Dat staat voor sneue gast die aandacht vraagtquote:
ehm..ik heb vast iets gemist, ik begrijp het niet.quote:
fipo staat voor first post.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm..ik heb vast iets gemist, ik begrijp het niet.
quote:
aaah! Sorry ZOA!quote:
Ja!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Gio: Ik liep hier laatst, hoor ik ineens 'heuj'. Ik zie niks dus ik loop door. Weer: 'heuj'. Maar ik zie nog steeds niemand dus ik denk, het zal wel, en loop door. Kom ik Ruud tegen, ik vraag: waar zat je nou? Zegt-ie: ik zat verstopt."
[ afbeelding ]
Haha die sloopkogel clip moet ik aan denkenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Gio: Ik liep hier laatst, hoor ik ineens 'heuj'. Ik zie niks dus ik loop door. Weer: 'heuj'. Maar ik zie nog steeds niemand dus ik denk, het zal wel, en loop door. Kom ik Ruud tegen, ik vraag: waar zat je nou? Zegt-ie: ik zat verstopt."
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!En Emil eigenlijk ook wel, terwijl ik die twee in het begin niets vond Ik vind dit soort streams een verademing.
Nee joh...die valt op mannen...en volgens mij is die ook getrouwd met een man.quote:
Niet gezien..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben degenen die nu in hun nest liggen zich nog gewassen of gedouched na die bootcamp?
Godver daar gaan we danquote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef fries1984 het volgende:
Billy start aub je bezem en vlieg er eens uit!
Nee, ze moet blijven. Leuk wijf.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Van mij mag Billy opzouten en ze mag meteen met Harold mee
Je mag een onnozele zijn .. maar ik ben het met je eensquote:
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef Injetta het volgende:
Ligt Jimmy nu ergens gewoon in de bosjes te slapen????
Hoe het vertelt werd moest echt lachen, volgens mij hebben die 3 jongens het hartstikke leuk samenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
Das toch ook een utopia?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
Billy vind het vet, knetter vet en super cool en klaar
Hup duwtjequote:
Die kwam ik laatst nog tegen tussen mijn piano toetsen ...vandaar dat tie niet zo lekker gingquote:
Daar ligt half Utopia blijkbaar te lachen en te lullen.quote:
Pffff, stel je voor dat ze wat mist.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen tussen mijn piano toetsen ...vandaar dat tie niet zo lekker ging![]()
Billy moet ook overal aanwezig zijn he
Waarschijnlijk ias zijn vrouw ook gewoon zo en zitten ze samen op de bank te ruften.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef Injetta het volgende:
Dat geboer, gespuug, gerochel van Harold zal ik niet gaan missen.
Arme vrouw. Die wilde dat hij nog even wegbleef. Kan me voorstellen.
Oh dacht Jeroen van de Bunker.....sorry PBquote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Regisseur bij Talpa Producties .....
Das met de rest van de roedel ook zo..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht. Echt, ik meen het echt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ias zijn vrouw ook gewoon zo en zitten ze samen op de bank te ruften.
Echt he, vond het leuk gesprek gaat nu dood vallen omdat Billy erbij zitquote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen tussen mijn piano toetsen ...vandaar dat tie niet zo lekker ging![]()
Billy moet ook overal aanwezig zijn he
Hoezo, voel je dat of zo?quote:
Vertel? Ze gaan slapen?quote:
Die uitwerking heeft ze...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt he, vond het leuk gesprek gaat nu dood vallen omdat Billy erbij zit
Zei Gio net en draaide zich om. Halve minuut later liep Rienk in beeld met wat takjes en zijn pijl en boog.quote:
Revolution .. morgenavond veroni .. never mindquote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zei Gio net en draaide zich om. Halve minuut later liep Rienk in beeld met wat takjes en zijn pijl en boog.
Nee er waren vandaag geen rondleidingen blijkbaar. Heb er afgelopen week dagelijks aan de poort gestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |