Dankquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:22 schreef Atta-boy het volgende:
Hahaha welkom bij de selvage club DE
Ja snap ik, alleen de langste Momotaro's die ik heb gezien zijn 34 lang...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind gtb strepen cool, maar op een japan blue zonder collab met momo een beetje raar.
Japan blue en momo zijn natuurlijk wel van hetzelfde bedrijf maar het voelt een beetje als evisu gulls op een pbj verven
Ja maar ik ben 2 meter en heb lange benen. Nouja wie weet over twee maanden maar eens kijken. Zag dat momotaro's ook maar 180 zijn oid.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:55 schreef MartiniNL het volgende:
Momo's zijn wel goed lang hoor, althans ik kan met die van mij prima cuffen en ik ben 1.94 lang.
Ik zal eens kijken in de zomer. Volgende meet ben ik er trouwens bij. Heb nu eindelijk een fatsoenlijke broek en schoenenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef kipknots het volgende:
Unsanforized momo's komen met een 39" inseam. Lijkt mij dat dat wel past.
Ben niet zo'n vechtersbaas eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:37 schreef Atta-boy het volgende:
Dan mag jij tegen michhas vechten, die is ook groot
vintage momo 0701 etc hebben 36 lengte, dat moet echt wel voldoende zijn toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja snap ik, alleen de langste Momotaro's die ik heb gezien zijn 34 lang...
Maar wil wel een Ready to Battle danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef doo. het volgende:
[..]
vintage momo 0701 etc hebben 36 lengte, dat moet echt wel voldoende zijn toch?
Ja maar als ik toch 180 neer ga leggen voor een momotaro dan wil ik ook de enige echte hebben. Vind het trouwens wel fijn dat ik nu een webshop heb waar ik uit Japan dingen kan kopen zonder verzendkostenquote:
welke site? rakuten? die heeft ook af en toe gratis verzendkosten tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar als ik toch 180 neer ga leggen voor een momotaro dan wil ik ook de enige echte hebben. Vind het trouwens wel fijn dat ik nu een webshop heb waar ik uit Japan dingen kan kopen zonder verzendkosten
Ja kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:21 schreef apenkont het volgende:
[..]
welke site? rakuten? die heeft ook af en toe gratis verzendkosten toch
maar met wat pech betaal je toch ook douanekosten? heb een neef die in japan werkt dus wou het hem misschien liefjes vragen, en dan als gift laten verzenden of pikt de douane dat er ook uit?quote:
Heb je wel de raw denim groet gedaan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef apenkont het volgende:
wat is de quotering voor DE? ik zet in op de underdog
ps: altijd leuk als je op straat iemand met dezelfde broek aan ziet lopen![]()
gewoon even stiekem voelen toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb je wel de raw denim groet gedaan?
was precies hetzelfde van plan, volgens mij bijna de helft?, maar vrouwen pbj heeft volgens mij geen selvedge wil ik dat haar wel aandoen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ik dacht tenue ne dimes.
Miss als ik een keer dagje A'dam doe met chick eens langslopen voor een goede broek voor haar, vrouwen pbj is een stuk cheaper geloof ik toch? Zoiets is miss wel leuk.
apc heeft toch ook een vrouwen versie? :pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:59 schreef MartiniNL het volgende:
Mijne draagt nu liefdevol een Apc ps, ok het is geen pbj maar toch
Volgens mij zijn al hun broeken gewoon unisexquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:00 schreef apenkont het volgende:
[..]
apc heeft toch ook een vrouwen versie? :p
T d Nquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:37 schreef Atta-boy het volgende:
Dan mag jij tegen michhas vechten, die is ook groot
Titanenstrijd alles.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ben niet zo'n vechtersbaas eerlijk gezegd
Slungel tegen slungel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Titanenstrijd alles.
Dat zou er denk ik heel awkward uit zien. Daarnaast zou zelfs Atta mij nog vloeren, weak as fuck
Maar de Acne winkel in Amsterdam verkoopt geen raw's meer omdat de klanten het niet snapte waarom ze zo stijf zaten en blablabla. Dus ze kopen ze niet meer in.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:57 schreef xSanjay het volgende:
Hahaha dit topic weer!
APC ps is idd unisex, heb genoeg vrouwen gezien met de ps aan. Verdomd sexy.
Hoewel ik acne ook een mooi vrouwen denim merk vind. Wil ik ook mn vriendin aansmeren.
Zeg ze.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef doo. het volgende:
Mensen weten niks van atta, NIKS ZEG IK JE
NL kampioen ditdat alles
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zeg ze.
Mensen die 5-10kg zwarder zijn denken ook altijd dat ze van me zouden winnen met vechten omdat ik lichter ben![]()
Ja daarom trainde ik altijd 6x in de week
Kom maar opquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef Atta-boy het volgende:
En nu ga ik jullie allemaal in elkaar slaan op de volgende meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |