En dan graag in de plaats van Giel.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Domien is toch wel een held aan het worden hoor. In het Glazen Huis graag dit jaar![]()
![]()
Muisjenquote:
Je hebt pizza bij SC gegeten?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Muisjen
Ja als een roos
Ik kan pizzeria casanova in Rijswijk aanraden. HEERLIJKE pizza gegeten daar gisteren
Dat is die bij de schouwburg toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Muisjen
Ja als een roos
Ik kan pizzeria casanova in Rijswijk aanraden. HEERLIJKE pizza gegeten daar gisteren
Overigens woon ik daar vlak in de buurtquote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Muisjen
Ja als een roos
Dat is inderdaad niet afgezaagdquote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Je motorzaag als instrument gebruiken
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet afgezaagd
die zal ik onthouden dan na jullie lovende kritiekenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is die bij de schouwburg toch?
Dat is idd een fantastische tent
Ja, hij is idd de casanova in kwestiequote:Op maandag 20 januari 2014 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt pizza bij SC gegeten?
yep! Ben daar gistermiddag naar het wintercircus geweestquote:Op maandag 20 januari 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is die bij de schouwburg toch?
Dat is idd een fantastische tent
Ik ging daar ooit eens met een collega eten (supermooie vrouw), zegt die serveerster: "Ik zal een romantisch plekje voor jullie uitzoeken"quote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, hij is idd de casanova in kwestie
Heb je die collega uiteindelijk vol gekaasd?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ging daar ooit eens met een collega eten (supermooie vrouw), zegt die serveerster: "Ik zal een romantisch plekje voor jullie uitzoeken"
Bezet en 2 kinderenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je die collega uiteindelijk vol gekaasd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |