SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbioh ah toma toma vem vem vem vem
Nee want ochtend.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh das wel fijn inderdaad
Mis je woensdag dan de beker wedstrijd?
Ohh, beter jaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee want ochtend.
Dat je de lapo voor m'n neus wegkaapt ga ik niet eens op reageren.
zekers,quote:Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]dat kruipen/rollen/vallen van hem idd, deur opendoen en met 1 been in de lucht hangen
Deze gaat gekocht worden als ie op bluray uit is
Kon er helaas niet heen maar woensdag lekker op de bank voor de tv. jointje erbij, genoeg bier en als het even kan zo weinig mogelijk medekijkersquote:
Same herequote:Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kon er helaas niet heen maar woensdag lekker op de bank voor de tv. jointje erbij, genoeg bier en als het even kan zo weinig mogelijk medekijkers
huuh? waarom?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Same here
Al is er nu volgens mij een spoedoverleg in Zeist over de wedstrijd? Las ik ergens
Ivm met al die geruchten over Feyenoord supporters die de wedstrijd bij willen (of gaanquote:
je bedoeld hooligans op een paar naquote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ivm met al die geruchten over Feyenoord supporters die de wedstrijd bij willen (of gaan) wonen.
Die zullen er mss wel tussen zitten. Maar dan ben je aardig dom als je wat uit wil halenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld hooligans op een paar na
True, maar veel van die zogenaamde supperters hebben het verstand van een kipnugget.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Die zullen er mss wel tussen zitten. Maar dan ben je aardig dom als je wat uit wil halen
Dat is ook waarheid jaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, maar veel van die zogenaamde supperters hebben het verstand van een kipnugget.
Nou is dat niet alleen bij feyenoord, maar zat andere clubs.
..en sterkte en succes vanmiddag Divquote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook waarheid ja
Ik ga even douchen en nog ff wat lekkers ophalen bij de winkel. Tot later vandaag
Dankjequote:Op maandag 20 januari 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..en sterkte en succes vanmiddag Div
Niet verkeerdquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef theguyver het volgende:
Zo opdrachtje van 150.000 in de wacht gesleept.![]()
Jammer dat je dit soort dingen niet kan vermelden op mijn c.v
Nee niet echt maar heb wel een boek over waar ze voor komt.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet verkeerd![]()
Jij kent het verhaal van Cassandra ook wel denk ik Guyvie? Als geschiedenisleraar.
Of hoort de Griekse mythologie er niet bij?
Ik bedoel deze:quote:Op maandag 20 januari 2014 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee niet echt maar heb wel een boek over waar ze voor komt.
Of bedoel je deze, mijn favo carachter in soulcalibur
[ afbeelding ]
Ja staat inderdaad heel verhaal over in mijn boek over griekse mythologie, iets meer als alleen dit stukje heb ik met kerst gekregen, maar had nog niet veel tijd gehad om alles te lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel deze:
http://www.histoportal.nl/menucenter.php?p=artikel&art=76
bedanktquote:
Ik zal eens rondvragen. Repareren is te duur?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt
als jullie iemand weten met een goedkoop automaatje hoor ik het graag
ik weet nog niet zo goed hoe duur het isquote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal eens rondvragen. Repareren is te duur?
hmmm dat is idd bagger.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog niet zo goed hoe duur het is
maar vader schat het op 300 euro
als het duurder is is andere kopen goedkoper
Nou, dat is allicht goedkoper dan een andere auto kopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog niet zo goed hoe duur het is
maar vader schat het op 300 euro
als het duurder is is andere kopen goedkoper
dat is geen probleemquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmmm dat is idd bagger.
Mja, zal wel stuk roest op wielen zijn geweest.
Als al 300 euro te veel is.
kan hier wel rondvragen maar met de trein van jou naar mij kost net zo veel
Waarop is hij afgekeurd Tjack?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is geen probleem
maar hij liep prima hoor
daar heb je al een probleem hij moet rijden niet lopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is geen probleem
maar hij liep prima hoor
lampstekkertje is verrot is kut klusquote:
Nieuwe uitlaat dus. Dat is niet goedkoop maar dan is hij toch weer goed? Die andere twee dingetjes zijn zo op te lossen toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lampstekkertje is verrot is kut klus
uitlaat is lek
verkleurde kleur lampen
nee want dat lampstekkertje zit zeker twee uur werk aanquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nieuwe uitlaat dus. Dat is niet goedkoop maar dan is hij toch weer goed? Die andere twee dingetjes zijn zo op te lossen toch?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee want dat lampstekkertje zit zeker twee uur werk aan
nou kijk
2*50=100
uitlaat is 100
100+een uur werk=150
dan zit je al op 250
klinkt als zaak voor een kennisjequote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee want dat lampstekkertje zit zeker twee uur werk aan
nou kijk
2*50=100
uitlaat is 100
100+een uur werk=150
dan zit je al op 250
ik ga morgen handig mannetje opbellen of hij er wat aan kan doenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
klinkt als zaak voor een kennisje( je weet wel handig neefje en zo)
Moet te fiksen zijn.
Ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 20 januari 2014 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga morgen handig mannetje opbellen of hij er wat aan kan doen
Sympathieke actiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Ff allemaal samenzweren voor de bescherming van Bijtjes! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Heb zelf drie bijenkasten op dak staanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Ff allemaal samenzweren voor de bescherming van Bijtjes! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Zie het als een heel kleine bijen/speldenprik als tegenactie voor alles wat Monsanto en kornuiten om zeep helpt in de wereld. Wie helpt de actie aan de 1K?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sympathieke actieen die dader moeten ze met zijn blote gat in een mierennest zetten.
Hulde, goed bezig met je bijenkasten!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb zelf drie bijenkasten op dak staan![]()
[ afbeelding ]
Goeie actie
quote:
als hij lekje kan lassen is het 100 euroquote:Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]kijk mooi voor een prikkie.
Ik ga mijn nieuwe bed ophalen ... toedels
Een nest rode mieren, s.v.p.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sympathieke actieen die dader moeten ze met zijn blote gat in een mierennest zetten.
Ik doe mee. Eindelijk is het weer zoverquote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga VI kijken, magische avond mensen!
En zo hun sporen nalaten. Leuke bultjes. Op zijn minst!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke kleur. Als ze maar bijten
En op ontdekkingsreis gaan naar binnenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zo hun sporen nalaten. Leuke bultjes. Op zijn minst!
Nu je het zegt ...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
Die bijen hè, zijn die wel te vertrouwen ?![]()
Illuminatie NSA Chemtrails enzo
En wat nou als Danny samenwerkt met de insectiliansquote:
Bij wie?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
En wat nou als Danny samenwerkt met de insectilians![]()
Het lijkt nu nog onschuldig maar over 10 jaar weet elke bij en wesp alles van je. Bsn nummer, favoriete drankje in de zomer, schoenmaat en shit.
En al die honing in de supermarkten ?
Valt het kwartje nou nog niet ?
ligt er aan die met cia stempel er op zijn niet te vertrouwen, die hadden mijn bijen korf ook al geprobeerd te infiltrerenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
Die bijen hè, zijn die wel te vertrouwen ?![]()
Illuminatie NSA Chemtrails enzo
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eerder deze avond een blok hout tegen het plafond met een lamp er bovenop geraakt met een projectiel.
Hierdoor ging de plank naar beneden.
Daarna was het een keiharde topshow
Timbaland schoenen kunnen veelquote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
Was je boos?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Timbaland schoenen kunnen veel
Beetje. Ik schopte mijn schoen uit tegen een muur, en die ketste af naar boven...quote:
Soms kan zoiets opluchten he?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje. Ik schopte mijn schoen uit tegen een muur, en die ketste af naar boven...
Superactiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Zie het als een heel kleine bijen/speldenprik als tegenactie voor alles wat Monsanto en kornuiten om zeep helpt in de wereld. Wie helpt de actie aan de 1K?GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Tof!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Superactieals het me lukt steun ik julli
Ben het topic aan het doorlezen nu, prachtig die steunquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Tof!
Er is al 1300+ gedoneerd inmiddels. Daarnaast heeft iemand een professioneel camerasysteem met 4 cams + tv gedoneerd. Het geld kan dus besteed worden aan de installatie, aanleg stroom, bewegingsmelders, HDD-recorder. Komt dus helemaal goed!![]()
Donaties zijn overigens nog steeds welkom! F&F / Imker Bos' vuurwerkvrije bijen: MEER DAN DUIZEND EURO!!!
Daarom.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
ligt er aan die met cia stempel er op zijn niet te vertrouwen, die hadden mijn bijen korf ook al geprobeerd te infiltreren
Ja hoor en met jou dan zoetwaterzonnebaars?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemiddag!
Alles goed hier?
Prima hoor!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hoor en met jou dan zoetwaterzonnebaars?
En denk dat stilte voor de storm is hier
Bepaalde users zijn nog niet aanwezig. zodra die er zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Prima hoor!
Maar hoezo dan?
Hoi E_Oquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemiddag!
Alles goed hier?
Gister was het hier minder, beetje fris maar verder... nog steeds geen winter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi E_O.
Wat een triest weertje zeg, druilerig blegh
Cocoon weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi E_O.
Wat een triest weertje zeg, druilerig blegh
Oh? Moedervlek ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef sararaats het volgende:
volgende week dinsdag om 9u30 ingreep. het is een pigmentje.
Eet ze Saraquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
bultje op m'n hoofdhuid.
etenstijd
we zullen voor je duimen Sara, kleine ingreep komt helemaal goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef sararaats het volgende:
volgende week dinsdag om 9u30 ingreep. het is een pigmentje.
Ja eet smakelijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
bultje op m'n hoofdhuid.
etenstijd
nu gaat loosquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Prima hoor!
Maar hoezo dan?
quote:
tum tum tuuumquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]Goed hoor!
Mijn laatste 12 uur als 23-jarige zijn al anderhalf uur bezig
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
tum tum tuuumkijk aan .. We krijgen gebak
OP zich wel goed.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
OP zich wel goed.
Bagger weekend achter de rug en vanaaf zal ik het niet droog houden maar we gaan verder
Komt helemaal goed hoor.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt helemaal goed hoor.
Niet iets waar ik nog iets aan kan veranderen![]()
Maar goed, Komend weekend groot feescht bouwen dus? hoe laat en waar
Geniet er nog even van. En zo erg is 24 niet, hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]Goed hoor!
Mijn laatste 12 uur als 23-jarige zijn al anderhalf uur bezig
Je bent verslaafd geworden aan dat nummer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
In het kader van de actie voor de bijen
bovenste helemaal waar hoor, zeg al behoorlijke dip afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat maakt het niet minder naarVerdrietig zijn mag best
![]()
voorlopig staat er nog weinig geplandIk ga morgen wat eten met vriendinnen en van het weekend naar m'n ouders toe en dan zal er wel wat familie langskomen..
![]()
Ergens in februari maar wat uitgebreider vieren denk ik
Nog een jaartje en ik en al een kwart eeuw op deze aardbolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geniet er nog even van. En zo erg is 24 niet, hoor.
Haha, thnx voor het aanbod, maar waarschijnlijk gaan we gewoon met vrienden ergens stappen oid en hoef ik niet in te leggen in de pot oidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
bovenste helemaal waar hoor, zeg al behoorlijke dip afgelopen weekend.
BTW mocht je een partymeister nodig hebben voor organisatie Uberparty.
Momenteel doe ik dat soort dingen voor vriendenprijsje, en ligt er aan of er een artiest of Dj voor nodig is etc
't is wat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een jaartje en ik en al een kwart eeuw op deze aardbol
Ach, je bent tenminste nog maar van de nineties.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een jaartje en ik en al een kwart eeuw op deze aardbol
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je bent verslaafd geworden aan dat nummer?
Mooi prik maar dag , ga ik wel mee, welke stad btw ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, thnx voor het aanbod, maar waarschijnlijk gaan we gewoon met vrienden ergens stappen oid en hoef ik niet in te leggen in de pot oid
Als het maar gezellig is![]()
![]()
Anky van G. krijgt er vast nog steeds tranen van in haar ogen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Wel een beetje aan dit nummer
past ook goed op BNW met die maanlanding enzo uit het filmpje.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, je bent tenminste nog maar van de nineties.
Kwart eeuw geleden ging ik al van de basisschool af.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
't is wat.
Had aan dat feestje hekel, woonde vroeger in dorp en was dat jaar verkast naar de stad.
Vrienden uit geboorte dorp gezegd dat ik de stad was en vrienden in de stad verteld dat ik in mijn geboorte dorp was.
En ondertussen zat ik gewoon relaxt bij mijn toenmalige vriendin thuis
1990quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, je bent tenminste nog maar van de nineties.
Kwart eeuw geleden ging ik al van de basisschool af.
Oh geen idee nog eigenlijk. Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Utrecht of Haarlem waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi prik maar dag , ga ik wel mee, welke stad btw ?
Hoi Lavquote:
Belangrijkste,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar wel maar weer eens een goed feestje geven denk ik. Afgelopen 3 jaar helemaal niet gevierd, dit jaar klein..
[..]
1990![]()
Precies oud genoeg om allemaal dinegn van de jaren '90 echt meegemaakt te hebben en ook oud genoeg om bewust de millenniumwisseling mee te maken en te onthouden
En nog net jong genoeg om Dikke Lul van de Dikke Lul Band niet te kennen, of Poing van de Rotterdam Termination Source.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar wel maar weer eens een goed feestje geven denk ik. Afgelopen 3 jaar helemaal niet gevierd, dit jaar klein..
[..]
1990![]()
Precies oud genoeg om allemaal dinegn van de jaren '90 echt meegemaakt te hebben en ook oud genoeg om bewust de millenniumwisseling mee te maken en te onthouden
Omg die was zo slecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog net jong genoeg om Dikke Lul van de Dikke Lul Band niet te kennen, of Poing van de Rotterdam Termination Source.
Wat natuurlijk een zegen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog net jong genoeg om Dikke Lul van de Dikke Lul Band niet te kennen, of Poing van de Rotterdam Termination Source.
Die eerste ken ik echt wel hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
DIe kent iedereen toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omg die was zo slecht.
Doet me denken aan andere klassieker.
Ik ken veel meer andere nummers die ik erger vind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die eerste ken ik echt wel hoor![]()
Die tweede net opgezocht en die zegt me inderdaad niks.
[..]
DIe kent iedereen toch?![]()
Laatst geloof ik ergens uitgeroepen tot irritantste Nederlandstalig nummer..
OW, als ik die bolivianen in de stad zie met die dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Alles met een panfluit vind ik uitermate irritant.
Ik vind het ook lang niet het irritantste nummer, maar goed..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ken veel meer andere nummers die ik erger vind.
Vooral deze heeft voor mij een speciale irritatie grens bereikt. van ongekende hoogte.
Voor de rest al wat in de norm valt van nederlandse slager muziek nomineer ik hierbij.
simpele reden werkte bij reparatie bv voor audio en tv, collega gebruikte een cd volgestouwd met alleen dit nr als test cd, dus elke dag 20x dit nummer..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang niet het irritantste nummer, maar goed..
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
simpele reden werkte bij reparatie bv voor audio en tv, collega gebruikte een cd volgestouwd met alleen dit nr als test cd, dus elke dag 20x dit nummer..![]()
Cd kapot gegooid en hij had nog 3 reserve, ik had dit aan mijn kroegbaas verteld toen hij zag dat ik bijna gillend cafe uit rende na het horen van dit nummer.
NU 6 jaar later.. zodra ik een voet in dat cafe zet is eerste wat de jongens doen, dit nummer door cafe laten galmen .
Donderdag komt Wie is de molquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:50 schreef theguyver het volgende:
Ben nu al 2 maand niet meer in cafe geweest, donderdag word het maar weer es een keer tijd.
Ah zou zomaar kunnen kijk eigenlijk alleen af en toe VI en GTST, Dora mega mindy etc .quote:
Begrijpelijk wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah zou zomaar kunnen kijk eigenlijk alleen af en toe VI en GTST, Dora mega mindy etc .
Ik heb de keuze savonds als ze sochtends niet gezien heeft, of mee kijken of muil houdenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
Wie is de mol is het enige wat ik écht volg eigenlijkDaar ga ik echt voor zitten, voorgaande jaren dat ik aan het verhuizen was oid en geen tv-aansluiting had eiste ik m'n vriends tv op en was hij verplicht een uur muisstil
hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb de keuze savonds als ze sochtends niet gezien heeft, of mee kijken of muil houden![]()
vandaar dat ik vaak nog tot 20:35 hier ben
Wil je meedoen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jemig de pemig... Wat gaat dit SC topic hard. Lol
Jah nooit iets van gesnapt hele programma niet, eerlijk gezegd kijk ik thuis ook nooit TV, volg wel wat anime en normale series, en tja, films alles eigenlijk, heb alle inzendingen voor de beste film oscar nominaties al gezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha![]()
Voor wie is de mol is 100% aandacht vereist. Alles is verdacht
Wat zei ik nou 2 uur geleden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jemig de pemig... Wat gaat dit SC topic hard. Lol
Ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah nooit iets van gesnapt hele programma niet, eerlijk gezegd kijk ik thuis ook nooit TV, volg wel wat anime en normale series, en tja, films alles eigenlijk, heb alle inzendingen voor de beste film oscar nominaties al gezien.
Dat soort dingen
Gezelligquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Proberen om molacties eruit te halen, proberen te denken bij een opdracht 'wat is de beste positie voor de mol en wat zou hij dan kunnen doen' etc. Wat zeggen ze nou allemaal, op wie zat degene die eruit ging etc.
Ik ben een echte mollootquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:07 schreef theguyver het volgende:
[..]ik volg het nu al niet meer.
sorry
Ja joh... En wat een verschil met net idd. Dit is een soort rushhour?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat zei ik nou 2 uur geleden.en ja is wel ff wat anders als het Tru forum en SC topic he
haha nee hoor, kan me best voorstellen dat zo'n programma leuk is, vaak is handig als je de eerste afleveringen hebt gezien, kijk en daar gaat bij mij al mis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Neuh ligt beetje aan wie online is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja joh... En wat een verschil met net idd. Dit is een soort rushhour?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nee hoor, kan me best voorstellen dat zo'n programma leuk is, vaak is handig als je de eerste afleveringen hebt gezien, kijk en daar gaat bij mij al mis.Haha, de eerste afleverngen zijn wel vaak het minst leuk. Het is ook met 'Bekende Nederlanders' maar ik ken er vaak maar 1 of 2. En ze beginnen met z'n 10'en, dus tegen de tijd dat ik door heb welke naam bij wie hoort..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja joh... En wat een verschil met net idd. Dit is een soort rushhour?
Ik heb meestal ook wel invloed op de snelheid van een topicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neuh ligt beetje aan wie online is.
Als tjacka divje en blaadjes en Inso_ er zijn, dan gaat het nog harder.
We hebben ff een giga inhaalslag gemaakt sinds midden vorig jaar ..
en Tru is beetje stil gevallen afgelopen jaar
Klopt, vroeger was de OH van TRU een stuk drukker en werd er hier minder in de SC topics gepost. Gelukkig leeft TRU weer een beetje op..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neuh ligt beetje aan wie online is.
Als tjacka divje en blaadjes en Inso_ er zijn, dan gaat het nog harder.
We hebben ff een giga inhaalslag gemaakt sinds midden vorig jaar ..
en Tru is beetje stil gevallen afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, vroeger was de OH van TRU een stuk drukker en werd er hier minder in de SC topics gepost. Gelukkig leeft TRU weer een beetje op..
Ik lurk vooralquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]ja zit er ook geregeld, al zijn het niet altijd nuttige dingen die ik post
* theguyver geeft Ess een schouderklopjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb meestal ook wel invloed op de snelheid van een topic
Divje gast kerel maat buddy mafketel. * theguyver boks* Divje High five!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:28 schreef Divje het volgende:
Heb gisteren lekker gelurkt
Hoe is het met de schatjes hier ?
* Divje bokst terugquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divje gast kerel maat buddy mafketel. * theguyver boks
Ja rustig E_O is beetje van slag.
Morgen pas,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
* Divje bokst terug
E_O van slag? Waarom
Er was hier ergens gebak te krijgen toch?
Awquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Morgen pas,![]()
En E_O is Tru snelheid gewend.
Straks is VBL en GC leegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Awdan maar een frikandelbroodje nu
TRU kom ik nooitmaar gaat wel snel hier ja
die 200 wordt makkelijk gehaald
Ik ben bijna jarigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:28 schreef Divje het volgende:
Heb gisteren lekker gelurkt
Hoe is het met de schatjes hier ?
Hehe, BNW SC wordt de leider der SC'squote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Straks is VBL en GC leeg![]()
En Jup sinds vorig jaar juni gaat het in rap tempo.
Ik ben ook een GRTD'erquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, BNW SC wordt de leider der SC's
Nee, moet niet te druk worden natuurlijk
Laat die GRTD jeugd daar maar blijven trouwens..
Blegh champagnequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
YeahVanavond 0.00 gaat de champagne los?
Maar jij bent 1 van de goedenquote:
geen jeugd meerquote:
Zo erg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar jij bent 1 van de goeden
Er zitten me daar een paar, pff
Prosecco is ook goed natuurlijk
Beginnend in de keel denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo erg?
Baardgroei kennen ze daar nog niet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar jij bent 1 van de goeden
Er zitten me daar een paar, pff
Prosecco is ook goed natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen jeugd meeren over paar uurtjes al helemaal niet meer.
Feescht
Om van de meetings maar te zwijgenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Morgen pas,![]()
En E_O is Tru snelheid gewend.
ben me er helemaal niet bekend mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Beginnend in de keel denk ik
Een en al getroll daar soms
Nee nog steeds alleen Ess tot zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Om van de meetings maar te zwijgen
Oh meerdere jarigen in ons midden?
Duurt nog even hoorquote:
Hij doet het nietquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef theguyver het volgende:
Bijna 400 Ess![]()
En ik dacht dat ik veel post maar Lavje heeft alsnog weer een turbo boost
Ja ik zei toch ik lurk vooralquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
1 591 Lavenderr
2 462 Divje
3 406 theguyver
4 396 essnhills
5 217 Tjacka
6 164 Blaadjes
7 120 Insomnia_
8 109 Scrummie
9 92 Ferdo
10 85 El_Matador
Ja van begin dit jaar tot nu, deze is van de BNW SC
LOL je hebt zo te zien 1 x gereageerd in een ander topic op SC![]()
quote:
Bijvoorbeeld of om te lezen wie er boos is op wie en na 5 minuten weer de dikste vrienden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
Om mij te lokken als ik jullie kwijt ben bijvoorbeeld
Nog ff en je staat bovenaan Guyviequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef theguyver het volgende:
1 866 Lavenderr
2 771 theguyver
3 462 Divje
4 397 essnhills
5 223 Tjacka
6 212 El_Matador
7 173 Tingo
8 167 Blaadjes
9 151 Japie77
10 120 Insomnia_
even je wekelijkse dosis soaptaferelen enzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of om te lezen wie er boos is op wie en na 5 minuten weer de dikste vrienden.
Dat gaat daar echt snelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
even je wekelijkse dosis soaptaferelen enzo
Of Tjacka weer een nieuw liefje heeft die hij bot behandeld en na 32 seconden weer vrijgezellig isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of om te lezen wie er boos is op wie en na 5 minuten weer de dikste vrienden.
Jou in halen lukt me de komende 9 werk dagen nog niet meid, daarna all bets are off.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff en je staat bovenaan Guyvie
Ik gun je die eerste plek wel hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jou in halen lukt me de komende 9 werk dagen nog niet meid, daarna all bets are off.
* theguyver daagt lavje uit tot een BNW duel![]()
Nee maar zoals ik al zeg ... ik kan niet tegen je op,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gun je die eerste plek wel hoor. Ga er niet meer of minder voor posten
32.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
even je wekelijkse dosis soaptaferelen enzo
Ik denk dat GRTD het allersnelste is momenteel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
32.
2975 BNW SC
Een van de snelst lopende social chats van FOK!![]()
En Jah af en toe lees ik dingen waar de script schrijvers van GTST nog jaloers op kunnen worden
COS gaat nog sneller.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Divje, is alles goedgekomen en uitgepraat gistermiddag?
Oh, dat dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen SC.
En ja, de COS vliegt
Jaa denk het welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Divje, is alles goedgekomen en uitgepraat gistermiddag?
Oh pak van je hart denk? Fijn. Soms doet een poosje afstand wonderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa denk het wellang gepraat, en uiteindelijk besloten even een tijdje rust te nemen van elkaar
Er is zeker geen sprake van een einde aan onze vriendschapdus ik ben er weer gerust op.
Hoe gaat het met jou?
Ja zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh pak van je hart denk? Fijn. Soms doet een poosje afstand wonderen.
Ja, goed, dankjewel
What's up?quote:
Vermoeiend, lang, niks lukte en saai als ik het kort samenvat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zekerHeb er direct een mooie avond van gemaakt
gezien mijn late posts waarin ik weer muziek spam
Vond VI wel een beetje tegenvallen gisteren, maar wel smakelijk gelachen om Huub Stevens
Misschien zijn ze nog niet zo fris uit de winterstop gekomen
[..]
What's up?
Nog niet neequote:
Oe, 2dequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
1 591 Lavenderr
2 462 Divje
3 406 theguyver
4 396 essnhills
5 217 Tjacka
6 164 Blaadjes
7 120 Insomnia_
8 109 Scrummie
9 92 Ferdo
10 85 El_Matador
Ja van begin dit jaar tot nu, deze is van de BNW SC
LOL je hebt zo te zien 1 x gereageerd in een ander topic op SC![]()
Ah dan telt blauwe dinsdag ook. Morgen weer een nieuwe dag joh , komt goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vermoeiend, lang, niks lukte en saai als ik het kort samenvat.
[..]
Nog niet nee
Ik ga zo fitnessen, lijkt me niet slimquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah dan telt blauwe dinsdag ook. Morgen weer een nieuwe dag joh , komt goedGewoon lekker aan de zuip
Dat verklaard al zijn rare bewegingen en spasme.quote:- Hitler was a manic depressive hypochrondriac with deformed genitals, according to a National Geographic documentary
= Medical documents show Hitler's top physician fed him 80 drugs a day, including rat poison, amphetamines, bull semen and morphine
= He also allegedly snorted powdered cocaine to 'clear his sinuses and soothe his throat'
Ah, na het fitnessen danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga zo fitnessen, lijkt me niet slim
Overigens
Wow.
[..]
Dat verklaard al zijn rare bewegingen en spasme.
Eerder zijn doctoren, die man wist niet beter. (dat van zijn drugs héquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, na het fitnessen dan![]()
Rare man was die Hitler. Wtf.
'disformed genitals' Had er iemand op zijn pik getrapt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga zo fitnessen, lijkt me niet slim
Overigens
Wow.
[..]
Dat verklaard al zijn rare bewegingen en spasme.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'disformed genitals' Had er iemand op zijn pik getrapt?
80 soorten pér dag is wel ernstig zeg. Wou die dokter 'm niet gewoon dood hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerder zijn doctoren, die man wist niet beter. (dat van zijn drugs hé)
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'disformed genitals' Had er iemand op zijn pik getrapt?
Of zo gek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
[..]
80 soorten pér dag is wel ernstig zeg. Wou die dokter 'm niet gewoon dood hebben?
Bull semen? Rattengif?
Denk dat je daar ook wel gelijk in hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Of zo gek?
Wie zal het zeggen, ik denk dat die drugs invloed heeft gehad op zijn keuzes. Als je het gaat vergelijken met een verslaafde tegenwoordig, moet je je dan voorstellen als zo'n persoon een groot rijk mag leiden. Niet dat ik alles goedpraat, maar als je erover gaat nadenken is het best raar.
nog niet ik mis hemquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was helemaal verdiept in Utopia![]()
Hoi Tjack. Is je auto weer heel? En goedgekeurd?
weenie hij zou bellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer klaar? Morgen?
En is het je gelukt om morgenmiddag vrij te krijgen?
Gaat vast meevallen Tjack, maar ga ik doen hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weenie hij zou bellen
moet morgen naar huisarts
#prayfortjacka
ja ik ben vanaf 12 uur in de stad te bewonderenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat vast meevallen Tjack, maar ga ik doen hoor![]()
Ga je nog naar de voetbalwedstrijd?
Doe je je pak aan? Dan kom ik even kijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik ben vanaf 12 uur in de stad te bewonderen
neequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je je pak aan? Dan kom ik even kijken
Oh ja. Weg sfeerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
ik ga in het zwart
protesteren tegen de klassieker zonder uitfans toch
#VAK410INVUURENVLAM #WZAWZDB
Je kunt er echt van opknappen he?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yep, heb alleen geen cardio gedaan, daar had ik even geen zin in.
Ik ging eerst altijd om de 2 dagen 10 km hardlopen, het is nu alleen wat minder geworden omdat ik het drukker heb maar ik kan het je zeker aanraden als je vaker de tijd hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt er echt van opknappen he?
Doe vaak zondagsochtends een rondje om het meer, vaak geen zin in want kater, maar ben altijd blij dat ik toch gegaan ben want daarna voel je je al een stuk beter.
10km is best veel, dit rondje is maar 2,6 km . Dat zou ik wel twee keer kunnen doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ging eerst altijd om de 2 dagen 10 km hardlopen, het is nu alleen wat minder geworden omdat ik het drukker heb maar ik kan het je zeker aanraden als je vaker de tijd hebt.
Zou kunnen, maar ik zou het rustig doen. Elke keer een stukje meer, anders heb je een groter kans op een blessure.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
10km is best veel, dit rondje is maar 2,6 km . Dat zou ik wel twee keer kunnen doen natuurlijk.
Ook weer waar. Rustig opvoeren dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zou het rustig doen. Elke keer een stukje meer, anders heb je een groter kans op een blessure.
Ja nu al zin in haha. Vond afgelopen maandag ook weer zo gaaf haha.. En toen ik aan het kijken was, realiseerde ik me iets van 'weken lang gemist, maar nu ik het kijk is het 't net of het nooit is weg geweest'. Bril-jant.quote:
Ijskoud water als je je gezicht gaat wassen in de ochtend werkt ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook weer waar. Rustig opvoeren dus.
Sta ook altijd voor het werk even op de steps. Word je goed wakker van.
Ja gek is dat he? Je bent meteen weer 'binnen'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nu al zin in haha. Vond afgelopen maandag ook weer zo gaaf haha.. En toen ik aan het kijken was, realiseerde ik me iets van 'weken lang gemist, maar nu ik het kijk is het 't net of het nooit is weg geweest'. Bril-jant.
Dat geloof ik maar dat gaat me ff te ver, brrrrquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ijskoud water als je je gezicht gaat wassen in de ochtend werkt ook
Is echt heerlijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geloof ik maar dat gaat me ff te ver, brrrr
Had jij dat dan écht verwacht? De PVV kwam ermee, dus dan is het gedoemd. Dat weet je tochquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:55 schreef Ferdo het volgende:
Nou, er komt dus geen referendum over de EU, quelle suprise.
Nou ja, er zijn bijna verkiezingen (voor de dorpsoudsten en later voor de Europese Rijksdag) dus er was even hoop dat de politiek weer even doet alsof het stemvee ertoe doet, maar hier wil (of mag...) men dan toch niet de vingers aan branden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij dat dan écht verwacht? De PVV kwam ermee, dus dan is het gedoemd. Dat weet je toch
Wat de EU betreft; nee, totaal niet verwacht. Het grootste gevaar voor alles in deze wereld, die EU, nog erger dan de USA.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn bijna verkiezingen (voor de dorpsoudsten en later voor de Europese Rijksdag) dus er was even hoop dat de politiek weer even doet alsof het stemvee ertoe doet, maar hier wil (of mag...) men dan toch niet de vingers aan branden.
Ja, als ze slim waren geweest hadden ze dat kunnen doen idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn bijna verkiezingen (voor de dorpsoudsten en later voor de Europese Rijksdag) dus er was even hoop dat de politiek weer even doet alsof het stemvee ertoe doet, maar hier wil (of mag...) men dan toch niet de vingers aan branden.
Gewoon standaard alles wat de PVV voorstelt verwerpen, ongeacht de inhoud. Kan de NPO vervolgens kwijlend berichten dat een stem op de PVV een verloren stem is, want iedereen stemt er toch tegen. Echt zo opzichtig, die propaganda daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als ze slim waren geweest hadden ze dat kunnen doen idd.
Maar de haat tegen de PVV prevaleert.
Het getuigt vooral van angst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gewoon standaard alles wat de PVV voorstelt verwerpen, ongeacht de inhoud. Kan de NPO vervolgens kwijlend berichten dat een stem op de PVV een verloren stem is, want iedereen stemt er toch tegen. Echt zo opzichtig, die propaganda daar.
Gewoon bijna grappig, ware het niet dat zoiets nog door belastinggeld wordt betaald.
Het zal zich ooit eens tegen hen keren, mag ik aannemen. En hopen.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook koud, dus ik duik zo mijn warme bed in![]()
Truste allemaal en tot morgen
gefeliciteerd hoe oud?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
JaMaar op 4-5 mensen na weet niemand het
Stiekum jarig zijn
Van harte gefeliciteerd Weissmanquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
JaMaar op 4-5 mensen na weet niemand het
Stiekum jarig zijn
27quote:
Dankjequote:
Much appreciatedquote:Ik zal het niet verder vertellen, kun je het lekker stiekem verder vieren.
werk zequote:Op woensdag 22 januari 2014 09:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik tochDeze bejaarde gaat even aan de slag. Later
oh hopelijk heb je dat nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Tjacka het volgende:
bloedonderzoek voor diabetes, en schildklier
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
27
[..]
Dankje
[..]
Much appreciated
wat is een fossiekquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Als ik bejaard ben geworden dan ben jij een fossiek nu
Fossielquote:
haha sukkelnerd dat je benquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fossielmn zicht is nu ik bejaard ben natuurlijk gigantisch verslechterd dus ik dacht dat ik een l had geschreven ipv een k
Spannend Tjack. Hoop dat alles goed is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Tjacka het volgende:
bloedonderzoek voor diabetes, en schildklier
ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend Tjack. Hoop dat alles goed is.
quote:
quote:
Bejaard nu man, gelijk maar even een bril kopen enzo.quote:
24 jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |