Niks triest aan.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef OngeschiktX het volgende:
Maagd van 27 meldt zich.
Een aantal jaar terug zat ik er behoorlijk mee. Inmiddels ben ik er eigenlijk niet meer mee bezig. Ik verwacht ook verder niet dat het ooit gaat veranderen eigenlijk.
Hoe het gekomen is? Geen idee, ik zie er redelijk gemiddeld uit, niet dik/lelijk, goede baan, sport regelmatig. Ik ben ook gewoon regelmatig uit geweest in m'n studententijd, maar ben nooit erg assertief naar vrouwen toe en als er een keer iemand op mij af kwam, dan wist ik er geen raad mee. Buiten het uitgaansleven kwam ik verder vrij weinig vrouwen tegen, hooguit op wat verjaardagsfeestjes van vrienden.
Verder ook nooit gezoend oid.Vrij triest eigenlijk.
Alleen leuk praten en lachen is niet genoeg. Zelf ben ik gelukkig al bijna twaalf jaar geen maagd meer, maar ik herken veel van de dingen wel die de maagden hier posten. Met name eigen onzekerheid zorgt ervoor dat er weinig vrouwen/mannen aangesproken/versiert worden. Pak dat eerst aan of leer jezelf gewoon sch*t te hebben aan mogelijke afwijzingen. En ja, dat is lastig en heb ik zelf ook moeite mee. Maar zelfs als je moeite hebt met versieren kun je nog een leuke avond hebben en contacten opdoen van het andere geslacht. En ja, som leid dat dan weer ergens toe.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik zie er ook veel jonger uit dan ik ben (zie fok fotoboek). Meisjes vallen op allerlei types. Als je leuk met ze kunt praten, omgaan, lachen én ook nog laat weten dat je ze leuk vindt (flirten, aanrakerig zijn) hoef je je echt geen zorgen te maken dat ze je niet leuk vinden. Ook meisjes zijn onzeker!
Oh zo, als je wil dan kan je dat veranderen. Weet zeker dat indien je zelfverzekerd overkomt en gewoon erop afgaat dat je twee a drie chicks zoent op 1 avondquote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Begon bij mij ook zo rond m'n 21e, maak je geen zorgen, zo rond je 25e neemt dat gevoel weer af.
[..]
Ik ben überhaupt nooit in de positie gekomen waarin ik een meisje had kunnen zoenen. Ik heb tijdens uitgaan zelden zelf meisjes aangesproken en als er eens een meisje op me afkwam, dan was het tijdens het dansen. Dat was dan weer zo ongemakkelijk dat ze meestal na een minuut weer weg waren.
Dit inderdaad. Feit dat ik geen meisje hebt gezoend of iets dergelijks zal hier waarschijnlijk aan liggen, echter moet ik bekennen dat ik er ook aan gewend ben geraakt dat ik geen meisjes en zo zoen. Het lijkt me steeds minder te boeien merk ik gezien ik denk van 'het komt heus wel een keer', echter als ik nooit initiatief neem en nooit uitga ( ik ga niet uit ja ) zal ik lang geen meisje zoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen leuk praten en lachen is niet genoeg. Zelf ben ik gelukkig al bijna twaalf jaar geen maagd meer, maar ik herken veel van de dingen wel die de maagden hier posten. Met name eigen onzekerheid zorgt ervoor dat er weinig vrouwen/mannen aangesproken/versiert worden. Pak dat eerst aan of leer jezelf gewoon sch*t te hebben aan mogelijke afwijzingen. En ja, dat is lastig en heb ik zelf ook moeite mee. Maar zelfs als je moeite hebt met versieren kun je nog een leuke avond hebben en contacten opdoen van het andere geslacht. En ja, som leid dat dan weer ergens toe.
Ga je wel eens op dates? Via internet (of tinder) valt genoeg te regelen. Het is niet ideaal, maar het is beter dan niets. Je zal toch iets moeten forceren (qua kansen) als je ooit wilt weten hoe het is om gezoend te worden en meer.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef OngeschiktX het volgende:
Maagd van 27 meldt zich.
Een aantal jaar terug zat ik er behoorlijk mee. Inmiddels ben ik er eigenlijk niet meer mee bezig. Ik verwacht ook verder niet dat het ooit gaat veranderen eigenlijk.
Hoe het gekomen is? Geen idee, ik zie er redelijk gemiddeld uit, niet dik/lelijk, goede baan, sport regelmatig. Ik ben ook gewoon regelmatig uit geweest in m'n studententijd, maar ben nooit erg assertief naar vrouwen toe en als er een keer iemand op mij af kwam, dan wist ik er geen raad mee. Buiten het uitgaansleven kwam ik verder vrij weinig vrouwen tegen, hooguit op wat verjaardagsfeestjes van vrienden.
Verder ook nooit gezoend oid.Vrij triest eigenlijk.
Ja, en anders sterf je als maagdelijke henkie. NOU DAT WIL JE OOK NIET.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je wel eens op dates? Via internet (of tinder) valt genoeg te regelen. Het is niet ideaal, maar het is beter dan niets. Je zal toch iets moeten forceren (qua kansen) als je ooit wilt weten hoe het is om gezoend te worden en meer.
Why not ik snap nooit hoe mensen iets wat ze nooit gehad hebben kunnen missen. Ik bedoel iets wat je niet hebt kan je ook niet missen toch? Omdat je simpel weg niet weet wat je mist omdat je het nooit gehad hebt right?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, en anders sterf je als maagdelijke henkie. NOU DAT WIL JE OOK NIET.
Het is wel jammer als je het mistquote:Op maandag 20 januari 2014 01:34 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Why not ik snap nooit hoe mensen iets wat ze nooit gehad hebben kunnen missen. Ik bedoel iets wat je niet hebt kan je ook niet missen toch? Omdat je simpel weg niet weet wat je mist omdat je het nooit gehad hebt right?
Jij was toch ook een tijdje in de 'geen seks voor het huwelijk'- modus, zoals een goede Moslima betaamt? Hoezo ben je daar vanaf gestapt?quote:
Geen zorgen ik mis helemaal niks. Vermaak me prima en qua seksleven gaat het uistekend.quote:
O, die fase. Toen ik beginnend 18 was. Ik ben nu 20 en al anderhalf jaar seksend door het leven, or hoe ik dat ook normaal kan brengen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij was toch ook een tijdje in de 'geen seks voor het huwelijk'- modus, zoals een goede Moslima betaamt? Hoezo ben je daar vanaf gestapt?
Hmm, dus als ik mijn bomgordel omdoe en een bezoekje aan een winkelcentrum breng zie ik jou even later niet met 71 andere vrouwen bij de hemelpoort staan... Balen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O, die fase. Toen ik beginnend 18 was. Ik ben nu 20 en al anderhalf jaar seksend door het leven, or hoe ik dat ook normaal kan brengen.
Ja als je tijdens je studententijd al niks hebt weten te regelen voorspelt dat niet veel goeds idd. (Ik heb hetzelfde)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik werk nu voor een bedrijf met maar 2 vrouwen, die hebben beide een relatie. Via werk kom ik nog minder in contact met vrouwen dan tijdens m'n studietijd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:42 schreef jatochneetoch het volgende:
Ga alsjeblieft eens naar de hoeren
Misschien ook wel je instelling? Als je een meisje benadert om te scoren... Is dat niet aan trekkelijk en dat straal je uit. (Tenzij je een enorm knappe botte player bent dan kan het opeens wel)quote:Op maandag 20 januari 2014 10:21 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja als je tijdens je studententijd al niks hebt weten te regelen voorspelt dat niet veel goeds idd. (Ik heb hetzelfde)
Wat heb je dan in je studententijd gedaan?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:21 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja als je tijdens je studententijd al niks hebt weten te regelen voorspelt dat niet veel goeds idd. (Ik heb hetzelfde)
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar de meeste mensen willen dat idd niet. Al lijkt mij seks een bijzaak. Het gaat erom dat ze nooit zo close met iemand van het andere geslacht (of hetzelfde) zijn geweest.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, en anders sterf je als maagdelijke henkie. NOU DAT WIL JE OOK NIET.
Kan je er geen voorstelling van maken hoe het zou zijn? Dat kon ik wel. Missen is misschien niet het juiste woord. Een onvervuld verlangen. Nieuwsgierigheid naar hetgeen wat zo natuurlijk zou moeten zijn. We zijn hier allemaal vanwege een ding en dat is dat onze voorouders seks hebben gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:34 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Why not ik snap nooit hoe mensen iets wat ze nooit gehad hebben kunnen missen. Ik bedoel iets wat je niet hebt kan je ook niet missen toch? Omdat je simpel weg niet weet wat je mist omdat je het nooit gehad hebt right?
Gezopenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat heb je dan in je studententijd gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |