SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 19-01-2014 21:36:06 ]![]()
Maar blijft toch ver uit de buurt van zijn maximale niveau. Te lang al eigenlijk...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fischer had ook weer eens een paar acties in huis..![]()
Vilhena, Boetius en Maher ook zeker? Die jongen is eerste jaars senior, die heeft nog alle tijd...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar blijft toch ver uit de buurt van zijn maximale niveau. Te lang al eigenlijk...![]()
quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Leuke wedstrijd gezien. Je mag het jezelf wel aanrekenen dat je slechts met 1-0 wint"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gifje van de goal?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zijn allemaal nog te wisselvallig. Natuurlijk is hij nog jong. Maar je mag hem toch afrekenen op zijn prestaties. Vanmiddag was niet zijn slechtste wedstrijd, maar heel overtuigend, dwingend en beslissend vind ik hem nog altijd niet. Komt er ongetwijfeld wel, daarvoor zit er teveel talent in.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vilhena, Boetius en Maher ook zeker? Die jongen is eerste jaars senior, die heeft nog alle tijd...![]()
Even terughalen en erlangsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
In de tweede helft had hij ook nog zo'n actie langs de zijlijn.![]()
![]()
Godverdomme wat een bazengoalquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eten tijdens zo'n spannende wedstrijdquote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef Krunep het volgende:
prachtig doelpuntik was tijdens het doelpunt net even eten
Oh.![]()
Mooi lesje in efficiėntie vandaag.
Nu op naar woensdag. Moet zeggen dat het spel van Feyenoord me meeviel. Ben benieuwd!Life is what you make it.![]()
ja ik weet het, anders zeurende ouders, maar het toetje heb ik overgeslagen...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eten tijdens zo'n spannende wedstrijd![]()
![]()
Jij durfal.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Krunep het volgende:
[..]
ja ik weet het, anders zeurende ouders, maar het toetje heb ik overgeslagen...![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef Krunep het volgende:
prachtig doelpuntik was tijdens het doelpunt net even eten
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: