SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Ja das geen eerlijk voorbeeld. Bij die beer zit er 1,5kg poep in z'n luier om het zwaartepunt laag te houdenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Knieën teveel naar voren bij het zakken? Zie hier een meester aan het werk. [ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 20-01-2014 07:45:13 ]![]()
dat ligt er aan hoeveel er af moet en wanneer je "droog" moet zijn...quote:Op maandag 20 januari 2014 08:11 schreef Hiatus het volgende:
Nog mensen die van plan zijn droog te trainen? Wanneer start je die cut?![]()
Heb het toch gelezen.quote:
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Het is nog lang geen zomer.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoeveel er af moet en wanneer je "droog" moet zijn...
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hoe bedoel je ?quote:quote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef Faeroer het volgende:
Knieën teveel naar voren bij het zakken? Zie hier een meester aan het werk. [ afbeelding ]Door dit soort antwoorden neem ik het topic niet meer serieus dus.
![]()
Was meer vraag naar jullie. Ik begin feb of maart.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoeveel er af moet en wanneer je "droog" moet zijn...![]()
Met schema op maat? Of globaal de lijnen van een schema volgen?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:59 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Was meer vraag naar jullie. Ik begin feb of maart.![]()
What to breakfast, heb nog eieren melk en shit. Maar geen spek/vlees of brood. Haat het om zonder brood te ontbijten. Ja brinta ja, maar dat is er bij. Heb geen zin om een liter melk op te gaan eten op het moment. Anyone suggeties?![]()
Wat je niet hebt kun je niet eten, dus tenzij je boodschappen gaat doen gok ik dat het bij brinta melk en eieren blijft.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zou een super simpel brood kunnen bakken, maar ik gok eerder dat dat beton wordt zonder te rijzen.
Hadden we nog maar cake, of taart ofzo. Lekker koolhydraten.
EUW, pannekoeken wordt het dan maar.
Nee toch geen zin in.
![]()
Verstand op 0 en naar binnen schuiven die handel.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
What to breakfast, heb nog eieren melk en shit. Maar geen spek/vlees of brood. Haat het om zonder brood te ontbijten. Ja brinta ja, maar dat is er bij. Heb geen zin om een liter melk op te gaan eten op het moment. Anyone suggeties?
En in het vervolg je voorraden beter op peil houden; dat is je lesson learned.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Ik heb zin in biefstuk met friet. Maarja ik woon niet op mezelf en ik denk dat in gelyncht wordtquote:Op maandag 20 januari 2014 10:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Verstand op 0 en naar binnen schuiven die handel.
En in het vervolg je voorraden beter op peil houden; dat is je lesson learned..
Als ik op mijzelf woon dan gaat de koelkast wel uitpeulen, nu ik nog thuis woon ga ik gewoon nooit naar de supermarkt. Mijn moeder (
) gaat straks boodschappen doen (
![]()
), vind het wel goed.
Naja ook liter melk +brinta it is.![]()
Strenge moeder. Zo als lunch bruine bonen met kip![]()
Zo dit proefpakket vlees/vis bestellen van 4 kilo, http://musclemeat.nl/inde(...)oduct&product_id=106
Alleen gekookte kip kan toch niet lekker zijn? Ben benieuwd. Morgen in huis en dan woensdag mee naar het werk.![]()
elke dag gekookte kip hierquote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Strenge moeder. Zo als lunch bruine bonen met kip![]()
Zo dit proefpakket vlees/vis bestellen van 4 kilo, http://musclemeat.nl/inde(...)oduct&product_id=106
Alleen gekookte kip kan toch niet lekker zijn? Ben benieuwd. Morgen in huis en dan woensdag mee naar het werk.
hoef je niet te zagen/snijden/knippen, je scheurt het gewoon in stukjes.
Het is idd. niet lekker nee
Tegenwoordig wok ik het ff met boemboe daarna![]()
Gekookte kip heeft idd altijd een beetje zo'n muffe smaak. Maar je kunt het wel goed wokken ja.
Lekker dan:
http://www.dailymail.co.u(...)evered-dumbbell.html
[ Bericht 28% gewijzigd door Opblaaspop077 op 20-01-2014 11:04:52 ]![]()
Hier een betere video http://www.shockmansion.c(...)aving-him-paralyzed/quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Gekookte kip heeft idd altijd een beetje zo'n muffe smaak. Maar je kunt het wel goed wokken ja.
Lekker dan:
http://www.dailymail.co.u(...)evered-dumbbell.html
Zelden video maar wat een ziek verhaal zeg. Komt hij nou verkeerd neer of is hij al verlamd zodra het de barbell valt?![]()
Volgens het artikel stuitert de BB terug tegen zijn nek/rug. Maar door de crappy fps zie je dat niet volgens mij. Maar het lijkt er ook op dat zijn ruggengraat krak zegt (vind ik).![]()
Naar 50-100g.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:11 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel minderen jullie je carbs in de cut?![]()
Zojuist gesquat met de bar in lage positie, dat is inderdaad veel fijner. Ik kom alleen zelf niet veel verder dan parallel, zelfs niet met lege bar.![]()
Ik heb mijn bulk nu ook al met 2 maanden verlengd. Wilde in januari al stoppen maar ga nu zeker door tot mid/eind februari. Beetje verslavend veel te eten.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol nee idd.
eerst nog 4kg gainen, dan pas cutten.
en d'r moet best wat af hier
Nog 1~2 kg gainen en weer richting 10% gaan met recomp.
Jij bent best een buffel ray, bf op 12% en je bent de Nederlandse klokovI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Iemand hier die misschien mee doet met breakout run!?
http://www.breakoutrun.nl/
Ik zoek nog iemand die mee gaat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: