SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 19-01-2014 21:36:06 ]![]()
Maar blijft toch ver uit de buurt van zijn maximale niveau. Te lang al eigenlijk...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fischer had ook weer eens een paar acties in huis..![]()
Vilhena, Boetius en Maher ook zeker? Die jongen is eerste jaars senior, die heeft nog alle tijd...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar blijft toch ver uit de buurt van zijn maximale niveau. Te lang al eigenlijk...![]()
quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Leuke wedstrijd gezien. Je mag het jezelf wel aanrekenen dat je slechts met 1-0 wint"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gifje van de goal?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zijn allemaal nog te wisselvallig. Natuurlijk is hij nog jong. Maar je mag hem toch afrekenen op zijn prestaties. Vanmiddag was niet zijn slechtste wedstrijd, maar heel overtuigend, dwingend en beslissend vind ik hem nog altijd niet. Komt er ongetwijfeld wel, daarvoor zit er teveel talent in.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vilhena, Boetius en Maher ook zeker? Die jongen is eerste jaars senior, die heeft nog alle tijd...![]()
Even terughalen en erlangsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
In de tweede helft had hij ook nog zo'n actie langs de zijlijn.![]()
![]()
Godverdomme wat een bazengoalquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eten tijdens zo'n spannende wedstrijdquote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef Krunep het volgende:
prachtig doelpuntik was tijdens het doelpunt net even eten
Oh.![]()
Mooi lesje in efficiëntie vandaag.
Nu op naar woensdag. Moet zeggen dat het spel van Feyenoord me meeviel. Ben benieuwd!Life is what you make it.![]()
ja ik weet het, anders zeurende ouders, maar het toetje heb ik overgeslagen...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eten tijdens zo'n spannende wedstrijd![]()
![]()
Jij durfal.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Krunep het volgende:
[..]
ja ik weet het, anders zeurende ouders, maar het toetje heb ik overgeslagen...![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef Krunep het volgende:
prachtig doelpuntik was tijdens het doelpunt net even eten
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
010quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Krunep het volgende:
Wat gaat er woensdag gebeuren tegen 010? Ik zeg 2-1 overwinning! Klaassen en Schöne.![]()
![]()
Het is met salaris iets van 80.000 per wedstrijd dacht ik. Maar goed, PSV hoeft zich geen zorgen te maken om geld, dus ze kunnen zo op de pof leven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ook ja, 010 typt alleen wat makkelijker.. stoort het je dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hmm, even denken.
Wat dacht je van ... Feyenoord?![]()
Het ziet er echt bijzonder kinderachtig uit.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
Kan ook ja, 010 typt alleen wat makkelijker.. stoort het je dan?Oh.![]()
Je komt over als een bontkraagtiener.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
Kan ook ja, 010 typt alleen wat makkelijker.. stoort het je dan?![]()
Beetje kinderachtig.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
![]()
Het is wel een beetje Feyenoord-achtig. Of 010-achtig.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
Behoorlijk kinderachtig en stijlloos.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
Kan ook ja, 010 typt alleen wat makkelijker.. stoort het je dan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
410hoeligensssquote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik denk Blindquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef bjanaan het volgende:
wie vonden jullie de beste man vandaag?
Overigens vind ik het erg mooi om te zien dat Fischer een stijgende lijn te pakken heeft. Hopelijk kan hij dit doorzetten.![]()
Misschien even verstoppen in de PSV OPquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje moet natuurlijk in elke pagina te zien zijn![]()
![]()
![]()
Heb hem ook in de spoiler gifjes gezet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind dat je als Ajacied zijnde inderdaad een bepaalde klasse en stijl dient te bezitten. Maar goed, ik vind je nu al vervelend dus ik zal je in het vervolg gewoon negerenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Krunep het volgende:
[..]
Moet een zin waar Feyenoord of 010 in staat dan "stijl" hebben?
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien even verstoppen in de PSV OP![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ik op een volgende pagina zitquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar ik vind dat jij als Ajacied zijnde bovengemiddeld veel sympathie hebt voor de aartsrivaal Feyenoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat je als Ajacied zijnde inderdaad een bepaalde klasse en stijl dient te bezitten. Maar goed, ik vind je nu al vervelend dus ik zal je in het vervolg gewoon negerenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind was opperbaas. Verder voetbalde Davy Klaassen een goede tweede helft. Eerste helft vond ik hem de zwakste van het veld. Fischer heeft een stijgende lijn te pakken maar maakt wel twee grote fouten door niet af te spelen en zelf niet te scoren.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef bjanaan het volgende:
wie vonden jullie de beste man vandaag?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of hij is gewoon niet zo kinderachtig en haat geen personen omdat ze voor een andere voetbalclub zijn, of de club zelf.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind dat jij als Ajacied zijnde bovengemiddeld veel sympathie hebt voor de aartsrivaal Feyenoord.![]()
![]()
Je moet altijd wel iets van respect houden voor je tegenstander.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Krunep het volgende:
[..]
Moet een zin waar Feyenoord of 010 in staat dan "stijl" hebben?Oh.![]()
Jij hoort hem 13 keer per pagina te zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op een volgende pagina zit"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee. Ik ben alleen geen 12 jaar meer en mijn IQ is hoger dan 80quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind dat jij als Ajacied zijnde bovengemiddeld veel sympathie hebt voor de aartsrivaal Feyenoord.
Exact. Tevens heb je Feyenoord gewoon nodig. Wat zou de NL-competitie kut zijn wanneer je geen Ajax - Feyenoord en de (sportieve) rivaliteit tussen beide meer hebtquote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet altijd wel iets van respect houden voor je tegenstander.
Oh, en 010 roepen betekend dat ik Feyenoord de grond in boor of iets? Ik begrijp het probleem niet, maar goed. Daarnaast bestaat er een rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord, en zie ik niets van een probleem aan Ajacieden die "Feyenoord" vervangen door "010" bij het typen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet altijd wel iets van respect houden voor je tegenstander.![]()
Helemaal met je eensquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Zo daar ben ik weer. Het was me het middagje (en avondje) wel. Heerlijke overwinning geboekt. Niet helemaal verdiend maar wat boeit dat. PSV was in de eerste helft toch de ploeg met de beste kansen, met een beetje pech sta je zomaar 0-2 achter (of 1-2, als Serero ook zou scoren). Ajax speelde niet heel goed, ik werd echt gek van elke keer dat tikkie opzij, tikkie terug. Dat gepingel en gebrei in de zestien, terwijl er 7 PSV-spelers om heen staan. Ram hem dan gewoon eens op doel, denk ik dan.
Sightorsson speelde ook niet goed, maar wel een fantastische goal. In die fase daarna moet je natuurlijk de 2-0 maken. Dit keer geen schade opgelopen, maar het zal je maar overkomen dat de bal in minuut 92 goed valt en je toch nog 2 punten verspeeld. Blind was wederom fantastich, Schöne > Bojan is andermaal bewezen, hopelijk wordt Bojan nu voorgoed op de bank gehouden. Fischer lijkt weer de weg naar boven gevonden te hebben, werd tijd ook. Maar aanvallend vind ik ons toch nét iets te zwak hoor, het gemis van een type Siem de Jong kan gewoon niet goed opgevangen worden. Laten we hopen dat Kishna zich goed doorontwikkeld en laten dit seizoen nog een belangrijke rol voor ons kan spelen.
PSV heeft trouwens best een goed elftal. Maar sommige spelers zijn lachwekkend slecht. Willems kan er echt geen klote van, maar dat wisten we. Ik heb wel eens de lachers op mijn hand gehad toen ik beweerde dat Park het van z'n snelheid moest hebben. Nou stel dat dat niet zo is, dan weet ik echt niet waar hij het wél van moet hebben. Kansloze waardeloze speler, voegt echt niets toe. Hetgeen Ruiz deed, die een goede indruk maakte, is juist wat een speler als Park moet doen: het overzicht bewaren, mensen vrij zetten, goede passes geven, andere spelers beter laten spelen, etc.
Maher trouwens wederom de slechtste man van het veld.
Maar Cocu, wat een slechte trainer is hij toch. Wat is zijn filosofie? Wat is zijn spelvisie? Hoe wil hij spelen? Ik zie echt totaal geen enkel idee in het PSV spel. Het is wachten tot ze de bal krijgen (vaak door de fout van de tegenstander). Dan beetje counteren, beetje overspelen, random spelers laten opkomen en wie begint er nou met Park én Ruiz in de basis. En die wissels, waar gaat dat over zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hoezo zou je 010 typen? De club heet gewoon Feyenoord toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh, en 010 roepen betekend dat ik Feyenoord de grond in boor of iets? Ik begrijp het probleem niet, maar goed. Daarnaast bestaat er een rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord, en zie ik niets van een probleem aan Ajacieden die "Feyenoord" vervangen door "010" bij het typen.![]()
Ik haat sowieso niemand. Maar het is erg vermoeiend als supporters van een club na 15 jaar geen landstitel nog steeds blijven roepen dat ze de beste zijn, want stadion+supportersquote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of hij is gewoon niet zo kinderachtig en haat geen personen omdat ze voor een andere voetbalclub zijn, of de club zelf.![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuip altijd volquote:Op zondag 19 januari 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik haat sowieso niemand. Maar het is erg vermoeiend als supporters van een club na 15 jaar geen landstitel nog steeds blijven roepen dat ze de beste zijn, want stadion+supporters![]()
![]()
Al vergeten hoe lang het duurde voordat De Boer Ajax eindelijk weer naar het kampioenschap mazzelde?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik haat sowieso niemand. Maar het is erg vermoeiend als supporters van een club na 15 jaar geen landstitel nog steeds blijven roepen dat ze de beste zijn, want stadion+supporters![]()
Een half jaar om precies te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al vergeten hoe lang het duurde voordat De Boer Ajax eindelijk weer naar het kampioenschap mazzelde?![]()
Het is gewoon een beetje een kinderachtige benaming. Net zoals:quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh, en 010 roepen betekend dat ik Feyenoord de grond in boor of iets? Ik begrijp het probleem niet, maar goed. Daarnaast bestaat er een rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord, en zie ik niets van een probleem aan Ajacieden die "Feyenoord" vervangen door "010" bij het typen.
Pisvee, Azslet, FC Pluskut, Hoerenveen, Feyenooit en Ajakkes. Als je een beetje stijl hebt zeg je dat niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet de klassieke fietstas niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje een kinderachtige benaming. Net zoals:
Pisvee, Azslet, FC Pluskut, Hoerenveen, Feyenooit en Ajakkes. Als je een beetje stijl hebt zeg je dat niet.![]()
Ajax heeft de afgelopen 15 jaar 5 keer het kampioenschap gepakt. Is niet zo slecht hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al vergeten hoe lang het duurde voordat De Boer Ajax eindelijk weer naar het kampioenschap mazzelde?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: