doen maar de dora koekjes in het grote wagentje doe. Dat je halverwege 1 wagentje terug moet gaan zetten, wegens geen zin meer want wil in de grote wagen zitten. Waarop bram achterom gaat zitten kloten…
Heerlijk toch?
  maandag 20 januari 2014 @ 13:56:09 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135716839
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

zulke schoenen hebben ze bij Roy ook.

zwemles hij doet het met school al is dat meer drijven en spelen in het water.
Denk ook niet dat het nu al zin heeft om Roy op zwemles te doen.

en Online boodschappen bestellen en laten bezorgen,ik wilde dat het kon.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_135716855
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef simmu het volgende:

[..]

marineren in olie met wat rozemarijn en dan grillen?
en dan pasta pesto erbij :Y)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135716857
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

2 kinderen met een kindermandje die elk pad minimaal 2x op je hakken rijden. Staan te krijsen omdat ik geen brood in het ene wagentje mag doen maar de dora koekjes in het grote wagentje doe. Dat je halverwege 1 wagentje terug moet gaan zetten, wegens geen zin meer want wil in de grote wagen zitten. Waarop bram achterom gaat zitten kloten…
Heerlijk toch?
Genieten idd.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:57:00 #44
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135716866
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ja, de klapzwemschoen oid. :D hier hadden ze 'm bij de zwemschool waar we uiteindelijk bij belandden.
in de haak.
pi_135716891
quote:

Ja, die zwemlessen komen eens in de zoveel tijd hierboven borrelen in de sc. Wat wil je ook met zo'n waterrijk landje. ;)

Kip met aard. En gewoon lekkere sla. Is dat ook iets?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135716899
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef _Bar_ het volgende:

en Online boodschappen bestellen en laten bezorgen,ik wilde dat het kon.
Wij deden het bij een lokale super, in de buurt. Die hadden een heel website en alles :D. Ondertussen bezorgt Appie ook bij ons in de straat zag ik pas.
pi_135716916
http://www.zwemschoen.nl

Deze schoenen?
  maandag 20 januari 2014 @ 13:58:50 #48
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_135716923
klapzwemschoen? Wat een prachtig woord is dat! :-):-)

Ik zou online boodschappen doen ook echt echt ideaal vinden! Wat een tijd scheelt dat!!
pi_135716935
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef trui het volgende:

[..]

ja, de klapzwemschoen oid. :D hier hadden ze 'm bij de zwemschool waar we uiteindelijk bij belandden.
Dat ziet er wel comfortabeler uit dan de zwemschoenen verkeerd om :P
  maandag 20 januari 2014 @ 14:00:42 #50
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135716986
Gao, en Mexicaans, is dat wat? burrito's met kip & groenten bijv. Volgens mijn snelle google zoektocht zitten er geen ei/melk/soja in burrito's.
in de haak.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:01:24 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135717020
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:59 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Dat ziet er wel comfortabeler uit dan de zwemschoenen verkeerd om :P
vind je? ;) (mijn kinderen vonden ze heel vervelend, maar 't hielp wel - een beetje).
in de haak.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:01:42 #52
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135717031
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wij deden het bij een lokale super, in de buurt. Die hadden een heel website en alles :D. Ondertussen bezorgt Appie ook bij ons in de straat zag ik pas.
hier geen enkele supermarkt die daarmee iets doet helaas,en dat met 2grote Jumbo's,ah,lidl en 2 Aldi's :{
pi_135717039
Zwemles is bij ons gemiddeld een jaar tot A en anderhalf jaar voor A, B en C. Heel wat kinderen halen dat ook. Onze dame doet er wat langer over, zoals verwacht, maar het valt me nog mee. We zijn bewust redelijk laat begonnen. Wordt ook geadviseerd, die kleintjes hebben de kracht, motoriek en coördinatie meestal niet.

Bar: bij ons bezorgde AH toen niet, maar wel een supermarkt van twee dorpen verderop. Was wel makkelijk.

Als het zwemmen klaar is, vrees ik dat we voor paardrijden 'gaan'. Dat is nog onhandiger, want op zaterdagmiddag. Dan liever de ochtend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_135717076
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef YPPY het volgende:
Zwemles is bij ons gemiddeld een jaar tot A en anderhalf jaar voor A, B en C. Heel wat kinderen halen dat ook. Onze dame doet er wat langer over, zoals verwacht, maar het valt me nog mee. We zijn bewust redelijk laat begonnen. Wordt ook geadviseerd, die kleintjes hebben de kracht, motoriek en coördinatie meestal niet.

Bar: bij ons bezorgde AH toen niet, maar wel een supermarkt van twee dorpen verderop. Was wel makkelijk.

Als het zwemmen klaar is, vrees ik dat we voor paardrijden 'gaan'. Dat is nog onhandiger, want op zaterdagmiddag. Dan liever de ochtend.
Wat is redelijk laat? Wij zijn begonnen toen Jen 5 was.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:03:08 #55
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_135717099
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hier geen enkele supermarkt die daarmee iets doet helaas,en dat met 2grote Jumbo's,ah,lidl en 2 Aldi's :{
Hier ook niet, helaas idd. Ik ga er vanuit dat t een kwestie van tijd is.... Wel sinds kort de zelfscan, scheelt ook al iets!
  maandag 20 januari 2014 @ 14:03:52 #56
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135717132
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef YPPY het volgende:

dat is dan wel makkelijk ja,hier blijft alles beetje achter lijkt het wel :')
pi_135717140
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hier ook niet, helaas idd. Ik ga er vanuit dat t een kwestie van tijd is.... Wel sinds kort de zelfscan, scheelt ook al iets!
Dat vind ik echt een uitvinding!
Dat scheelt in elk geval de boodschappen op de kassa laden en weer in de tassen laden.
pi_135717200
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat is redelijk laat? Wij zijn begonnen toen Jen 5 was.
Eind groep 2. Ze was toen ruim 5,5 jaar. Deze groepen hebben een wachttijd van een jaar, dus alle kinderen op zaterdag zijn minimaal 5.

Zeker het zwemmen met kleren vind ik echt belangrijk. We wonen midden in de polder, met veel water in de buurt, fietspaden over dijken e.d. Ben blij dat ze nu om de week met kleren moet zwemmen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 20 januari 2014 @ 14:06:12 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135717232
Zelfscan hebben we ook idd,heel fijn en handig.
  † In Memoriam † maandag 20 januari 2014 @ 14:07:16 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_135717274
Ik zit binnenkort ook weer in dat kak zwembad, Cas wil bij de reddingsbrigade :{
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_135717275
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef YPPY het volgende:

[..]

Eind groep 2. Ze was toen ruim 5,5 jaar. Deze groepen hebben een wachttijd van een jaar, dus alle kinderen op zaterdag zijn minimaal 5.

Zeker het zwemmen met kleren vind ik echt belangrijk. We wonen midden in de polder, met veel water in de buurt, fietspaden over dijken e.d. Ben blij dat ze nu om de week met kleren moet zwemmen.
Deze groepen? Ze volgt geen reguliere zwemles?
pi_135717284
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef moussy het volgende:
Ik zit binnenkort ook weer in dat kak zwembad, Cas wil bij de reddingsbrigade :{
Dat is wel stoer.
pi_135717312
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef moussy het volgende:
Gezellig gelukkig is het net nieuw ? of mag je niet naar den helder?
  † In Memoriam † maandag 20 januari 2014 @ 14:11:22 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_135717431
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:08 schreef Joene het volgende:

[..]

Gezellig gelukkig is het net nieuw ? of mag je niet naar den helder?
Nee dan moet ik eerst een polsbandje om :P

Ja in het nieuwe is het, uurtje in de week voorlopig, das net te doen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 januari 2014 @ 14:13:11 #65
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_135717502
Wat betalen jullie voor online boodschappen doen en laten bezorgen? Ik heb er hier eentje ontdekt, maar die vragen vijf euro, ongeacht het bedrag dat je besteedt.
pi_135717622
miss sly, gewoon in het rooster kijken welke juffen er les geven en dan kijken bij welke ze kan. Echt hoor. En hier kan je ook extra lessen inplannen of zelfs een keer een priveles. Zelf vond ik de zondagochtend ideaal en lekker rustig.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_135717831
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Deze groepen? Ze volgt geen reguliere zwemles?
Jawel, maar je hebt meerdere opties. Wij hebben zaterdag een uur, maar je kunt ook doordeweeks een (half) uur, drie keer per week een half uur of twee keer per week met wisselende tijden. De groep kinderen is wel elke week hetzelfde. Voor zaterdagochtend is de wachttijd ongeveer een jaar, maar voor veel andere groepen is er sneller plek.

Overigens zijn er wel regelmatig aanpassingen voor kinderen die dat nodig hebben. Zo zijn er kinderen die steeds van tijd wisselen om steeds bij dezelfde juf te blijven of er is soms een extra juf in een groepje.
*OUD heilige*
  maandag 20 januari 2014 @ 14:24:23 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135717921
De mijnes zwemt bij de zwemvereniging (waterpolo etc) en daar mogen ze sws pas starten vanaf 4jr en 9mnd en beginnen ze met een aantal lessen watergewenning voor je naar hun equivalent van badje 1 gaan (zij werken met s, m en l, om het overzichtelijk te houden :') ). Hij zwemt nu exact een jaar (twee keer in de week een half uur) en zit al een tijd in L. Het gaat steeds beter, maar mijn gratenpakhuisje beschikt over geen enkel grammetje vet, dus een beetje natuurlijk drijfvermogen zit er ook niet in. Nu moest hij van de badmeester meer boterhammen eten en meer fietsen om sterker te worden. :+
pi_135717976
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
De mijnes zwemt bij de zwemvereniging (waterpolo etc) en daar mogen ze sws pas starten vanaf 4jr en 9mnd en beginnen ze met een aantal lessen watergewenning voor je naar hun equivalent van badje 1 gaan (zij werken met s, m en l, om het overzichtelijk te houden :') ). Hij zwemt nu exact een jaar en zit al een tijd in L. Het gaat steeds beter, maar mijn gratenpakhuisje beschikt over geen enkel grammetje vet, dus een beetje natuurlijk drijfvermogen zit er ook niet in. Nu moest hij van de badmeester meer boterhammen eten en meer fietsen om sterker te worden. :+
Dus jij een hometrainer kopen en elke ochtend het kind pasta voeren?? Alles voor goud!
  maandag 20 januari 2014 @ 14:28:15 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135718070
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dus jij een hometrainer kopen en elke ochtend het kind pasta voeren?? Alles voor goud!
:D Ja jonguh! En pindakaas voeren he! :Y
pi_135718159
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Ja jonguh! En pindakaas voeren he! :Y
Jij kan echt niet voetballen pietertje...
  maandag 20 januari 2014 @ 14:38:52 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135718414
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij kan echt niet voetballen pietertje...
*idee*
Zou het mss ook andersom werken? Dat ze nooit zullen leren voetballen als je ze pindakaas geeft, want dan neem ik nu nog aandelen Calvé! :@ :D
pi_135718509
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*idee*
Zou het mss ook andersom werken? Dat ze nooit zullen leren voetballen als je ze pindakaas geeft, want dan neem ik nu nog aandelen Calvé! :@ :D
Oh ik ga echt niet langs het veld staan hoor. Bram kiest maar mooi een binnensport. :D
  maandag 20 januari 2014 @ 14:41:13 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135718511
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*idee*
nope, sorry. Tried that. :@
pi_135718552
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ik ga echt niet langs het veld staan hoor. Bram kiest maar mooi een binnensport. :D
amber korfbalt...
in de zomer buiten en in de winter binnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 20 januari 2014 @ 14:44:03 #76
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135718632
Vanaf 4 jaar mogen ze hier beginnen met zwemlessen; maar is het vanaf die leeftijd ook al echt verstandig om ze te laten beginnen?
A grand adventure has begun.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:46:08 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135718717
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nope, sorry. Tried that. :@
:D -O-

Keshet, er is voor alles wat te zeggen, maar er zijn wel veel mensen die zeggen dat ze dan meestal de kracht missen om het echt goed op te pakken en dat je daarom beter wat langer kan wachten.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:58:54 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135719284
Wij hebben trouwens gisteren een camping geboekt! *O* In Spanje, dus ik vind het rete-spannend want ik ben altijd alleen maar in Frankrijk geweest met vakantie en daar kan ik, waar we ook zijn, alles vrijwel blind vinden want je weet welke logo's etc je in de gaten moet houden voor supermarkten etc.
Maar goed, camping pal aan de middelandse zee dus dat gaat een heerlijk zand- en strandvakantie worden. *O*
pi_135719293
Zwemles is met Kim een heel gedoe. Djeez ging altijd met haar heen. Als ik alles geregeld krijg, ga ik dat doen. Ze zit zo´n 2 jaar op les, maar is nog niet veel opgeschoten.
Er werd pgb zwemmen aangeraden, maar daar hebben we toch niet de goede indicatie voor. En 47.50 per les kan ik niet betalen!
Dus nu ben ik aan het uitzoeken of er een zwemschool is waarbij er iemand van Accare als extra begeleiding voor Kim bij mag zijn. Daar hebben we nu een indicatie voor. Ik hoop dat het lukt!
  maandag 20 januari 2014 @ 15:01:23 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135719423
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef Keshet het volgende:
Vanaf 4 jaar mogen ze hier beginnen met zwemlessen; maar is het vanaf die leeftijd ook al echt verstandig om ze te laten beginnen?
voor mijn middelste was het qua avontuurlijke aard nodig en qua sportief gestel absoluut prima te doen. die had zijn a dan ook vrij vlot (met een onderbreking van een half jaar wegens skelterongeluk) alleen was het dus niet goed geautomatiseerd. Dus toen we weinig zwommen verzoop hij (en grote broer ook) bijna in het meer.
Toen nog C in het buitenbadje gedaan met 7 en 9. Jongste ging met 5 op zwemles dat duurde 3 seizoenen voor a (van 4 maanden in het buitenbad) omdat hij drijf- en uithoudingsvermogen miste. en die haalde toen hij 9 was b en c in één seizoen. Die zwemt echt als een dolle. Maar van die skrielkippies die met blauwe lippen staan te knieklepperen. ;(
  maandag 20 januari 2014 @ 15:09:37 #81
265732 Keshet
pi_135719744
Ik denk dat de mijne dat drijfvermogen ook niet heeft. Ze is wel sterk maar het is maar zo'n prutsje... Ik denk dat ik maar eens wat informatie in ga winnen bij de zwembaden in de buurt.

Dit is echt 1 van die dingen waar ik al jaren tegenop zie he. Zwemles. Bluh. -O-
pi_135719787
Zwemlessen, ach ik zit er denk nog wel een jaar of 7 aan vast gok ik?
  maandag 20 januari 2014 @ 15:11:31 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135719813
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Zwemlessen, ach ik zit er denk nog wel een jaar of 7 aan vast gok ik?
ik heb vorig jaar dat laatste C diploma uitbundig gevierd. :@ no more zwemles! *O*
pi_135719821
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb vorig jaar dat laatste C diploma uitbundig gevierd. :@ no more zwemles! *O*
Dat kan ik me zo goed voorstellen.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:11:49 #85
265732 Keshet
pi_135719825
Kun je ze niet ergens een spoedcursus laten doen? :@
  maandag 20 januari 2014 @ 15:12:59 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135719880
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Keshet het volgende:
jawel. Maar zwemmen zit 'm in de herhaling. Automatiseren. Dus na zo'n spoedcursus moet je zelf nog heel veel gaan zwemmen. En als ik iets erger vind dan zwemles dan is het met z'n allen in een badje dobberen.
pi_135719885
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Keshet het volgende:
Ja, dat kan, die zijn er ook… Dan zwemmen ze in de vakantie bijvoorbeeld een paar weken elke dag een paar uur en hebben ze daarna bijna gegarandeerd a. Maar daar hebben ze wel wat uithoudingsvermogen voor nodig, dus bij 4 jaar gaat dat echt nog niet. Maar bij een jaar of 6 kun je dat wel doen..
  maandag 20 januari 2014 @ 15:14:18 #88
265732 Keshet
pi_135719938
Ja, ik las het net op Google. :@

Hell no dat ik een hele vakantie ga doorbrengen met het wachten in een zwembad tot de zwemles is afgelopen.
Ik denk dat je hier héél toevallig alleen zwemlessen hebt op de dagen dat mijn vriend vrij is en ik werk. :+
pi_135720240
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:14 schreef Keshet het volgende:

Hell no dat ik een hele vakantie ga doorbrengen met het wachten in een zwembad tot de zwemles is afgelopen.
Ik denk dat je hier héél toevallig alleen zwemlessen hebt op de dagen dat mijn vriend vrij is en ik werk. :+
Dat klopt ook ;)
  maandag 20 januari 2014 @ 15:28:13 #90
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_135720454
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:14 schreef Keshet het volgende:

Ik heb dat met mijn oudste dochter gedaan. Die had toen al wel een jaartje zwemles. Toen in de eerste week van de zomervakantie een turbocursus gedaan waarin ze haar A heeft gehaald en in de laatste week van de vakantie nog 1 waarin ze haar B heeft gehaald. In die vakantie werd ze 6.

Ik hoefde er niet bij te blijven, ze hadden elke dag van 8.30 tot 13.00 zwemles, met ook pauzes en spelen tussendoor.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 20 januari 2014 @ 15:44:34 #91
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135721084
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:00 schreef trui het volgende:
Gao, en Mexicaans, is dat wat? burrito's met kip & groenten bijv. Volgens mijn snelle google zoektocht zitten er geen ei/melk/soja in burrito's.
quote:
Mexicaans hebben we de afgelopen paar dagen al gehad, Indiaas ook en Thais ook...
;)

Het is kip met abrikozen geworden, want ik had net vorige week een grote zak gedroogde abrikozen gekocht. En hij kon mooi pruttelen terwijl ik jongste van een speelafspraak ging halen.

En dames, er zit als het goed is kaas in pesto ;)
  maandag 20 januari 2014 @ 15:45:34 #92
176471 oh-oh
pi_135721125
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

[..]

;)

Het is kip met abrikozen geworden, want ik had net vorige week een grote zak gedroogde abrikozen gekocht. En hij kon mooi pruttelen terwijl ik jongste van een speelafspraak ging halen.

Pilav dus :Y) Smakelijk!
( Groucho Marx )
  maandag 20 januari 2014 @ 15:47:39 #93
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135721217
Oh, hier is pilav wat anders, namelijk gewoon iets gekruide rijst.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:48:49 #94
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_135721276
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Gaoxing het volgende:

Parmezaanse toch?

Ik heb vorige week zelf pesto gemaakt, van verse basilicum. Was heel lekker en zonder kaas, want ik eet sinds 1 januari veganistisch. :Y)

Pilav, dat is toch gewoon rijst met een smaakje eraan?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 20 januari 2014 @ 15:55:53 #95
176471 oh-oh
pi_135721587
Pilav noemen wij hier kip met perzik :D
( Groucho Marx )
  maandag 20 januari 2014 @ 15:55:58 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135721591
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Parmezaanse toch?

Ik heb vorige week zelf pesto gemaakt, van verse basilicum. Was heel lekker en zonder kaas, want ik eet sinds 1 januari veganistisch. :Y)

Echt? Is dat te doen?
  maandag 20 januari 2014 @ 15:56:20 #97
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135721611
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef She-Wolf het volgende:
Parmezaanse toch?

Yep. Ik kon niet snel even vers maken: iemand anders in de tuin vindt mijn basilicum ook erg lekker.
quote:
Dat dacht ik ook, maar mijn 'Food lovers companion' zegt dat het rijst of bulghur is, die altijd eerst wordt gebruind in boter of olie, voor er bouillon aan toe wordt gevoegd om het te koken. Vaak worden er andere ingredienten aan toegevoegd, zoals gehakte groenten, vlees, vis of gevogelte.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:57:39 #98
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135721676
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Pilav noemen wij hier kip met perzik :D
Nu je het zegt! Dat was het enige gerecht wat een ex-van-lang-geleden kon maken :)
  maandag 20 januari 2014 @ 15:59:19 #99
176471 oh-oh
pi_135721754
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Nu je het zegt! Dat was het enige gerecht wat een ex-van-lang-geleden kon maken :)
Het is het enige recept uit mijn studententijd dat ik nog maak, echt , goddelijk en simpel :D

Ik heb es zelf pesto gemaakt van daslook die we zelf in het bos hadden geplukt, damn, die was lekker!
Hopelijk dit jaar daslook op mijn balkon :9~
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')