hoe is jouw blue monday?quote:
hier op zich ook welquote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Hier gaat t allemaal wel best & daar?
ach ja het blijft maandag hequote:Op maandag 20 januari 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op zich ook wel klinkt niet helemaal overtuigend..
die winkel wil ik ook wel ergens vindenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik ergens was met een kledingwinkel waar ze zoveel korting hadden dat alle kleding 1 euro p.s kostte. Was dit maar echt zo
Ik had ook hele leuke kleding gekocht in mijn dromenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die winkel wil ik ook wel ergens vinden
arme amaquote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ook hele leuke kleding gekocht in mijn dromen
Ach eind deze maand krijg ik mijn H&M pakketjequote:
ik heb echt nog nooit iets gevonden bij de h&mquote:Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach eind deze maand krijg ik mijn H&M pakketjeOok leuke kleding
Ik denk dat 70% van mijn kleding daar weg komtquote:Op maandag 20 januari 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit iets gevonden bij de h&m
maar ja, voor vrouwen is dat anders natuurlijk
ja, pareltjequote:Op maandag 20 januari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / niemand wint van mij een straatgevecht want.........> Ik neem aan dat we dit allemaal gezien hebben?
bij mij is dat nogal diversquote:Op maandag 20 januari 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van mijn kleding daar weg komt
ik hoop het wel voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kerel is volgens mij geen eens een troll
Ik hoop het ook maar dit komt op meerdere fora voorbij en hij heeft een FB met ook die foto's. Erg veel moeite voor een trollquote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het wel voor hem
en ik hoop dat hij zn balletjes ook af en toe wat lucht geeft en niet in zo'n broekjes perst
als het geen troll is, is het wel een verstandelijk gehandicaptequote:Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar dit komt op meerdere fora voorbij en hij heeft een FB met ook die foto's. Erg veel moeite voor een troll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |