Dat is geen discussie, maar een gegeven (alleen de lui op het pluche denken daar anders over). Anderzijds, wat is het alternatief? Nog zo'n slappe VVD zak zie ik niet zitten, maar de PVDA is ook niet veel soeps. PVV en SP werken beide volgens het: "Ik heb niet, dus hij mag niet" principe waar ik ook mijn reet mee afveeg. Wat hebben we nog over? Aantal geloofsgekkies, maar ik ben voorstander van staat en kerk gescheiden houden en met geloofsprincipes heb ik niets. GL, PVDD enzo willen het liefste terug naar de steentijd, lijkt het. Allemaal weer rondlopen in een berenvel (ohnee, bij de PVDD in onze blote reet). D66 heeft ook afgedaan en 50+ zijn een stel gieren (nog afgezien van het feit dat ik geen 50+ ben). Houden we dingen als de piratenpartij en dergelijke over, maar die gaan het ook nooit redden.quote:
Waarschijnlijk in dezelfde tijd als dat we gewoon een topic normaal sloten in plaats van 7 kansloze posts te maken om hem te sluiten.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:52 schreef Susteren het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat de lapo het nieuwe deel opent
Piratenpartij manquote:Op zondag 19 januari 2014 23:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat is geen discussie, maar een gegeven (alleen de lui op het pluche denken daar anders over). Anderzijds, wat is het alternatief? Nog zo'n slappe VVD zak zie ik niet zitten, maar de PVDA is ook niet veel soeps. PVV en SP werken beide volgens het: "Ik heb niet, dus hij mag niet" principe waar ik ook mijn reet mee afveeg. Wat hebben we nog over? Aantal geloofsgekkies, maar ik ben voorstander van staat en kerk gescheiden houden en met geloofsprincipes heb ik niets. GL, PVDD enzo willen het liefste terug naar de steentijd, lijkt het. Allemaal weer rondlopen in een berenvel (ohnee, bij de PVDD in onze blote reet). D66 heeft ook afgedaan en 50+ zijn een stel gieren (nog afgezien van het feit dat ik geen 50+ ben). Houden we dingen als de piratenpartij en dergelijke over, maar die gaan het ook nooit redden.
Zat op mobiel, moest de iMac dus even opstarten en zag ineens al een nieuw deel.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in dezelfde tijd als dat we gewoon een topic normaal sloten in plaats van 7 kansloze posts te maken om hem te sluiten.
Afgezien daarvan: Als ik de tijd heb om te refreshen (kreeg zo'n pop upje), te zien dat je hem dicht gooit, mijn tekst kopiëren, open nieuw deel aan te klikken, de titel te veranderen en dan ook nog succes te hebben bij het openen, dan ben je gewoon way to slow.
Tsja, duurt ff he, zo'n ding van 16 jaar oud opstarten. Maarja, je kan zeggen dat je een iMac hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zat op mobiel, moest de iMac dus even opstarten en zag ineens al een nieuw deel.
Ik denk dat dhr. Wilders, ja die rare vogel met een witte kuif, het nog wel goed kan doen. Hij is met allochtonen vaak wel overdreven, maar ik moet hem ook soms wel gelijk geven.quote:
Laat zien danquote:Op maandag 20 januari 2014 06:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Wat heb ik gister toffe foto's geschoten!
Mogguh! Cool, het was prachtig weerquote:Op maandag 20 januari 2014 06:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Wat heb ik gister toffe foto's geschoten!
Ze gaan eerst langs de artiest van wie ik de foto's heb gemaaktquote:
Was zeker prachtig, maar ik zat in een theater foto's te makenquote:Op maandag 20 januari 2014 06:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Cool, het was prachtig weer!
Goudfazant?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:11 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik denk dat dhr. Wilders, ja die rare vogel met een witte kuif, het nog wel goed kan doen. Hij is met allochtonen vaak wel overdreven, maar ik moet hem ook soms wel gelijk geven.
kaketoe ofzo heet zo'n ding toch?
quote:Op maandag 20 januari 2014 07:20 schreef Uncle het volgende:
Politiek in FOT! Zolang er geen PVDNG (Partij van de Nieuwe Gear) is ga ik me er niet mee bemoeien![]()
Maandag. Koffie. Aan de slag allemaal! Hup!
Uncle is net zo'n gear addict als Susteren. Nieuwe filtertje hier, gopro daar, statief zo, balhoofd zus. Hij verbergt het alleen wat meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:23 schreef Ynske het volgende:
[..]en jij dacht dat je daar lid can mag worden?
Lijsttrekker Susteren
Broodjes liggen in de oven, sta eitjes te bakken,en dan zo de auto in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |