Dat staat voor sneue gast die aandacht vraagtquote:
ehm..ik heb vast iets gemist, ik begrijp het niet.quote:
fipo staat voor first post.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm..ik heb vast iets gemist, ik begrijp het niet.
quote:
aaah! Sorry ZOA!quote:
Ja!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Gio: Ik liep hier laatst, hoor ik ineens 'heuj'. Ik zie niks dus ik loop door. Weer: 'heuj'. Maar ik zie nog steeds niemand dus ik denk, het zal wel, en loop door. Kom ik Ruud tegen, ik vraag: waar zat je nou? Zegt-ie: ik zat verstopt."
[ afbeelding ]
Haha die sloopkogel clip moet ik aan denkenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Gio: Ik liep hier laatst, hoor ik ineens 'heuj'. Ik zie niks dus ik loop door. Weer: 'heuj'. Maar ik zie nog steeds niemand dus ik denk, het zal wel, en loop door. Kom ik Ruud tegen, ik vraag: waar zat je nou? Zegt-ie: ik zat verstopt."
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!En Emil eigenlijk ook wel, terwijl ik die twee in het begin niets vond Ik vind dit soort streams een verademing.
Nee joh...die valt op mannen...en volgens mij is die ook getrouwd met een man.quote:
Niet gezien..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben degenen die nu in hun nest liggen zich nog gewassen of gedouched na die bootcamp?
Godver daar gaan we danquote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef fries1984 het volgende:
Billy start aub je bezem en vlieg er eens uit!
Nee, ze moet blijven. Leuk wijf.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Van mij mag Billy opzouten en ze mag meteen met Harold mee
Je mag een onnozele zijn .. maar ik ben het met je eensquote:
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef Injetta het volgende:
Ligt Jimmy nu ergens gewoon in de bosjes te slapen????
Hoe het vertelt werd moest echt lachen, volgens mij hebben die 3 jongens het hartstikke leuk samenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
Das toch ook een utopia?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
Billy vind het vet, knetter vet en super cool en klaar
Hup duwtjequote:
Die kwam ik laatst nog tegen tussen mijn piano toetsen ...vandaar dat tie niet zo lekker gingquote:
Daar ligt half Utopia blijkbaar te lachen en te lullen.quote:
Pffff, stel je voor dat ze wat mist.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen tussen mijn piano toetsen ...vandaar dat tie niet zo lekker ging![]()
Billy moet ook overal aanwezig zijn he
Waarschijnlijk ias zijn vrouw ook gewoon zo en zitten ze samen op de bank te ruften.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef Injetta het volgende:
Dat geboer, gespuug, gerochel van Harold zal ik niet gaan missen.
Arme vrouw. Die wilde dat hij nog even wegbleef. Kan me voorstellen.
Oh dacht Jeroen van de Bunker.....sorry PBquote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Regisseur bij Talpa Producties .....
Das met de rest van de roedel ook zo..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht. Echt, ik meen het echt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ias zijn vrouw ook gewoon zo en zitten ze samen op de bank te ruften.
Echt he, vond het leuk gesprek gaat nu dood vallen omdat Billy erbij zitquote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen tussen mijn piano toetsen ...vandaar dat tie niet zo lekker ging![]()
Billy moet ook overal aanwezig zijn he
Hoezo, voel je dat of zo?quote:
Vertel? Ze gaan slapen?quote:
Die uitwerking heeft ze...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt he, vond het leuk gesprek gaat nu dood vallen omdat Billy erbij zit
Zei Gio net en draaide zich om. Halve minuut later liep Rienk in beeld met wat takjes en zijn pijl en boog.quote:
Revolution .. morgenavond veroni .. never mindquote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zei Gio net en draaide zich om. Halve minuut later liep Rienk in beeld met wat takjes en zijn pijl en boog.
Nee er waren vandaag geen rondleidingen blijkbaar. Heb er afgelopen week dagelijks aan de poort gestaan.quote:
En open en dicht en open en dicht..........quote:
Je bedoelt hij wil niet neuken?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef NenaLois het volgende:
Jim lijkt het fysieke geneuzel van Billy niet te willen
Er gebeurt ook altijd wat in Utopiaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
En open en dicht en open en dicht..........
First Postingquote:
Dat doet hij als hij wil praten en niemand het mag horen Paul doet dat ook, of ze hoesten heel hard hun zender in en lullen zo wat af, let maar eens opquote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heel snel achter elkaar?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Who caresquote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik hou het voor gezien mensen . Ik ga ook maar slapen. Morgen weer vroeg op en een dagje het managementgewauwel op kantoor aanhoren. Ik heb alleen wel een hoop inspiratie opgedaan vandaag van Aike.
ja ik had het begrepen en sorry gezegd ;-)quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat, dat wat daar in de brand staat en ligt te roken?
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik hou het voor gezien mensen . Ik ga ook maar slapen. Morgen weer vroeg op en een dagje het managementgewauwel op kantoor aanhoren. Ik heb alleen wel een hoop inspiratie opgedaan vandaag van Aike.
Dat hoef jij niet te doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja ik had het begrepen en sorry gezegd ;-)
Pluspuntjes,quote:
Nee hoor, Billy is gezellig nu.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik las net dat je het plezier van veel mensen verpest Billy, dus opzouten, vlug terug onder je steen!!!
[ link | afbeelding ]
Die timmerman psies utzelfd die kan ook geen wippie maken ...quote:
Ruud laat nu dus een ruft door een buis heen die in het vuur ligt,quote:Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef Parlay het volgende:
Het gaat over scheten en ze liggen helemaal plat.
Nee nu mag ze nog even blijven, ze lacht wel leuk en gemeend volgens mij, niet dat gemaaktequote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik las net dat je het plezier van veel mensen verpest Billy, dus opzouten, vlug terug onder je steen!!!
[ link | afbeelding ]
Ik wacht op de omkeerquote:
Voor mij weer te aanwezig...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee nu mag ze nog even blijven, ze lacht wel leuk en gemeend volgens mij, niet dat gemaakte
Best te pruimen idd, ff een pauze van dat gelul van haar gewoon beetje meedollen.quote:
Ze doet nu lollig.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee nu mag ze nog even blijven, ze lacht wel leuk en gemeend volgens mij, niet dat gemaakte
Top sfeertje, lekker melig.quote:
Daar begint dus Utopiaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Top sfeertje, lekker melig.![]()
Het is ook nog niet één keer over iemand die er niet bij is gegaan. Zelfs Billy doet ontspannen mee.
De slet...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook nog niet één keer gegaan over iemand die er niet bij is. Zelfs Billy doet ontspannen mee.
Een lekker kampvuurtje doet wonderenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook nog niet één keer over iemand die er niet bij is gegaan. Zelfs Billy doet ontspannen mee.
Billy zit niet bij haar roddelclubje....quote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook nog niet één keer gegaan over iemand die er niet bij is. Zelfs Billy doet ontspannen mee.
Yep, wat een verademing tov die slangenkuil binnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoort en ziet het verschil hè!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee vind haar leuk nuquote:
In dit infantiele gezelschap valt ze misschien niet zo opquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel snel achter elkaar?
Ik ga niet kijken.![]()
Billy heeft het sfeertje buiten niet weten te verpesten, dus...
Die lijkt zelf ook wat leuker als ze niet met hufters omgaat.
Jammer dat Peter zich terug trok nadat er meerdere bij kwamen.quote:
kom ,kom er is nog wel wat nivo daar .. volgens de profielbeschrijvingen...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In dit infantiele gezelschap valt ze misschien niet zo op
Ze past zich aan aan de mensen waarmee ze is, voornamelijk onzekerheid denk ik. Volgens mij is het gewoon een leuk mens met de juiste -stabiele - mensen om haar heen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee vind haar leuk nudenk dat ze best een gezellige tante is, maar zodra er iemand komt waar zij tegenop kijkt ( moeilijk uit te leggen) gaat ze gemaakt doen. denk ik dan he, misschien wordt ik nu beinvloed omdat ik heerlijk zit te luisteren, leuk zo bij het kampvuur
De straaljagerpiloot komt waarschijnlijk nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
kom ,kom er is nog wel wat nivo daar .. volgens de profielbeschrijvingen...
Die is al voorbij ...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De straaljagerpiloot komt waarschijnlijk nog.
Ja...ze weten het alleen nog niet.quote:
Harold ophalenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De straaljagerpiloot komt waarschijnlijk nog.
Er zouden er wel eens een paar tussen kunnen zitten die jou in een IQ test verslaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In dit infantiele gezelschap valt ze misschien niet zo op
Dan heeft ie gelijk ...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:01 schreef Toverheks het volgende:
Het is zo gezellig dat Harold morgen de hele boel afblaast, naar het Hokje rent en roept, zeg de psyg maar af ik blijf
Moet je nagaan wat een invloed de "slapers" binnen hebben op de groep.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:01 schreef Toverheks het volgende:
Het is zo gezellig dat Harold morgen de hele boel afblaast, naar het Hokje rent en roept, zeg de psyg maar af ik blijf
vrouwen kunnen zelfs een IQ test manipuleren .. niet aan beginnenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zouden er wel eens een paar tussen kunnen zitten die jou in een IQ test verslaan.
Maar het is nu lekker melig dom ouwehoeren. Ik vind het leuk om ze zo te zien.
Tsja..quote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat een invloed de "slapers" binnen hebben op de groep.
Hij is niet eens in de buurt. Hoe kan je dat zien?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Photomorti het volgende:
Ik zie dat die negert zijn baret nog steeds op heeft lol wat een sjaak
Bij het filmpjes topicquote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Hij is niet eens in de buurt. Hoe kan je dat zien?
Niet?quote:
Arme jij ..quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Photomorti het volgende:
Ohnee ik en john de mol zijn super close ennuh hij heeft wat prive cameratjes voor mij
Waag ik te betwijfelen, misschien één en dan niet de meest voor de hand liggendequote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zouden er wel eens een paar tussen kunnen zitten die jou in een IQ test verslaan.
Eens. Gisteravond waren ze ook leuk. Misschien zouden ze gewoon hun strapatsen moeten bewaren voor dit soort gelegenheden.quote:Maar het is nu lekker melig dom ouwehoeren. Ik vind het leuk om ze zo te zien.
Klopt een knipoog met een nepwimper en op tilt.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
vrouwen kunnen zelfs een IQ test manipuleren .. niet aan beginnen
Je heb het plaatje van Scanmanquote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Photomorti het volgende:
Ohnee ik en john de mol zijn super close ennuh hij heeft wat prive cameratjes voor mij
Klopt. Je merkt ook in de COS dat de heren die nu buiten zitten met z'n allen steeds sympathieker gevonden worden. Trio ERG was behoorlijk impopulair in het begin, dat is wel aardig omgeslagen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat een invloed de "slapers" binnen hebben op de groep.
Wie is scanman?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je heb het plaatje van Scanman
ik had niet anders verwacht ..quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt een knipoog met een nepwimper en op tilt.
quote:
24 cm Jimmy!quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie zal rienk eerst spietsen met zijn speer ?
Heb jij nou dezelfde avatar als scanman ooit of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Photomorti het volgende:
Ontspannen sfeer zou alles eigenlijk mee moeten beginnen, niet dat gejaag van sommigen zoals Paul, Hakim en Aike. Eerst rust in de tent, goeie basis en van daaruit kan je gaan opbouwen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Je merkt ook in de COS dat de heren die nu buiten zitten met z'n allen steeds sympathieker gevonden worden. Trio ERG was behoorlijk impopulair in het begin, dat is wel aardig omgeslagen.
evolutionair gezien een van de koeien ...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie zal rienk eerst spietsen met zijn speer ?
Team ERG...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Je merkt ook in de COS dat de heren die nu buiten zitten met z'n allen steeds sympathieker gevonden worden. Trio ERG was behoorlijk impopulair in het begin, dat is wel aardig omgeslagen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb jij nou dezelfde avatar als scanman ooit of lijkt het maar zo?
Ik weet niet eens wie scanman is maar zou best kunnen , volgens mij is dit een standaard avatar ofnie?quote:
Volgens mij kan het een agressief tiepje zijn. Hij heeft af en toe pittige uitspraken.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is een wapen aan het maken en draait straks door leuke tv
Het is wel zo'n type, voor zover je over zulke types kunt spreken.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is een wapen aan het maken en draait straks door leuke tv
Klopt helemaal. Ik was wel overtuigd van die drie met een twijfeltje bij Djo djo.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt in zn tietentopic gepostquote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie scanman is maar zou best kunnen , volgens mij is dit een standaard avatar ofnie?
Dan ga je toch naar stream 3?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
Wat jammer dat op stream 1 alleen slapende mensen te zien zijn.
Dit is toch leuker.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
Wat jammer dat op stream 1 alleen slapende mensen te zien zijn.
Je kan ff 112 bellen voor ze .. en op de vraag wat je hebben wil alle 3 met toeters en bellenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Zolang het Brandt mogen ze niet slapen toch?
Jou probleemquote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
'Om deze stream te bekijken heb je een Utopia Passport nodig'
Ruud kneep Billy in haar tiet.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:15 schreef waxmask het volgende:
Ruud heeft er zin an, en rent weer het bos in...
Zoek en gij zult vindenquote:
tot 31 jan gratis, 3 dagen van te voren opzeggen als je niet wilt betalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jaaaaa ... zijn UI kwam mij ook al bekend voor en kon het ff niet plaatsen maar nu dus welquote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je heb het plaatje van Scanman
Dat bestaat nietquote:
Dan maak je godverdomme een Utopia paspoort.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dan maak je godverdomme een Utopia paspoort.
De wanhoop is nabij...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef Urb het volgende:
Je hoort nu gewoon buiten meerderen letterlijk zeggen dat dit hun Utopia is, hopelijk meer hiervan.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heeft hij verdomd goede ogen.
Het gaat om het idee he .. net als alles in Utopiaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heeft hij verdomd goede ogen.
quote:
ja nou .. eelthanden van ut werken zal ze niet hebben...quote:
Jij spoort ook niet, sorry hoor er liggen mensen in en als de loods in de hens vliegt heb je ook geen streams meerquote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe mooi zou t zijn als gewoon de hele loods afbrandt vanavond
Echt wel .. er is een kas .. en 1 van die idioten slaapt gewoon buitenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet, sorry hoor er liggen mensen in en als de loods in de hens vliegt heb je ook geen streams meer
hij moet niet zeuren, kwallleball is het gewoon met zijn gezeverquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
![]()
Rienk raakt aardig geïrriteerd.Hij vindt het ws te ver gaan.
Met z'n alle een nieuw pand bouwen, dat is Utopiaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet, sorry hoor er liggen mensen in en als de loods in de hens vliegt heb je ook geen streams meer
Ah kom op.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij is wat braaf.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij moet niet zeuren, kwallleball is het gewoon met zijn gezever
Dan begint Utopia eindelijk echtquote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Met z'n alle een nieuw pand bouwen, dat is Utopia
Ja .. en dat is dan je Utopia ...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef FAB010 het volgende:
Ga je hout halen, struikel je opeens over Jimmy die in de bosjes ligt te tukken.
Waar is die gastquote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef FAB010 het volgende:
Ga je hout halen, struikel je opeens over Jimmy die in de bosjes ligt te tukken.
Als je al zijn boobytraps weet te trotseren...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef FAB010 het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is wat braaf.Rienk gaat een diervriendelijke val maken.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je al zijn boobytraps weet te trotseren...
Dan bedoelt ie, koe-vriendelijk, die kunnen er misschien op stappen maar nooit in vast zitten zeg maarquote:Op zondag 19 januari 2014 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is wat braaf.Rienk gaat een diervriendelijke val maken.
voorzichtig voor je ut weet begeef je je voor deze keiharde sergeant op het discriminerende pad ...quote:
Wist niet dat dit een standaard ding was, scanman was eh...een apart figuur op FOK.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie scanman is maar zou best kunnen , volgens mij is dit een standaard avatar ofnie?
Naast het kak hok, iddquote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
beter als met die maffe luiin die stink loods
Jammerquote:Op zondag 19 januari 2014 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf 19 uur al niet meer gezien of gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |