SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbioh ah toma toma vem vem vem vem
Nee want ochtend.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh das wel fijn inderdaad
Mis je woensdag dan de beker wedstrijd?
Ohh, beter jaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee want ochtend.
Dat je de lapo voor m'n neus wegkaapt ga ik niet eens op reageren.
zekers,quote:Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]dat kruipen/rollen/vallen van hem idd, deur opendoen en met 1 been in de lucht hangen
Deze gaat gekocht worden als ie op bluray uit is
Kon er helaas niet heen maar woensdag lekker op de bank voor de tv. jointje erbij, genoeg bier en als het even kan zo weinig mogelijk medekijkersquote:
Same herequote:Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kon er helaas niet heen maar woensdag lekker op de bank voor de tv. jointje erbij, genoeg bier en als het even kan zo weinig mogelijk medekijkers
huuh? waarom?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Same here
Al is er nu volgens mij een spoedoverleg in Zeist over de wedstrijd? Las ik ergens
Ivm met al die geruchten over Feyenoord supporters die de wedstrijd bij willen (of gaanquote:
je bedoeld hooligans op een paar naquote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ivm met al die geruchten over Feyenoord supporters die de wedstrijd bij willen (of gaan) wonen.
Die zullen er mss wel tussen zitten. Maar dan ben je aardig dom als je wat uit wil halenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld hooligans op een paar na
True, maar veel van die zogenaamde supperters hebben het verstand van een kipnugget.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Die zullen er mss wel tussen zitten. Maar dan ben je aardig dom als je wat uit wil halen
Dat is ook waarheid jaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, maar veel van die zogenaamde supperters hebben het verstand van een kipnugget.
Nou is dat niet alleen bij feyenoord, maar zat andere clubs.
..en sterkte en succes vanmiddag Divquote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook waarheid ja
Ik ga even douchen en nog ff wat lekkers ophalen bij de winkel. Tot later vandaag
Dankjequote:Op maandag 20 januari 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..en sterkte en succes vanmiddag Div
Niet verkeerdquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef theguyver het volgende:
Zo opdrachtje van 150.000 in de wacht gesleept.![]()
Jammer dat je dit soort dingen niet kan vermelden op mijn c.v
Nee niet echt maar heb wel een boek over waar ze voor komt.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet verkeerd![]()
Jij kent het verhaal van Cassandra ook wel denk ik Guyvie? Als geschiedenisleraar.
Of hoort de Griekse mythologie er niet bij?
Ik bedoel deze:quote:Op maandag 20 januari 2014 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee niet echt maar heb wel een boek over waar ze voor komt.
Of bedoel je deze, mijn favo carachter in soulcalibur
[ afbeelding ]
Ja staat inderdaad heel verhaal over in mijn boek over griekse mythologie, iets meer als alleen dit stukje heb ik met kerst gekregen, maar had nog niet veel tijd gehad om alles te lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel deze:
http://www.histoportal.nl/menucenter.php?p=artikel&art=76
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |