Alsmede onderhoud, afschrijving, verzekering en wegenbelastingquote:
Nee, dat is ook nog een besef wat er bij mij niet helemaal in is. Mijn vriend rijd altijd, in mijn hoofd is dat kei goedkoop.quote:
En dan wat P zegt. IJmuiden - Amsterdam is met het OV goedkoper dan met de auto. En dan nog even los ook nog de parkeerkosten en een auto die je niet kwijt kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is ook nog een besef wat er bij mij niet helemaal in is. Mijn vriend rijd altijd, in mijn hoofd is dat kei goedkoop.
Ik denk dat Sam de theedoek aan gort knaagt als ik het te moeilijk maakquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik ook nog wel eens doe, is wat kleine koekjes in een theedoek, en dan opvouwen/prop van maken/knoop in leggen. Eventueel nog met een elastiek erom heen voor extra moeilijkheid. En dan geef ik die aan de hond, vindt ze fantiastisch.
Das hetzelfde als met light-productenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef borisz het volgende:
Vandaag voor het eerst zo'n vleesvervanger bij de AH geproefd. Liever geen vlees dan die troep
Nja er zijn uitzonderingen op, maar voor het grootste deel ben ik het er mee eensquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das hetzelfde als met light-productenLiever het echte spul, dan die lijn- en light-meuk
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vanmiddag bij de Haagsche Markt geweest,heb gemarineerde wokmix bij 1 van de viskramen gekocht.
En wat gaat ie dan eten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vanmiddag bij de Haagsche Markt geweest,heb gemarineerde wokmix bij 1 van de viskramen gekocht.
5¤ voor een bak van ~750 gram(tonijn,kabeljauw,zalm en groentes),zo goedkoop krijg je niet in de supermarkt.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eten: Pasta met krabbetjes
Zoalsquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja er zijn uitzonderingen op, maar voor het grootste deel ben ik het er mee eens
Dat ligt een beetje aan hoe de verhouding vis groenten is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
5¤ voor een bak van ~750 gram(tonijn,kabeljauw,zalm en groentes),zo goedkoop krijg je niet in de supermarkt.![]()
Haakverslaafd??quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik lees dus serieus 'wolmix'.. hoe bedoel je haakverslaafd
Straks vis wokmix bakkenquote:
Meer vis dan groentequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan hoe de verhouding vis groenten is.
Nah ik vind sommige zgn 'light' zoutjes best lekker. Niet dat daar dan altijd een niet-light versie per se van is btw. En magere melk en yoghurt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZoalsIk ken echt GEEN light-producten die opkunnen tegen het normale product...
Ach...je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah ik vind sommige zgn 'light' zoutjes best lekker. Niet dat daar dan altijd een niet-light versie per se van is btw. En magere melk en yoghurt bijvoorbeeld.Ook lekker. En mijn kaasboer heeft 35 en 20+ kazen die écht goed smaken. Misschien niet altijd lekkerDER maar wel gewoon een erg goed alternatief dus
Maar het blijven wel uitzonderingenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...je hebt gelijkIk heb hier ook 30+ oude kaas liggen die erg goed te doen is
Light cola vind ik veel lekkerder dan echte cola.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZoalsIk ken echt GEEN light-producten die opkunnen tegen het normale product...
He gatver. Vind Light cola echt niet lekker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Light cola vind ik veel lekkerder dan echte cola.
Voor mij is dat de normale cola. Wij hadden altijd light thuis, ik drink nu overigens maar zelden cola. Maar als ik normale cola drink dan plakt mijn hele mond meteen zo erg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He gatver. Vind Light cola echt niet lekker.
Idd. Zo'n vieze zoetstofsmaakquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He gatver. Vind Light cola echt niet lekker.
Zou er anders prima mee kunnen leven als iedereen light cola vies zou vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd. Zo'n vieze zoetstofsmaak
Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde op deze wereld. Anders zou het erg saai worden
Sinds mijn suiker geen gewone cola meer aangeraakt. Weinig light ook overigens :-)quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou er anders prima mee kunnen leven als iedereen light cola vies zou vinden
Ik drink het ook niet meer zoveel, als alternatief drink ik dan liever Crystal Clear.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds mijn suiker geen gewone cola meer aangeraakt. Weinig light ook overigens :-)
Die is wel het lekkerstquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
Ik drink Coca Cola Light en caffeinevrij ook nog eens.
En dat is?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef borisz het volgende:
1 fles cola per maand is voldoende tegenwoordig. Vroegah deed ik bijna Giel na qua cola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat is?Het bloed van Giel Beelen bestond uit ColaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die dronk flessen en blikjes achter elkaar weg. Wat Andre Hazes was qua bier deed Giel wel na in Cola
. Inmiddels doet Giel ook wel normaal.
Maar toen ik 12-15 was kwam het wel eens tot een fles cola per dag.. Dat aantal in de spoiler haal ik dan weer bij lange na niet. Had ook altijd blikjes in mijn kluisje liggen op de middelbare school
![]()
Nu drink ik af en toe cola gewoon omdat het lekker is om af en toe cola te drinken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
[..]
En dat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook al een week of wat niet meer aangeraakt. Denk dat ik binnenkort die open fles in de koelkast wel weg kan mikkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds mijn suiker geen gewone cola meer aangeraakt. Weinig light ook overigens :-)
Dat drink ik inmiddels ook vooral.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet meer zoveel, als alternatief drink ik dan liever Crystal Clear.
Verlaging laagste belastingtarievenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag salaris gekregen en is iets meer dan in december. CAO verhoging?
Bijna iedereen gaat er iets op vooruit vanwege verschil in afdracht premies.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag salaris gekregen en is iets meer dan in december. CAO verhoging?
[..]
En dat is?Zoveel water is niet eens gezond, laat staan cola.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |