neequote:
die komen morgen nietquote:Op zondag 19 januari 2014 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet leren en ik ben bang voor die potten uit het lesbeau topic
ben ik ook een broertje?quote:
RTquote:Op zondag 19 januari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet echt mod worden. Ik ben goed in zuiveringen en heb schijt aan gezeur erover
jij hebt mij wat beloofdquote:
zo beginnen ook vaak relaties tussen loverboys en meisjes. let goed ooquote:
LR FOR MODquote:Op zondag 19 januari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet echt mod worden. Ik ben goed in zuiveringen en heb schijt aan gezeur erover
Van wat ik begreep was het ook totaal niet boeiendquote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, te lui voor en terug lezen is kut
LR is het hier mee eens
jammerquote:
Ik zat in dat topic dus heb wel een vermoeden denk ik... En teruglezen is inderdaad nog een stap verder dan cammen met FOK!kers. Volgende week ongeveer dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, te lui voor en terug lezen is kut
LR is het hier mee eens
Nogmaals, loverboyquote:
omdat ik je niet vertrouwquote:
zusje danquote:
Cam je nou vaak met zequote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat in dat topic dus heb wel een vermoeden denk ik... En teruglezen is inderdaad nog een stap verder dan cammen met FOK!kers. Volgende weer ongeveer dus.
slecht spul manquote:
wat denk je?quote:
^Oquote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso ben zenuwachtig voor woensdag
^quote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Typisch het volgende:
pro tip
vertrouw niemand op het internet
tenzij hij typisch of jimbo heet
wowquote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Jimbo het volgende:
ik vertrouw typisch blind
vooral omdat ik weet waar ie woon
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Typisch het volgende:
pro tip
vertrouw niemand op het internet
tenzij hij typisch of jimbo heet
ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verkeerd gedachtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
i
[..]
k denk t wel omdat ik bevriend ben met ezell en ezell geen foute vrienden heeft
altijd dusquote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ze mij nodig hebben.
quote:
kreeg van mijn pa zo'n arenakaart ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke kom tc dan nu met camquote:
wow mij niet wat erg ik ben op mn ziel getraptquote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
ik vertrouw hier alleen cachet ezell en va
VA is ook wel te vertrouwen, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
Die eerste zou ik nooit vertrouwnquote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
ja hequote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow mij niet wat erg ik ben op mn ziel getrapt
see what u did tharquote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
kreeg van mijn pa zo'n arenakaart ofzo
stond nog 15 euro op
warme broodjes kroket
ik weet genoegquote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
Klik, klik en klaar. Zo moeilijk is dat nietquote:
hoezo nietquote:
omdat maaikequote:
jij komt je belofte niet eens na van donderdagquote:
nee, ik lig in bedquote:
Ik ben ook te vertrouwen en vrij loyaal. Als ik je niet mag sluit ik gewoon alles uit en kom ik ook geen informatie over je te weten.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef Jimbo het volgende:
Ik kan over mezelf zeggen dati k te vertrouwen ben
tenzij ik je een lul vind![]()
Post op zn minst mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Klik, klik en klaar. Zo moeilijk is dat niet
cachet is lief in het echtquote:
owww brra brra pow pow powquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook te vertrouwen en vrij loyaal. Als ik je niet mag sluit ik gewoon alles uit en kom ik ook geen informatie over je te weten.
Jimbo, welke club support jij ook alweer?
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook te vertrouwen en vrij loyaal. Als ik je niet mag sluit ik gewoon alles uit en kom ik ook geen informatie over je te weten.
Jimbo, welke club support jij ook alweer?
oh ja shitquote:
je doet gemeenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
jij komt je belofte niet eens na van donderdag
quote:
quote:
Je doet mij enkel pijn vandaag. Gelukkig kan ik het er morgen uitsporten.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
zeg dan niet allemaal, lamlulquote:
sorryquote:
Ow, dat wil ik gerust. Maar ik word hier gratis geweerd door mede users.quote:
wat ga je me verlaten als ik er net benquote:
kom tc dan met camquote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ow, dat wil ik gerust. Maar ik word hier gratis geweerd door mede users.
Komt omdat je met een kloon loopt te grappen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ow, dat wil ik gerust. Maar ik word hier gratis geweerd door mede users.
wat moet ik nog meer weten?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel op blijven letten he
anders slaag je straks niet voor de inburgeringscursus in rotterdam
er even lafjes over heen gaan tochquote:
Laat het groeien, dan vind LR je instant liefquote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
ik moet naar de kapper
maar ik heb geen zin
wat een kut leven
welk kapsel neem je?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
ik moet naar de kapper
maar ik heb geen zin
wat een kut leven
je bent de enige die tegen me praatquote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er even lafjes over heen gaan toch
nee grapje even tv kijken
quote:
misschien moet je even een rel veroorzakenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je bent de enige die tegen me praat![]()
Maar oke tot straks
kutleef haquote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat ga je me verlaten als ik er net ben
Woensdagquote:Op zondag 19 januari 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je even een rel veroorzaken
Doe ik niet meer aanquote:Op zondag 19 januari 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je even een rel veroorzaken
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat het groeien, dan vind LR je instant lief
weet ik nietquote:Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
nu ga je het niet meer sturen zeker
lief geworden tochquote:
jawel doequote:
Zie je, dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt omdat je met een kloon loopt te grappen.
kom tc met camquote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik.
Ik ben geen kloon.
Maar als niemand dat gelooft, dan zit ik daar echt niet mee.
Ik ben gewoon schuw/verlegen om voor de cam te komen.
bij mij komt het allemaal niet zo extreem over als bij jouquote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het fijn dat typisch mn gedachten aanvult en deze wel post.
zo krijg ik iig geen ban en word het toch gepost
typisch
het hand in hand helemaal kunnen zijgen, om maar eens wat te noemenquote:
Typisch is een gladde jongen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bij Jimbo gaat het dan weer via de baard. Al heeft Typisch geen baardgroei aldus zijn FOK! Whatsapp groep.
Je hebt het sof beloofd.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik.
Ik ben geen kloon.
niet eens mij?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
ga jij eens terug naar vblquote:
Ik heb genoten.quote:
quote:
Halloquote:
Houden jullie dan op met zeiken?quote:
Maak eens een foto dan. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik.
Ik ben geen kloon.
nicequote:
ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Houden jullie dan op met zeiken?
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt het sof beloofd.
En die kom je niet na.
Oftewel: je bent een vieze troll + kloon.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij mij komt het allemaal niet zo extreem over als bij jou
ofzo
ik krijg juist alleen bans om dingen als topics kapen, vragen om pics (ja echt) of posten in een sc waar ik nog nooit gepost heb
[..]
het hand in hand helemaal kunnen zijgen, om maar eens wat te noemen
[ afbeelding ]
als jij je cam aan doet en je blijkt te zijn wie je zegt dat je bent, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Houden jullie dan op met zeiken?
Als je met Ezell trouwt eet je broccoli als ontbijtquote:
Pas als jij je irl laat zienquote:
Zeiden jullie ook toen ik mijn facebook had doorgegevenquote:
bedanktquote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Typisch is een gladde jongen.
En niet alleen zn baard
weet niet, maar er moet wel wat af want ik krijg het niet meer in model met mijn waxquote:
niks mis meequote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je met Ezell trouwt eet je broccoli als ontbijt
ditquote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
als jij je cam aan doet en je blijkt te zijn wie je zegt dat je bent, ja.
quote:
die was nep.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zeiden jullie ook toen ik mijn facebook had doorgegeven
Oké.quote:
oh oke primaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is ook maar saai
gewoon beetje afwisselen
ja dan is ze dus nepquote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Guys,waarom gaan we nog in op Cookieslikker? Eind van de avond is de webcam nog niet aangegaan dus.
Wat ben je toch verstandig. Hij gaat nooit zijn cam aandoen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Guys,waarom gaan we nog in op Cookieslikker? Eind van de avond is de webcam nog niet aangegaan dus.
Wat vind je van het gelijkspel van Barcaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
lukt je niet.quote:
stuur danquote:
hebben die gelijk gespeeld?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van het gelijkspel van Barca
Kom je morgen ook ?quote:
jawelquote:
Ja, maar dat wisten we toch allang?quote:
Meneer weet het weer beterquote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
kom je ?quote:
begin maar eens met excuus te maken aan mij danquote:
hij reageert ook helemaal niet op mijquote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten we toch allang?Toen we hem negeerden een tijdje kwam hij ook minder. Nu wordt hij weer gevoed.
Ik begin het wel door te krijgen
Te laat met je kliekjes vorming. Die motie van wantrouwen aan de gehele SC op 3 users na wordt niet zomaar vergeven.quote:
waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
begin maar eens met excuus te maken aan mij dan![]()
![]()
Naar sjoelen. Wie gaan er?quote:
Ik ben een ZIJquote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hij reageert ook helemaal niet op mij
jij wou lief doenquote:
oke kom je op tc dan?quote:
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezelligquote:
waarom moet ik sorry zeggen tegen je danquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
wel mooi, zie je cookie dalijk op manycam. is het een heel ander mokkel dan de FB
puur omdat filmpje/gifje dit dat
Niks mis mee. Ze worden gesloopt door City.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van het gelijkspel van Barca
vind jij mij anders op fok dan in het echt?quote:
Voor je gedrag van vandaagquote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom moet ik sorry zeggen tegen je dan
wie is spekquote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezellig
lr ik spek en karina tot zover,
Denken dat die komtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
helemaal naar TC, want ik wil geen seconde missen van cookieslikker
is ze/het/hij er nog niet
wat een teleurstellingen weer vanavond
mwa, beetje. Maar dat is iedereen wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
vind jij mij anders op fok dan in het echt?
ik kan er niks aan doenquote:
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.quote:
aardige gozer.quote:
ik wil een sorryquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen
morgen is het weg
Maar we zijn samen een. Zielsverwanten.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.
Hopelijk was dit antwoord afdoende
wat is er anders??quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
mwa, beetje. Maar dat is iedereen wel.
Ik al helemaal
Naja, ik ken spek helemaal niet. Karina ook amper. Andere keer.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sjoelen is nu drinken geworden, gewoo ngezellig
lr ik spek en karina tot zover,
Ik heb al zowat een heel album geplaatstquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zekere mate, maar ik denk niet dat ik überhaupt mijn problemen aan een FOK!ker ga voorleggen.
Hopelijk was dit antwoord afdoende
Jij geeft het aandacht.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij/zij loopt al een maand te pronken, bewijs het dan ook eens.
Linkje?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb al zowat een heel album geplaatst
CAM WILLEN WE.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb al zowat een heel album geplaatst
sorry lieve jimboquote:
Hier haal je wat meer uit naar mensen. Denk dat je dat in het echt eerder denkt, dan daadwerkelijk zegt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er anders??
ja jij bent ook anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |