Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ik houd ook van je als je jezelf bent.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand moet Mexicano zijn rol overnemen
Ik wil mijzelf niet zijn. Het leven van een onbegrepen genie is als technicus zijn in dit Feyenoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd ook van je als je jezelf bent.
Ze bedoelen:quote:
Slechtewoordgrappen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ze bedoelen:
Ajax wint van PSV door een prachtgoal
Dat jij dat verkeerd interpreteert is je eigen gebrek.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof Ajax won door een goal van PSV.
Nou nou nou.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat verkeerd interpreteert is je eigen gebrek.
Bij mij kwam de "oh ja" pas na jouw post.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst dacht ik wtf
Toen dacht ik: oh ja.
Gijp: Bulthuisquote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Grifte het volgende:
Gewaagde voorspelling:
Morgen bij VI:
Wilfried: Spelert van de week?
Gijp: PELLE
Eens #rtl7dartsquote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Toornstra in de gelederen had Den Haag in het linkerrijtje gestaan.
PSV ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Toornstra in de gelederen had Den Haag in het linkerrijtje gestaan.
Tuurlijk niet. Ze hebben Park in de gelederen, wat was hij goed vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
Zou PSV er al aan denken om Ritzmaier terug te halen?
Je vergeet het hartjequote:
Ik maakte hem met mijn hoofdaccount, niet met mijn kloonquote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze had ik van Slechtewoordgrappen verwacht
Jij bent toch Helpmefok?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik maakte hem met mijn hoofdaccount, niet met mijn kloon
Hij denkt gravel in zijn haar te hebben?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe reclame voor 'Head and Shoulders'...
Beugelsdijk gaat Beugeltjes uit delen volgens Evert.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
Dit gaat ADO overtuigend winnen. Steijn heeft de mannen op scherp gezet deze winterstop, zullen strijden om iedere meter.
Arme Stijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu staat die Stijn in zijn hemd.
Mod of niet ik moet streng zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu staat die Ambrosius in zijn hemd.
Niet echt, een 'zin' begin je met een hoofdletter.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu staat die Ambrosius in zijn hemd.
Nu staat die Littlerabbit in zijn hemd.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet echt, een 'zin' begin je met een hoofdletter.
Het is dat je ons al informeerde de waarheid niet te zullen vertellen voordat je je stelling inzette.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet echt, een 'zin' begin je met een hoofdletter.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Danzell zat nog niet bij de selectie. Hij liet weten: ''Sorry, ik Gravenberch''
Ik doe mijn naam weer eer aan.
Nee joh.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
NEKslag voor ADO-trainer Maurice Steijn
Ik doe hem een nog groter plezier met de foto van de clubiconenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:46 schreef Grifte het volgende:
Om LittleRabbit na deze desastreuze nederlaag nog even op te vrolijken:
Is pas de 386e x joh.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jawel, ik zag witte zakdoekjes.
Hij wil gewoon hosselen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij trekt zijn shirt uitVreemd
Derby hourquote:Op zondag 19 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is Vit - Nec en Cambuur - Heerenveen op hetzelfde tijdstip ........
Coolsingel here we comequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef PantaRhei het volgende:
Haha, de kakkies dachten even hun 'fantastische momentum' door te zetten hoor, wat een drama
Volgens mij wordt het kampioenschap gewoon weer op museumplein gevierd hoor of Van der Laan moet Feyenoord willen trollen (lijkt me stiekem wel mooi)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef Ties02 het volgende:
Die Suk ziet er ook echt uit als een of andere randcrimineel
xdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat wel ja. Je zou hem 's nachts maar tegenkomen in een steegje.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat wel ja. Je zou hem 's nachts maar tegenkomen in een steegje.
breekijzerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Heerenveen
Lurling koop je toch niet, jezus
Is zijn oude club.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar Lurling wil spelen, dus waarom gaat hij dan naar Heerenveen.
Nouja hij hoort wel gewoon minimaal bij de selectie te zitten. We hebben het over NACquote:
True, tot zoverre is het wel logisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij hoort wel gewoon minimaal bij de selectie te zitten. We hebben het over NACAls dat niet gebeurt snap ik dat je gelijk weg bent.
Dat mag je niet zeggen, straks kan Geo4kant niet meer prettig kijken naar dit programma.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax valt weg halverwege de eerste helft. Nu is GAE beter. Maar Ajax zal in de 2e helft de match wel beslissen.
Dit, walgelijk commentaar ook dat het geen schwalbe zou zijn. Was een overduidelijke.quote:
Anders gratis weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
SígthorssonHopen dat er iemand nog de portemonnee trekt in de komende 6 dagen
Die was beslissend.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:08 schreef Mansjester het volgende:
Het was toch echt een blunder van Frank om de Sa in de basis te zetten.
Eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:08 schreef PantaRhei het volgende:
Wat is dat toch droevig dat kraanbakkie achter die goal. Er staat een knuppel in die werkelijk niets doet behalve het zicht blokkeren. Het is niet alsof hij die 'sfeervolle' tribune aanspoort liedjes te zingen oid
Penalty en rood bedoel je? 100% strafschop.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dit, walgelijk commentaar ook dat het geen schwalbe zou zijn. Was een overduidelijke.
Dat was een beslissende actie.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fischer zal vast nog wel beslissend zijn in de komende minuten
Geen rood. Wel een pingel. Zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:11 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Penalty en rood bedoel je? 100% strafschop.
Wellicht moet je ff je Ajaxbril afzetten. Ik ben een neutrale kijker.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:11 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Penalty en rood bedoel je? 100% strafschop.
Misschien moet jij een bril opzetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht moet je ff je Ajaxbril afzetten. Ik ben een neutrale kijker.
Oh het is wel mooi dat zo'n kleine club zo'n grote groep fanatieke supporters heeft, dit is een beetje jammer.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
GAE supportersDie worden ook zo onterecht opgehemeld.
Als je durft te zeggen dat het niet de meest sfeervolle club/stadion van Nederland is word je direct uitgelachenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
GAE supportersDie worden ook zo onterecht opgehemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |