wie is spekquote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezellig
lr ik spek en karina tot zover,
Denken dat die komtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
helemaal naar TC, want ik wil geen seconde missen van cookieslikker
is ze/het/hij er nog niet
wat een teleurstellingen weer vanavond
mwa, beetje. Maar dat is iedereen wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
vind jij mij anders op fok dan in het echt?
ik kan er niks aan doenquote:
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.quote:
aardige gozer.quote:
ik wil een sorryquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen
morgen is het weg
Maar we zijn samen een. Zielsverwanten.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.
Hopelijk was dit antwoord afdoende
wat is er anders??quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
mwa, beetje. Maar dat is iedereen wel.
Ik al helemaal
Naja, ik ken spek helemaal niet. Karina ook amper. Andere keer.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezellig
lr ik spek en karina tot zover,
Ik heb al zowat een heel album geplaatstquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.
Hopelijk was dit antwoord afdoende
Jij geeft het aandacht.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij/zij loopt al een maand te pronken, bewijs het dan ook eens.
Linkje?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb al zowat een heel album geplaatst
CAM WILLEN WE.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb al zowat een heel album geplaatst
sorry lieve jimboquote:
Hier haal je wat meer uit naar mensen. Denk dat je dat in het echt eerder denkt, dan daadwerkelijk zegt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er anders??
ja jij bent ook anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |