hebben die gelijk gespeeld?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van het gelijkspel van Barca
Kom je morgen ook ?quote:
jawelquote:
Ja, maar dat wisten we toch allang?quote:
Meneer weet het weer beterquote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Guys,waarom gaan we nog in op Cookieslikker? Eind van de avond is de webcam nog niet aangegaan dus.
kom je ?quote:
begin maar eens met excuus te maken aan mij danquote:
hij reageert ook helemaal niet op mijquote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten we toch allang?Toen we hem negeerden een tijdje kwam hij ook minder. Nu wordt hij weer gevoed.
Ik begin het wel door te krijgen
Te laat met je kliekjes vorming. Die motie van wantrouwen aan de gehele SC op 3 users na wordt niet zomaar vergeven.quote:
waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
begin maar eens met excuus te maken aan mij dan![]()
![]()
Naar sjoelen. Wie gaan er?quote:
Ik ben een ZIJquote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hij reageert ook helemaal niet op mij
jij wou lief doenquote:
oke kom je op tc dan?quote:
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezelligquote:
waarom moet ik sorry zeggen tegen je danquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
wel mooi, zie je cookie dalijk op manycam. is het een heel ander mokkel dan de FB
puur omdat filmpje/gifje dit dat
Niks mis mee. Ze worden gesloopt door City.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van het gelijkspel van Barca
vind jij mij anders op fok dan in het echt?quote:
Voor je gedrag van vandaagquote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom moet ik sorry zeggen tegen je dan
wie is spekquote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezellig
lr ik spek en karina tot zover,
Denken dat die komtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
helemaal naar TC, want ik wil geen seconde missen van cookieslikker
is ze/het/hij er nog niet
wat een teleurstellingen weer vanavond
mwa, beetje. Maar dat is iedereen wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
vind jij mij anders op fok dan in het echt?
ik kan er niks aan doenquote:
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.quote:
aardige gozer.quote:
ik wil een sorryquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen
morgen is het weg
Maar we zijn samen een. Zielsverwanten.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.
Hopelijk was dit antwoord afdoende
wat is er anders??quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
mwa, beetje. Maar dat is iedereen wel.
Ik al helemaal
Naja, ik ken spek helemaal niet. Karina ook amper. Andere keer.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezellig
lr ik spek en karina tot zover,
Ik heb al zowat een heel album geplaatstquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.
Hopelijk was dit antwoord afdoende
Jij geeft het aandacht.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij/zij loopt al een maand te pronken, bewijs het dan ook eens.
Linkje?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb al zowat een heel album geplaatst
CAM WILLEN WE.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb al zowat een heel album geplaatst
sorry lieve jimboquote:
Hier haal je wat meer uit naar mensen. Denk dat je dat in het echt eerder denkt, dan daadwerkelijk zegt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er anders??
ja jij bent ook anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |