Ja, en anders sterf je als maagdelijke henkie. NOU DAT WIL JE OOK NIET.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je wel eens op dates? Via internet (of tinder) valt genoeg te regelen. Het is niet ideaal, maar het is beter dan niets. Je zal toch iets moeten forceren (qua kansen) als je ooit wilt weten hoe het is om gezoend te worden en meer.
Why not ik snap nooit hoe mensen iets wat ze nooit gehad hebben kunnen missen. Ik bedoel iets wat je niet hebt kan je ook niet missen toch? Omdat je simpel weg niet weet wat je mist omdat je het nooit gehad hebt right?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, en anders sterf je als maagdelijke henkie. NOU DAT WIL JE OOK NIET.
Het is wel jammer als je het mistquote:Op maandag 20 januari 2014 01:34 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Why not ik snap nooit hoe mensen iets wat ze nooit gehad hebben kunnen missen. Ik bedoel iets wat je niet hebt kan je ook niet missen toch? Omdat je simpel weg niet weet wat je mist omdat je het nooit gehad hebt right?
Jij was toch ook een tijdje in de 'geen seks voor het huwelijk'- modus, zoals een goede Moslima betaamt? Hoezo ben je daar vanaf gestapt?quote:
Geen zorgen ik mis helemaal niks. Vermaak me prima en qua seksleven gaat het uistekend.quote:
O, die fase. Toen ik beginnend 18 was. Ik ben nu 20 en al anderhalf jaar seksend door het leven, or hoe ik dat ook normaal kan brengen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij was toch ook een tijdje in de 'geen seks voor het huwelijk'- modus, zoals een goede Moslima betaamt? Hoezo ben je daar vanaf gestapt?
Hmm, dus als ik mijn bomgordel omdoe en een bezoekje aan een winkelcentrum breng zie ik jou even later niet met 71 andere vrouwen bij de hemelpoort staan... Balen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O, die fase. Toen ik beginnend 18 was. Ik ben nu 20 en al anderhalf jaar seksend door het leven, or hoe ik dat ook normaal kan brengen.
Ja als je tijdens je studententijd al niks hebt weten te regelen voorspelt dat niet veel goeds idd. (Ik heb hetzelfde)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik werk nu voor een bedrijf met maar 2 vrouwen, die hebben beide een relatie. Via werk kom ik nog minder in contact met vrouwen dan tijdens m'n studietijd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:42 schreef jatochneetoch het volgende:
Ga alsjeblieft eens naar de hoeren
Misschien ook wel je instelling? Als je een meisje benadert om te scoren... Is dat niet aan trekkelijk en dat straal je uit. (Tenzij je een enorm knappe botte player bent dan kan het opeens wel)quote:Op maandag 20 januari 2014 10:21 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja als je tijdens je studententijd al niks hebt weten te regelen voorspelt dat niet veel goeds idd. (Ik heb hetzelfde)
Wat heb je dan in je studententijd gedaan?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:21 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja als je tijdens je studententijd al niks hebt weten te regelen voorspelt dat niet veel goeds idd. (Ik heb hetzelfde)
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar de meeste mensen willen dat idd niet. Al lijkt mij seks een bijzaak. Het gaat erom dat ze nooit zo close met iemand van het andere geslacht (of hetzelfde) zijn geweest.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, en anders sterf je als maagdelijke henkie. NOU DAT WIL JE OOK NIET.
Kan je er geen voorstelling van maken hoe het zou zijn? Dat kon ik wel. Missen is misschien niet het juiste woord. Een onvervuld verlangen. Nieuwsgierigheid naar hetgeen wat zo natuurlijk zou moeten zijn. We zijn hier allemaal vanwege een ding en dat is dat onze voorouders seks hebben gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:34 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Why not ik snap nooit hoe mensen iets wat ze nooit gehad hebben kunnen missen. Ik bedoel iets wat je niet hebt kan je ook niet missen toch? Omdat je simpel weg niet weet wat je mist omdat je het nooit gehad hebt right?
Gezopenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat heb je dan in je studententijd gedaan?
Je hebt ook blikjes...quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje lieverd
Heb jij nog tips dan voor de maagden in dit topic? Hoe kom jij aan de vrouw?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geen zorgen ik mis helemaal niks. Vermaak me prima en qua seksleven gaat het uistekend.
En nu nog, blijkbaar. Dus waarom dit topic? Dit is toch een belangrijke reden waarom jij alleen blijft.quote:
Hoe kom je op het idee dat ik nog nooit iets geprobeerd heb eraan te doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En nu nog, blijkbaar. Dus waarom dit topic? Dit is toch een belangrijke reden waarom jij alleen blijft.
Wat dacht je zelf, dat vrouwen zitten te wachten op een alcoholist met issues en overgewicht? Waarom heb je er nooit wat aan gedaan?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
In mijn ervaring staan de oudere maagden slecht gekleed als zoutzakken aan de kant, vooral anderen de schuld gevend van hun eigen onvermogen.
Als je op je 35e nog niet geneukt hebt, dan gaat dat nooit gebeuren tenzij je jezelf grondig aanpakt. Zonder iets om over te praten, zonder uitstraling en zonder durf kom je er niet.
Doe ermee wat je wil, maar op deze manier blijf je alleen.
Als je dit in de AVNZMG-reeks post wordt je genote/gebandquote:Op maandag 20 januari 2014 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
En nu nog, blijkbaar. Dus waarom dit topic? Dit is toch een belangrijke reden waarom jij alleen blijft.
Wat dacht je zelf, dat vrouwen zitten te wachten op een alcoholist met issues en overgewicht? Waarom heb je er nooit wat aan gedaan?
Lijkt me stug. Daar wordt het enkel zachtaardiger gezegd. Boodschap is altijd hetzelfde.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:
Als je dit in de AVNZMG-reeks post wordt je genote/gebandthe irony
Just a hunch. Maar ik ben wel benieuwd, wat heb je zoal geprobeerd?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hoe kom je op het idee dat ik nog nooit iets geprobeerd heb eraan te doen?
Serieus? Er zijn veel ergere dingen gepost in dat topic toen ik er nog kwam.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Als je dit in de AVNZMG-reeks post wordt je genote/gebandthe irony
Tevens goeien post
Vanalles.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Just a hunch. Maar ik ben wel benieuwd, wat heb je zoal geprobeerd?
Niks, gewoon een soort lotgenoten-draadje.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat wil je met dit topic bereiken?
Dus ga je niet aan jezelf werken?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:16 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Niks, gewoon een soort lotgenoten-draadje.
Eigenlijk.... Voelt ''lotgenoten'' zo enorm passief, waarom doe je er niks aan?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:16 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies? Je weet dus dat je moet gaan sporten, gezond moet gaan eten en gewoon water/thee moet drinken, hulp moet zoeken voor je alcohol/psychische problemen en ambitieus moet gaan worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]![]()
Ik ken mezelf al 35 jaar, neem nou maar van mij aan dat ik niet de moeite waard ben. Lelijk, dik, kalend, alcoholproblemen, psychische problemen, studie mislukt, lage sociaal-economische positie, geen toekomstperspecief of plannen, verlegen, geen charisma, etc.
Daar zit een normaal mens niet op te wachten.
Maar geen behoefte aan tips enzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:16 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Werk en school.. Laat dat nou precies de plekken zijn waar de meeste mensen hun partner ontmoeten.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:41 schreef sweetlady-o het volgende:
23 over een maand 24 jarige maagd meld zich. Het is een mengelmoes van vrijwillig en onvrijwillig. Tijdens mijn jeugd ben ik namelijk erg gepest waardoor ik niet eens probeerde. Rond mijn 20ste ging ik aan mezelf werken en kreeg ik een soort van relatie maar daar is het er niet van gekomen. Een tijd daarna liet ik mezelf weer gaan dus daar werk ik nu weer aan. Ook ben ik druk met werk en school.
Dan moet je daar wel vrouwen kunnen tegenkomen. Bij mij op kantoor werken er precies 0.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werk en school.. Laat dat nou precies de plekken zijn waar de meeste mensen hun partner ontmoeten.
Ja, ik herken dat, al ben ik nog niet zo oud. Mwah, ik zit eigenlijk wel in dezelfde levensfase. Voor mij is het inmiddels wel logisch waarom ik ook onvrijwillig maagd ben op latere leeftijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef Sicstus het volgende:
Onlangs 35 geworden en nog steeds onvrijwillig maagd! Wie herkent dit en zit hier ook mee? Post!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |