En dan graag in de plaats van Giel.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Domien is toch wel een held aan het worden hoor. In het Glazen Huis graag dit jaar![]()
![]()
Muisjenquote:
Je hebt pizza bij SC gegeten?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Muisjen
Ja als een roos
Ik kan pizzeria casanova in Rijswijk aanraden. HEERLIJKE pizza gegeten daar gisteren
Dat is die bij de schouwburg toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Muisjen
Ja als een roos
Ik kan pizzeria casanova in Rijswijk aanraden. HEERLIJKE pizza gegeten daar gisteren
Overigens woon ik daar vlak in de buurtquote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Muisjen
Ja als een roos
Dat is inderdaad niet afgezaagdquote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Je motorzaag als instrument gebruiken
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet afgezaagd
die zal ik onthouden dan na jullie lovende kritiekenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is die bij de schouwburg toch?
Dat is idd een fantastische tent
Ja, hij is idd de casanova in kwestiequote:Op maandag 20 januari 2014 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt pizza bij SC gegeten?
yep! Ben daar gistermiddag naar het wintercircus geweestquote:Op maandag 20 januari 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is die bij de schouwburg toch?
Dat is idd een fantastische tent
Ik ging daar ooit eens met een collega eten (supermooie vrouw), zegt die serveerster: "Ik zal een romantisch plekje voor jullie uitzoeken"quote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, hij is idd de casanova in kwestie
Heb je die collega uiteindelijk vol gekaasd?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ging daar ooit eens met een collega eten (supermooie vrouw), zegt die serveerster: "Ik zal een romantisch plekje voor jullie uitzoeken"
Bezet en 2 kinderenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je die collega uiteindelijk vol gekaasd?
quote:
is t catchy genoeg denk je?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Pino112 het volgende:
Kan nog wel eens een hitje worden dit.
Ohja dat was met dat bandjesgedoe een paar jaar geleden he?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef alors het volgende:
Only Seven Left
Bedankt nog voor die aids, Coen.
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat was met dat bandjesgedoe een paar jaar geleden he?
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef alors het volgende:
Only Seven Left
Bedankt nog voor die aids, Coen.
Of hij kwam gewoon vanaf de andere kant fietsenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stevige zijwind. De linkse is er denk ik in spiegelbeeld opgezet voor de dynamiek in het beeld.
BZV gisteren tijdens deze plaatquote:
What the fuck gastquote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, nu ff wat eten... Vanmorgen alleen een appel en glas water gehad.
Jan in de kast.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
BZV gisteren tijdens deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
What the fuck gast
Dat je niet flauw bent gevallen
Vertel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan nu ook kloons herkennen
topshow
Ja ben je crew, jochie.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
topshow
Ik zie hier geen kloonsquote:
Baas.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
topshow
Eckte bazen kunnen dat.quote:
Die was toch niet van jou?quote:
Wachtwoord voor Pindaplant/pandapIint al weer gevonden?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pino113 komt niet uit mijn kloonstal
Oké.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pino113 komt niet uit mijn kloonstal
Welke advertentiesquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft iemand de Wingman condooms van de advertentie al aangeschaft?
You're welcome btw
ik ben alleen pindaplantquote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wachtwoord voor Pindaplant/pandapIint al weer gevonden?
Goed plan...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef Dos37 het volgende:
Wat een schijt nummer die van de reclame
Ik ben dol op Bladharkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn kloons
Bladhark ()
Pindaplant
RoeI_Jewel (maar die is gebanned)
Leuk hè? [ afbeelding ]
Uit-je-dip-tipquote:
Owh. Net pas ingeschakeld dus heb dat niet gehoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uit-je-dip-tip
Vandaag is het Blue Monday. Daarom niet één, maar vier Uit-je-dip-tips! Dit is de derde. Welke van deze nummers maakt jou minder somber? Stemmen doe je hier en om ongeveer 15:15 uur hoor je de derde Uit-je-dip-tip!
Ik stond net ook al raar te luisterenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh. Net pas ingeschakeld dus heb dat niet gehoord.
Ik weet niets zellufquote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Si!
Je weet zellef
#goedeleven #YOLO
Bladhark ook op jou, heb ik uit betrouwbare bronquote:
Ik heb Whitney gestemd, maar het wordt toch MJ.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef Bronson het volgende:
De volgende UJDT.
Michael Jackson - Way you make me feel
Lionel Richie - Dancing on the ceiling
Whitney Houston - How will I know
Leukquote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bladhark ook op jou, heb ik uit betrouwbare bron
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Whitney gestemd, maar het wordt toch MJ.
Ik vind alles behalve MJ prima.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Whitney gestemd, maar het wordt toch MJ.
hee ben jij soms een kloon van Bioslock?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Nou, zoveel moeite hoef je niet te doen om Roos te ontdekken hihaho
Dat je helemaal het eind bent, vind ik een slecht beginquote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hoi, muis. Ik vind jou ook het einde
Ik ben alweer uitgelogdquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat je helemaal het eind bent, vind ik een slecht begin
Raar luisteren?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik stond net ook al raar te luisteren
Ja. Ik was aan het douchen en ik hoorde 'De uit je dip tip over 2 minuten'. Ik vond het al zo raar.quote:
Had je kleren aanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Ik was aan het douchen en ik hoorde 'De uit je dip tip over 2 minuten'. Ik vond het al zo raar.
M'n regenpakquote:
quote:
Ik ben nog te jong om gebakken te wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat was het koud buiten! Brrr. En dan ga ik nu lekkere dingen bakken, want suiker, vet en chocolade zorgen ervoor dat je zo'n dag als morgen overleeft
Het is helemaal niet koud joh. Ik heb net nog in m'n zomerjack hardgelopen. Niks aan de hand.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat was het koud buiten! Brrr. En dan ga ik nu lekkere dingen bakken, want suiker, vet en chocolade zorgen ervoor dat je zo'n dag als morgen overleeft
quote:
Het is nog maar maandag SCquote:
Ik weet niet of je lekker bent, heb je niet geproefd.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om gebakken te worden
Maandag is de nieuwe vrijdagquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met zo'n lekkere gladde muts?
quote:
Beter dan harde krullen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Haar haar
[ afbeelding ]
Bruine krullen
quote:
Het kan altijd ergerquote:
quote:
De bal is rond, gras is groen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was weggezapt bij die kanjer van Wilbert.
Maar Temper Trap
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 20-01-2014 om 15:54:40„Bingo Players will always be plural” — Maarten zet @bingo_players door na overlijden Paul. http://t.co/OF4BEZoZsB reageer retweet
Dat is heul niet ordinairquote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef alors het volgende:
Dat is HootersMaar die zijn niet topless, maar gewoon vrij ordinair gekleed.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY iddquote:
Alsof hij ongelukkig op z'n fiets is gesprongenquote:
Nee, barbie is dan weer WEL ordinair!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt zelfs dat Barbie nog klasse heeft
Ha, je Duitse chick heeft kleine tieten.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, barbie is dan weer WEL ordinair!
Dit vind ik niet oridinair:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik een hekel heb aan neptieten en ook niet veel heb met grote borsten eigenlijk...
1-0quote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt zelfs dat Barbie nog klasse heeft
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ha, je Duitse chick heeft kleine tieten.
Ze worden geselecteerd op dikke tieten, dus minder dan D hebben ze niet. Maarja de broodjes kipfilet waren wel echt en lekker.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, barbie is dan weer WEL ordinair!
Dit vind ik niet oridinair:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik een hekel heb aan neptieten en ook niet veel heb met grote borsten eigenlijk...
Wat een verschrikkelijk schunnige vleeskeuringquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze worden geselecteerd op dikke tieten, dus minder dan D hebben ze niet.
Laatst een varkenshaasje gemaakt. Goddelijk stukje vleesquote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk schunnige vleeskeuring
Daar hou ik echt niet van
Zoveel stelt het niet voor hoor. Maar het is wel grappig om een keer te zijn geweest. Pantyautomaten op de WC's, dat is nog best een uitvinding eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben veel in Amerika geweest maar heb nog nooit in de Hooters gegeten
Denk wel dat m'n pa had kunnen waarderen
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Zoveel stelt het niet voor hoor. Maar het is wel grappig om een keer te zijn geweest. Pantyautomaten op de WC's, dat is nog best een uitvinding eigenlijk.
Ossenhaasquote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laatst een varkenshaasje gemaakt. Goddelijk stukje vlees
quote:
Een vlammende fax?quote:
quote:
Allang.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef Pandaplint het volgende:
Is dit trouwens nog niet gedraaid vandaag?
Haten om het haten. Zo enorm kut is dit ook weer niet.quote:
Ik vind van wel. Heeft niks met haten om haten te makenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haten om het haten. Zo enorm kut is dit ook weer niet.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef SilentChaos het volgende:
Andijviestampot met spekjes en een schnitzel
HATEN OM HET HATEN!1111quote:Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef SilentChaos het volgende:
Kan dit soort muziek niet gewoon op 100% NL blijven
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HATEN OM HET HATEN!1111
Zo enorm kut is dit niet.
Haha, de ironiequote:
Ik denk dat ik niet eens mijn lijst vol krijg dan. Magere muziekperiode.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Dit jaar hopelijk wat minder klachten dat er te weinig platen kunnen worden gekozen voor Zeroes Request... want dat aantal gaat omhoog van 30 naar 50 platen per stem-playlist.
Gewoon het volledige oevre van Anouk erin zetten, dan krijg je 'm makkelijk vol.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet eens mijn lijst vol krijg dan. Magere muziekperiode.
Dat is nu juist de reden waarom ik nooit stem. Te veel invul/zoekwerkquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Dit jaar hopelijk wat minder klachten dat er te weinig platen kunnen worden gekozen voor Zeroes Request... want dat aantal gaat omhoog van 30 naar 50 platen per stem-playlist.
*oeuvrequote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon het volledige oevre van Anouk erin zetten, dan krijg je 'm makkelijk vol.
Nee. Wij luisteren naar de alleenheerser van de avondradioquote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Luisteren jullie wel eens Gunther D tussen 19u - 20u op Stubru?
Hahaha wat. Zelfs de nachtgoden zouden dat doenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat is dit dan weer. Zelfs de ANWB doet Domien niet live.
Dat gebeurt vaker hoor, aangezien dezelfde filelezer ook BNR erbij doet valt dat weleens samen en dan wordt het kort van tevoren opgenomen voor 3FM. Heeft niets met Domien te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat is dit dan weer. Zelfs de ANWB doet Domien niet live.
Live uiteraard.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hahaha wat. Zelfs de nachtgoden zouden dat doen
Geloof ik niks van, ligt weeldegelijk aan Domien. Strak intro woehoeh, fapfap. Nog nooit bij een andere 3FM DJ gezien die het opneemt.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker hoor, aangezien dezelfde filelezer ook BNR erbij doet valt dat weleens samen en dan wordt het kort van tevoren opgenomen voor 3FM. Heeft niets met Domien te maken.
En wat voor plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |