Dit dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:32 schreef JeMoeder het volgende:
Nog veel walgelijker is dat zijn omgeving niets heeft gedaan terwijl ze donders goed wisten waar hij mee bezig was.
Van wat voor soort misbruik is er sprake? Wat teder raken her en der of echte binnendringingen?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Nemephis het volgende:
Het is inderdaad te hopen dat degenen die het misbruik mogelijk hebben gemaakt ook worden vervolgd.
Wat ik heb begrepen van alles wat. Zijn fragmenten op tv dat ie jongeren zogenaamd onschuldig betast.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van wat voor soort misbruik is er sprake? Wat teder raken her en der of echte binnendringingen?²
Wat deden ze in Nederland in Klassewerk en Stuif es in ?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
wat doen 1000 kinderen in de bbc studio?
en ja gristenen
geen idee, toen was ik hier nietquote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat deden ze in Nederland in Klassewerk en Stuif es in ?
Waarom reageer je dan op Savile ? Toen was je er ook niet.quote:
sorry meneer cultuurpolitie, ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op Savile ? Toen was je er ook niet.
staat iets over een kinderprogramma en een programma met popmuziek (alles onder de 18 telt in dit geval als kind dus twee programma's die in de doelgroep vallen)quote:Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
en ja gristenen
Is ok hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sorry meneer cultuurpolitie, ik zal het niet meer doen
oh gewoon britse sletjes dus, dat is nogal iets anders..quote:Op zondag 19 januari 2014 21:55 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
staat iets over een kinderprogramma en een programma met popmuziek (alles onder de 18 telt in dit geval als kind dus twee programma's die in de doelgroep vallen)
Dit kan écht niet hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
en ja gristenen
Ja dat is nog erger, die mensen zouden ze ook een lange straf moeten geven. Ze zullen best klachten over hem hebben gehad bij de BBC bv.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:32 schreef JeMoeder het volgende:
Nog veel walgelijker is dat zijn omgeving niets heeft gedaan terwijl ze donders goed wisten waar hij mee bezig was.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Als er schadevergoeding in het vooruitzicht wordt gesteld zullen ineens heel wat mensen zich opeens herinneren slachtoffer te zijn geweest van S.
Tsja, dat weet je dus niet zeker.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:32 schreef JeMoeder het volgende:
Door dit soort laster uitspraken kun je je als volwassen man bijna niet meer in het openbaar vertonen met een kind, helaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:20 schreef PKRChamp het volgende:
Zo vertrouw ik die Peter jan Rens ook niet, het zou mij niets verbazen als hij ook wat kinderen heeft betast.
Zo scheer je wel heel veel mannen over één kam...quote:Op maandag 20 januari 2014 03:20 schreef PKRChamp het volgende:
Zo vertrouw ik die Peter jan Rens ook niet, het zou mij niets verbazen als hij ook wat kinderen heeft betast.
Jawel, dat is ook het schandelijke, hij kon jaren lang zijn gang gaan omdat zijn directe omgeving er een 'ich habe es nicht gewusst' mentaliteit op na hield.quote:
En die lieden zijn inmiddels allemaal bekend?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook het schandelijke, hij kon jaren lang zijn gang gaan omdat zijn directe omgeving er een 'ich habe es nicht gewusst' mentaliteit op na hield.
Geen idee, het rapport is nog niet uitgebracht.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
En die lieden zijn inmiddels allemaal bekend?
Dus kindermisbruik in de RK kerk is allemaal verzonnen?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef Veldkamp het volgende:
Ondertussen brengen de staatsmedia overal herhalingen wekelijks van een haatcampagne door de VN en EU tegen de katholieke godsdienst en onderwijsinstellingen, door eindeloos te herhalen over de relatief zeer lage aantallen seksueel misbruik in kerkelijke internaten en opvanghuizen.... Dit om de macht van de Kerk en staatsonafhankelijk onderwijs te breken...Het gepeupel gelooft die propaganda ook nog...
Laster.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:20 schreef PKRChamp het volgende:
Ja, aardig fundamentalistje wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:08 schreef Tem het volgende:
Wel knap dat Veldkamp overal wel weer iets uithaalt om zijn haat jegens homoseksualiteit te ventileren.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef Veldkamp het volgende:
En homoseksualiteit moet hier kinderen al vroeg worden bijgebracht....Op scholen. De seksualisering van minderjarigen hier gaat gewoon verder.....
Op andere manieren....
Dat is waar, maar veeg dit nu maar niet onder tafel.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Als er schadevergoeding in het vooruitzicht wordt gesteld zullen ineens heel wat mensen zich opeens herinneren slachtoffer te zijn geweest van S.
Ja ik pleit dan ook al jaren voor de oude Griekse methode van het onderwijzen van jongeren.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef Veldkamp het volgende:
En homoseksualiteit moet hier kinderen al vroeg worden bijgebracht....Op scholen. De seksualisering van minderjarigen hier gaat gewoon verder.....
Op andere manieren....
Dat lijkt mij ook. Het vond ook gewoon plaats in de BBC studio's, ik kan mij niet voorstellen dat niemand daar ooit iets van heeft geweten.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Is dit geen enorm schandaal voor de BBC?
Sommige vrienden van 'm wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
En die lieden zijn inmiddels allemaal bekend?
De haat zit wel heel diep bij die dwaas.quote:
Ik vind je oprecht een van de meest afschuwelijke users die ik op FOK! ben tegengekomen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef Veldkamp het volgende:
Dit is echt niet de enige hooggeplaatste pedoseksuele crimineel binnen BBC of de toenmalige regering geweest, hoor.
Anders was hij met dit openlijk publiek geheime kindermisbruik nooit weggekomen.
Goed in Nederland hebben wij de zaak-Demmink, koninklijke doofpotten en elite-afpersing rond pedofilie...
Ondertussen brengen de staatsmedia overal herhalingen wekelijks van een haatcampagne door de VN en EU tegen de katholieke godsdienst en onderwijsinstellingen, door eindeloos te herhalen over de relatief zeer lage aantallen seksueel misbruik in kerkelijke internaten en opvanghuizen.... Dit om de macht van de Kerk en staatsonafhankelijk onderwijs te breken...Het gepeupel gelooft die propaganda ook nog...
Ook die gevallen gingen overigens helaas over de jaren 1960-1980, de seksuele revoluties met totale "vrijheid". En diepe chaos en losbandigheid, in de neutrale en linkse zuilen, maar ook in oorspronkelijk katholieke instellingen. Ook voor deze roofdieren. Maar daarop mag geen kritiek geuit worden, want dat is een moderne liberale seksuele verworvenheid.
Eerst maar zien of het echt waarheid is.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Het vond ook gewoon plaats in de BBC studio's, ik kan mij niet voorstellen dat niemand daar ooit iets van heeft geweten.
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Is dit geen enorm schandaal voor de BBC?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |