Denk je dat ik dat volhoudt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Terug sturen dan
Maar je kan toch ook om 9 uur eten
Wij eten thuis ook altijd om 2200 je gaat er echt niet dood van hoorquote:
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt, nog nooit echt naar gezocht / doorheen gebladerd ook. Lijken me niet heel veel leuke films tussen te zitten. Series wel.
Die had ik volgens mij al eens eerder gezien ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Of dit:
Is prima vermaak. En uiteraard wetenschappelijk.
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.
Vampire diaries dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.
Gewoon even de pilots kijken, dat geeft wel een goede eerste indruk.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:18 schreef Laura.b het volgende:
Ik ken al die series niet, ik kijk nu gossip girl en pretty little liars.Breaking bad heb ik ook als tip gekregen, hmmm.
Is ook ideaalquote:Op maandag 20 januari 2014 01:27 schreef Laura.b het volgende:
Ja, ik kijk wel even. Ik vind Netflix wel ideaal.Ik heb laatst ook een stukje Lost gekeken, ook leuk. Maaar ik heb morgen een tentamen, niet zo goed voorbereid. Kan je mij opvrolijken?
Is wel leuk, maar wat ik vind met sommige series is dat het te lang wordt uitgerekt en het onrealistisch wordt soms.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is ook ideaalLost moet ik ook nog zien ja
Is mij ook al een paar keer aangeraden.
Ik zou zeggen; Denk er niet teveel aanDat maakt het alleen maar erger.
Afleiding zoeken; Netflix
Komt vast wel goed met dat tentamen.
ik mis jequote:
Is met veel series wel zo ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar wat ik vind met sommige series is dat het te lang wordt uitgerekt en het onrealistisch wordt soms.Het tentamen is om 10 uur straks, ik moet slapen, vroeg opstaan en dan leren. Studeer jij? Zo ja: ervaring met niet goed voorbereiden en alsnog tentamen maken?
je bent zo ver wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |