quote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef community het volgende:
[..]
Was dit nou zo'n persoonlijk drama waar jij het over had?
Denk je dat een psycholoog of socioloog alleen maar mensen die hij leuk vindt interessant vindt?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.
Totaal onbelangrijk, Maar jij beweert dat ik 'hier zomaar kom binnen vallen'.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef community het volgende:
[..]
Ja precies. Jij bent de veterane streamer.
Lekker belangrijk, zegmaar
Nee, maar dat Zijn jullie toch niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Denk je dat een psycholoog of socioloog alleen maar mensen die hij leuk vindt interessant vindt?
Het is gewoon niet zo interessant om te horen hoe fantastisch ingewijd je wel niet bent. Iedere post die je hier in het afgelopen half uur hebt gemaakt is om aan te tonen hoe een ervaren streamer jij wel niet bent. Het is werkelijk transparant en triestig, dus probeer maar niet meer boven mij te staan en boven laura.quote:
Niet iedereen met zulke interesses volgt er ook daadwerkelijk een studie inquote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar dat Zijn jullie toch niet?
Ik erger me bij tijd en wijlen aan de inwoners maar vind het vooral leuk om naar ze te kijken. Feitelijk doen we dus hetzelfde.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Totaal onbelangrijk, Maar jij beweert dat ik 'hier zomaar kom binnen vallen'.
Een poster met issues gespot. Sterkte.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef community het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo interessant om te horen hoe fantastisch ingewijd je wel niet bent. Iedere post die je hier in het afgelopen half uur hebt gemaakt is om aan te tonen hoe een ervaren streamer jij wel niet bent. Het is werkelijk transparant en triestig, dus probeer maar niet meer boven mij te staan en boven laura.
Dus dat heeft niet zo'n zinquote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een poster met issues gespot. Sterkte.
Ja, lies, ik vraag morgen een paspoort aan. Nu lekker slapen, mét streepje!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik erger me bij tijd en wijlen aan de inwoners maar vind het vooral leuk om naar ze te kijken. Feitelijk doen we dus hetzelfde.
Je gaat al zo vreselijk de fout in door 'jullie' te zeggen. Wie ben jij om te oordelen over hoe wij kijken en posten. En wat weet je daar überhaupt vanaf?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.
Ik ga ook pitten . Gaan we morgen gezellig die streams bekijken oké ;Dquote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, lies, ik vraag morgen een paspoort aan. Nu lekker slapen, mét streepje!
Ik reageer op bewoners en trek een vergelijking met hetgeen hier post, jij gaat janken en nu heb ík een probleem? Right.quote:
Van mij een kusje.. Slaap zacht Liesjequote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
En verder ga ik zo slapen dus doe eens lief?
Ik ben klaar trouwens ik heb gewoon even gezegd wat ik ervan vond.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik reageer op bewoners en trek een vergelijking met hetgeen hier post, jij gaat janken en nu heb ík een probleem? Right.
Neeheur.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Ergens heb ik het idee dat Community op Poezelig reageert, terwijl hij Lalalalaura bedoelt.
Ik heb nog steeds geen idee wat je waar van vindt.. 'ik kom binnenvallen' was het toch? Ik waan me bijna Big Jim.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:13 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben klaar trouwens ik heb gewoon even gezegd wat ik ervan vond.
Het maakt indruk, blijkbaar.quote:
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.quote:
Je andere account? :0quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het maakt indruk, blijkbaar.![]()
Je moet eerst 300 keer gepost hebben, wil je meetellen.
Ik pak mijn andere account er even bij
Wat is 'feitelijk' niet waar?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef community het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat al zo vreselijk de fout in door 'jullie' te zeggen. Wie ben jij om te oordelen over hoe wij kijken en posten. En wat weet je daar überhaupt vanaf?
Jij bent grappig.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef community het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.
Ik heb meestal alleen het geluid aan, ik kan dat geouwehoer op de achtergrond wel waarderenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik lees hier soms, want ik vind dat echt (serieus en niet gemeen bedoeld) grappig😎. Iedereen kraakt hier mensen af: die is niet goed, die is lelijk, die heeft issues, die heeft een kutkop, zij is irritant, hij heeft een kutstem, blablabla. Maar tóch blijven kijken en hopen op sensatie. Dat is toch best grappig?
Ik voel me niet aangesproken. Dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Van streamers of bewoners?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is 'feitelijk' niet waar?
Hoeveel diagnoses van de DSM IV zijn gepasseerd in de COSsen?
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.
Nog 1 post, dan heb je er 333quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef community het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.
Het was niet mijn eerste post, en hooguit voelde je je afgezeken, dan sneed het hout.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, in haar eerste post werd ik afgezeken. 't Zal allemaal wel. Niet de moeite waard om me druk over te maken.
Ik heb met mijn achterlijke hoofd mijn kater nog naar buiten gelaten. Nu moet ik wachten.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef community het volgende:
[..]
Het is allemaal wel een act ook hè. Ik ga echt pitten nou. Wil ook nog ff lezen.
Snap ik, is toch wat fijner als je eenzaam bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen het geluid aan, ik kan dat geouwehoer op de achtergrond wel waarderen
Van mij niet hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was niet mijn eerste post, en hooguit voelde je je afgezeken, dan sneed het hout.![]()
Je moet hier echt een zogenaamde reputatie hebben om iets te 'mogen' melden?
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billyquote:
Dat weet ik, mootiequote:
Hedde gij al die bipolairen gemist dan? Ook bosjes!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billy
Hahaha, naja niet eenzaamquote:Op maandag 20 januari 2014 03:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Snap ik, is toch wat fijner als je eenzaam bent.
Hahaha nee grapje!
Kom vechten danquote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef community het volgende:
[..]
Postcount van een fok accountje.
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞quote:Op maandag 20 januari 2014 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval streamers, ik heb nimmer zo'n groep 'ik heb ook adhd, maar dit doe ik niet' voorbij zien komen, nav Billy
Wats met jou, je wil echt constanten matten, kleintje.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahaha, naja niet eenzaam
Maar het is beter dan stilte of iets wat je moet volgen. Gewoon geouwehoer zonder dat je je daar zelf voor hoeft in te spannen
[..]
Kom vechten dan
Doe eens gewoon FOK!smileys? Zometeen kom je nog met glitterplaatjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞
Dyslecten verschuilen zich toch achter 'het is maar chat en geen sollicitatiegesprek, pm je tieten etc'?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hedde gij al die bipolairen gemist dan? Ook bosjes!
En de dyslecten, maar die zeggen het niet hardop.
Ha, en daar gaat het mis in de Cos, mensen gebruiken het als chat!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dyslecten verschuilen zich toch achter 'het is maar chat en geen sollicitatiegesprek, pm je tieten etc'?
Ik zou me ook kapot schamen met zo'n kop.. Maar zij meldt zich aan, ik niet. Hoe vreemd is het dat er over haar gesproken wordt?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij hier ooit gaat lezen, de arme vrouw dan 😞
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |