abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135696770
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef Missstuiterbal het volgende:
Ik ook en ik schaam mij er niet voor ook. Bewuste keuze en vanuit christelijke geloofsovertuiging.
Jij mag van de paus niet neuken?
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_135696912
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef OngeschiktX het volgende:
Maagd van 27 meldt zich.

Een aantal jaar terug zat ik er behoorlijk mee. Inmiddels ben ik er eigenlijk niet meer mee bezig. Ik verwacht ook verder niet dat het ooit gaat veranderen eigenlijk.

Hoe het gekomen is? Geen idee, ik zie er redelijk gemiddeld uit, niet dik/lelijk, goede baan, sport regelmatig. Ik ben ook gewoon regelmatig uit geweest in m'n studententijd, maar ben nooit erg assertief naar vrouwen toe en als er een keer iemand op mij af kwam, dan wist ik er geen raad mee. Buiten het uitgaansleven kwam ik verder vrij weinig vrouwen tegen, hooguit op wat verjaardagsfeestjes van vrienden.

Verder ook nooit gezoend oid. :') Vrij triest eigenlijk.
Dit beschrijft mijn leven precies, maar dan 26 ipv 27. :P
pi_135697137
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Sicstus het volgende:

[..]

KUT
Hoe weet je dat!?

_O-
pi_135698140
Ben 19...
pi_135698231
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Oja, jarenlang lid geweest van een studentenvereniging, en op m'n werk ook genoeg omgang met meiden, maar ik heb een vrouw gewoon niets te bieden en dat hebben ze meteen door.
Volgens mij heb ik dit ook. Ken veel meiden en kan er goed mee omgaan, maar heb ze niets te bieden om het zo te verwoorden.
pi_135698254
Ik ben 20 (bijna 21) en ben ook maagd. Nu dat ik bijna 21 wordt heb ik hier laatste tijd veel aan gedacht , en ik begin me wel zorgen te maken. Heb het er moeilijk mee , voornemen dit jaar om meer op meisjes te durven afstappen want tot nu toe heb ik mij altijd afwachtend gehouden , pussy me.
sd
pi_135698279
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Sicstus het volgende:

[..]

:*
Ik ken mezelf al 35 jaar, neem nou maar van mij aan dat ik niet de moeite waard ben. Lelijk, dik, kalend, alcoholproblemen, psychische problemen, studie mislukt, lage sociaal-economische positie, geen toekomstperspecief of plannen, verlegen, geen charisma, etc.
Daar zit een normaal mens niet op te wachten.
Tja, wat bedoel je met normaal? Iedereen heeft zijn issues, bij de één zijn ze meer zichtbaar dan bij de ander. Je weet wat bij jou de verbeterpunten zijn dus daar ben je al een eind mee.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135698312
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef OngeschiktX het volgende:
Maagd van 27 meldt zich.

Een aantal jaar terug zat ik er behoorlijk mee. Inmiddels ben ik er eigenlijk niet meer mee bezig. Ik verwacht ook verder niet dat het ooit gaat veranderen eigenlijk.

Hoe het gekomen is? Geen idee, ik zie er redelijk gemiddeld uit, niet dik/lelijk, goede baan, sport regelmatig. Ik ben ook gewoon regelmatig uit geweest in m'n studententijd, maar ben nooit erg assertief naar vrouwen toe en als er een keer iemand op mij af kwam, dan wist ik er geen raad mee. Buiten het uitgaansleven kwam ik verder vrij weinig vrouwen tegen, hooguit op wat verjaardagsfeestjes van vrienden.

Verder ook nooit gezoend oid. :') Vrij triest eigenlijk.
Hoezo dan? Ben vrij benieuwd, vonden de meisjes die jij leuk vond jou nooit leuk? Kan ik me niet voorstellen, of heb jij nooit gepoogd iemand te zoenen.
  zondag 19 januari 2014 @ 22:11:02 #59
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135698528
1 tip: DE MEESTE VROUWEN HOUDEN VAN PIEMELS.
Profiteer ervan, of niet. 10.gif
pi_135698551
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef sausagin het volgende:
Ik ben 20 (bijna 21) en ben ook maagd. Nu dat ik bijna 21 wordt heb ik hier laatste tijd veel aan gedacht , en ik begin me wel zorgen te maken. Heb het er moeilijk mee , voornemen dit jaar om meer op meisjes te durven afstappen want tot nu toe heb ik mij altijd afwachtend gehouden , pussy me.
Begon bij mij ook zo rond m'n 21e, maak je geen zorgen, zo rond je 25e neemt dat gevoel weer af.

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hoezo dan? Ben vrij benieuwd, vonden de meisjes die jij leuk vond jou nooit leuk? Kan ik me niet voorstellen, of heb jij nooit gepoogd iemand te zoenen.
Ik ben überhaupt nooit in de positie gekomen waarin ik een meisje had kunnen zoenen. Ik heb tijdens uitgaan zelden zelf meisjes aangesproken en als er eens een meisje op me afkwam, dan was het tijdens het dansen. Dat was dan weer zo ongemakkelijk dat ze meestal na een minuut weer weg waren.
  zondag 19 januari 2014 @ 22:12:50 #61
409153 Missstuiterbal
Only in love with you
pi_135698640
quote:
9s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Jij mag van de paus niet neuken?
haha de paus zegt wat in de bijbel daarover staat, ook al ben ik niet katholiek maar protestant ;)
pi_135698798
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Begon bij mij ook zo rond m'n 21e, maak je geen zorgen, zo rond je 25e neemt dat gevoel weer af.

[..]

Ik ben überhaupt nooit in de positie gekomen waarin ik een meisje had kunnen zoenen. Ik heb tijdens uitgaan zelden zelf meisjes aangesproken en als er eens een meisje op me afkwam, dan was het tijdens het dansen. Dat was dan weer zo ongemakkelijk dat ze meestal na een minuut weer weg waren.
Zo ben ik dus ook tijdens het uitgaan. En , ik zelf hoop eerlijk gezegd tegen 25e wel verlost te zijn.
Maar buiten het uitgaan zijn er ook andere manieren om vrouwen te leren kennen?

Edit : weet trouwens je naaste omgeving dat je 0,0 ervaring hebt?
sd
pi_135698913
Wordt moslim, doe een bomgordel om en in een klap heb je 72 maagden to je beschikking.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_135699164
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef sausagin het volgende:

[..]

Zo ben ik dus ook tijdens het uitgaan. En , ik zelf hoop eerlijk gezegd tegen 25e wel verlost te zijn.
Maar buiten het uitgaan zijn er ook andere manieren om vrouwen te leren kennen?
Op zich wel, alleen:
- deed ik een technische studie met <10% vrouwen
- deed ik aan voetbal en fitness aan dezelfde universiteit
- deden m'n vrienden vergelijkbare studies, dus relatief weinig via-via contact met vrouwen
- had ik een studie gerelateerde bijbaan
etc.
pi_135699402
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef OngeschiktX het volgende:
Maar waarom praat je niet gewoon met die meisjes dan? Wat heb je te verliezen behalve je maagdelijkheid?
pi_135699424
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:20 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Op zich wel, alleen:
- deed ik een technische studie met <10% vrouwen
- deed ik aan voetbal en fitness aan dezelfde universiteit
- deden m'n vrienden vergelijkbare studies, dus relatief weinig via-via contact met vrouwen
- had ik een studie gerelateerde bijbaan
etc.
En nu dan? Heb je bij je werk ook weinig contact met vrouwen?
Wat betreft uitgaan kun je natuurlijk ook gewoon in de kroeg gaan zitten, dan heb je niet het 'probleem' van het ongemakkelijke dansen. En dan leg je ook makkelijker contact omdat je elkaar tenminste kunt verstaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135699451
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef sausagin het volgende:
Meisjes zijn ook gewoon mensen. Ze bijten niet.
pi_135699598
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat betreft uitgaan kun je natuurlijk ook gewoon in de kroeg gaan zitten, dan heb je niet het 'probleem' van het ongemakkelijke dansen. En dan leg je ook makkelijker contact omdat je elkaar tenminste kunt verstaan.
Ah joh, dat zijn toch allemaal excuses. Ik heb een technische studie gedaan met nog niet eens meer dan 1% vrouwen. Daar gaat het toch helemaal niet om; je kunt immers tegenwoordig ook gewoon online daten en zo.

Als je op je 27e nog maagd bent heb je blijkbaar nooit het lef gehad om met vrouwen aan de praat te raken of zo. Anders gebeurde het vanzelf een keer. :{
pi_135699655
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:24 schreef erikkll het volgende:

[..]

Meisjes zijn ook gewoon mensen. Ze bijten niet.
Ik ben bezig met mijn zelfvertrouwen te boosten , heb in het verleden niet veel aandacht van het ander geslacht gekregen + ik zie er al heel mijn leven jonger uit dan ik werkelijk ben (laatbloeier) en leefde dus altijd met het gedacht dat ze toch niet in mij geïnteresseerd zouden zijn.
sd
pi_135699717
Niet teveel excuses gaan zoeken maar aanpakken die handel...
pi_135699764
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:27 schreef sausagin het volgende:

[..]

Ik ben bezig met mijn zelfvetrouwen te boosten , heb in het verleden niet veel aandacht van het ander geslacht gekregen + ik zie er al heel mijn leven jonger uit dan ik werkelijk ben (laatbloeier) en leefde dus altijd met het gedacht dat ze toch niet in mij geïnteresseerd zouden zijn.
Ik zie er ook veel jonger uit dan ik ben (zie fok fotoboek). Meisjes vallen op allerlei types. Als je leuk met ze kunt praten, omgaan, lachen én ook nog laat weten dat je ze leuk vindt (flirten, aanrakerig zijn) hoef je je echt geen zorgen te maken dat ze je niet leuk vinden. Ook meisjes zijn onzeker!
pi_135699772
quote:
18s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:28 schreef aijumu het volgende:
Niet teveel excuses gaan zoeken maar aanpakken die handel...
Precies.
pi_135700022
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef erikkll het volgende:

[..]

Maar waarom praat je niet gewoon met die meisjes dan? Wat heb je te verliezen behalve je maagdelijkheid?
Iets met persoonlijkheid. Verder is er inderdaad niets te verliezen.

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik werk nu voor een bedrijf met maar 2 vrouwen, die hebben beide een relatie. Via werk kom ik nog minder in contact met vrouwen dan tijdens m'n studietijd.
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ah joh, dat zijn toch allemaal excuses. Ik heb een technische studie gedaan met nog niet eens meer dan 1% vrouwen. Daar gaat het toch helemaal niet om; je kunt immers tegenwoordig ook gewoon online daten en zo.

Als je op je 27e nog maagd bent heb je blijkbaar nooit het lef gehad om met vrouwen aan de praat te raken of zo. Anders gebeurde het vanzelf een keer. :{
Dat laatste klopt. Heb overigens wel eens met vrouwen gepraat, zo erg is het nou ook weer niet, alleen zelf nooit iets van een stapje verder durven nemen.

En excuses? Ik beantwoord gewoon vragen van andere users. Inmiddels boeit het maagd zijn me gewoon ook niet meer. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik nog eens samen zou gaan wonen. Dat lijkt me ook gewoon niets meer na zo'n tijd alleen.
pi_135700111
Ok, geen excuses dan, maar de redenen waarom het er nooit van gekomen is kun je makkelijk aan werken! :)
pi_135700113
En niet teveel in het negatieve willen blijven hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')