abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135785698
Deze vrouwen 'vermommen' zich niet hè :P Iedereen weet dat het vrouwen zijn, die zich gedragen als een man om zo alle mannelijke rechten te krijgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_135785781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Deze vrouwen 'vermommen' zich niet hè :P Iedereen weet dat het vrouwen zijn, die zich gedragen als een man om zo alle mannelijke rechten te krijgen.
ow... :+ niet goed gelezen, kwam effe langsfietsen :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:53:18 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_135787616
Over Albanesen gesproken...
We zijn op Netflix begonnen aan The Fear over een criminele baas die Alzheimer krijgt en het aan de stok krijgt met een Albanese bende.
Indrukwekkend en herkenbaar geacteerd, met name de eerste verschijnselen van die klote ziekte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 januari 2014 @ 07:05:57 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135789480
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:53 schreef golfer het volgende:
Over Albanesen gesproken...
We zijn op Netflix begonnen aan The Fear over een criminele baas die Alzheimer krijgt en het aan de stok krijgt met een Albanese bende.
Indrukwekkend en herkenbaar geacteerd, met name de eerste verschijnselen van die klote ziekte.
Werd ook goed neergezet in The Iron Lady
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 07:07:13 #205
45206 Pietverdriet
pi_135789487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach ja, is van alle eeuwen toch? Kijk naar de renaissance mode bijvoorbeeld :P
Ook die hadden poedelpruiken
pi_135789802
Awesome, zo'n afzuigkap (had ik niet in mijn vorige huis)! Gisteren bloemkool gefrituurd in een open braadpan en daar is was vanmorgen toen ik beneden kwam niets meer van te ruiken. ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 07:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Werd ook goed neergezet in The Iron Lady
Prachtig ja! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_135789827
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Interessant leesvoer! :Y

Alles dat met gender-issues te maken heeft vind ik razend boeiend. Ik weet ook niet waarom. Heb ooit (vijftien jaar geleden) meegemaakt hoe een vriendinnetje dat ik kende (uit Zweden) uiteindelijk een jongen werd en ik weer nog goed hoe tof ik het vond, die eerste stoppeltjes op zijn kin! :)
pi_135789835
O en Lonaa, hou ons op de hoogte!
Energieleveranciers kunnen rare fratsen uithalen.. Mijn lief en ik kregen ooit een naheffing voor stroomverbruik in een huis dat in de aangegeven periode al niet meer bestond, want gesloopt. De hele straat was weg. Lege vlakte. Niettemin zevenhonderd euro aan verbruikte stroom doorberekenen. 8)7
  woensdag 22 januari 2014 @ 08:20:31 #209
45206 Pietverdriet
pi_135789956
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:05 schreef minilot het volgende:
O en Lonaa, hou ons op de hoogte!
Energieleveranciers kunnen rare fratsen uithalen.. Mijn lief en ik kregen ooit een naheffing voor stroomverbruik in een huis dat in de aangegeven periode al niet meer bestond, want gesloopt. De hele straat was weg. Lege vlakte. Niettemin zevenhonderd euro aan verbruikte stroom doorberekenen. 8)7
Billing is een zeer moeilijk iets. Mensen verkijken zich daarop. Daarom altijd je rekeningen controleren.
pi_135790230
Ik las billen :D

:z
pi_135790372
Ik ook :9
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:07:23 #212
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_135790511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Interessant leesvoer! :Y

Alles dat met gender-issues te maken heeft vind ik razend boeiend. Ik weet ook niet waarom. Heb ooit (vijftien jaar geleden) meegemaakt hoe een vriendinnetje dat ik kende (uit Zweden) uiteindelijk een jongen werd en ik weer nog goed hoe tof ik het vond, die eerste stoppeltjes op zijn kin! :)
Ik ook! Gisteravond was op bnn een programma over transgenders, erg leuk om te zien. Sommigen waren erg goed uit de verf gekomen ;)
pi_135790567
Zaterdag zelf weer eens crossdressen!

Voor bedrijfsfeestje Coolblue met jaren negentig-thema word ik Michale Stipe van R.E.M. anno Losing My Religion >:)

pi_135790615
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:09 schreef minilot het volgende:
Zaterdag zelf weer eens crossdressen!

Voor bedrijfsfeestje Coolblue met jaren negentig-thema word ik Michale Stipe van R.E.M. anno Losing My Religion >:)

:D ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_135790733
En dan ook zo dansen natuurlijk
pi_135790755
(Maar als ik nog iets toffers bedenk kan het nog veranderen. Ik ben alleen helemaal blut momenteel, dus ik wil er niet teveel voor aan hoeven schaffen. En na het Nikola Tesla-debacle van vorig jaar wil ik mijn haar er dit keer -niet- voor hoeven verven :X )
pi_135790822
Moet het per se jaren '90 zijn? O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen allemaal!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:22:36 #218
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_135790875
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:20 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen allemaal!
Kan nog steeds! Maar dan de Jack Nicholson variant:

pi_135790879
Goeiemorgen.

Zo straks even de woningbouw bellen, of zij nog wat voor me kunnen betekenen. Maar ik ga ook even wat leuke dingen doen en een beetje rustig aan, Kutknie. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135790881
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:22 schreef Anthraxx het volgende:

Kan nog steeds! Maar dan de Jack Nicholson variant:

[ afbeelding ]
Ooook heel gaaf _O_
pi_135790924
Wat heeft de C1000 de laatste tijd toch idiote aanbiedingen. Doen ze alles voor inkoopsprijs weg of zo 8)7 En het enige wat ik zeker weet bij die aanbiedingen is dat het er domweg niet meer is als ik boodschappen doe en de rest van de week is dat product er dan ook amper meer. Dus als je het normaal had willen hebben buiten de actie om, dan is het er de hele week niet.

Geen cola meer deze week dus :') (want 1 euro voor een 1,5 l fles)
pi_135791025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft de C1000 de laatste tijd toch idiote aanbiedingen. Doen ze alles voor inkoopsprijs weg of zo 8)7 En het enige wat ik zeker weet bij die aanbiedingen is dat het er domweg niet meer is als ik boodschappen doe en de rest van de week is dat product er dan ook amper meer. Dus als je het normaal had willen hebben buiten de actie om, dan is het er de hele week niet.

Geen cola meer deze week dus :') (want 1 euro voor een 1,5 l fles)
Valt wel mee toch? wb de frisdrank is het nog geen 50% korting.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135791064
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Jazeker. :Y
pi_135791142
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef Lonaa het volgende:

Valt wel mee toch? wb de frisdrank is het nog geen 50% korting.
Als ze coca cola in de liter verpakking verkopen voor een euro kan je het ook de hele week al niet krijgen, dus dit is nu zeker roofgoed :+ Soms is de halve winkel leeg tijdens die euroweken, dan vraag je je af wat de aanbiedingen waren, want al die schappen zijn leeg. Ik overdrijf niet eens :')

Plak er aanbieding op en weg is het hier.
pi_135791184
M.b.t. Batman in de 90s: zou ik voroal gaan voor Penguin uit Batman Returns (1992)

..maar heb geen geld voor een dikpak. >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')