Dat is toch niks man. Liever iemand op een verhoging die bepaalt wat de rest moet zingen.quote:
Je hebt t ook over de minst intelligente mensen van Nederland+ die uit Utrecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over Ajax zingen tijdens Ado - Feyenoord
hoe kansloos ben je dan
Dat heet buitenspelvalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat was dat verdedigen
Met z'n drie naar een man
Gelukkig is Schaken er zelf wel zeer tevreden over.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet altijd weer een beetje huilen van binnen als ik Schaken zie voetballen.
Oké.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Die haat op Den Haag hier elke week weer
Het zit vaak schandalig leeg, maar voor de rest kan vrijwel elke club een voorbeeld nemen aan de supporters.
Al besef ik dat dit niet helemaal met elkaar rijmt dus ik sluit af met.
Pantoffeldiertje
?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet altijd weer een beetje huilen van binnen als ik Schaken zie voetballen.
Jij bent best grappig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zit vaak schandalig leeg, maar voor de rest kan vrijwel elke club een voorbeeld nemen aan de supporters.
Pantoffeldiertje
Nee klopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig is Schaken er zelf wel zeer tevreden over.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Hopelijk gaat Schaken weer wat mondjes snoeren vandaag
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Pantoffeldiertje
Wie lacht er nou om hemquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ergste wat je kunt doen is lachen.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Immers mist
Strootman kijkt boos
Narsingh buitenspel
Gras is groen
Zo, alles weer gehad
Hier is Bassie de clown het niet mee eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ergste wat je kunt doen is lachen.
Bulthuis heft buitenspel opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Immers mist
Strootman kijkt boos
Narsingh buitenspel
Gras is groen
Zo, alles weer gehad
Niet grappig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Immers mist
Strootman kijkt boos
Narsingh buitenspel
Gras is groen
Zo, alles weer gehad
Bassie van Jensen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is Bassie de clown het niet mee eens.
Clasie was nog erger. Die leverde me toch een partij ballen in.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Janmaat. Wat was die slecht afgelopen woensdag.
Rustig, PSV moet nog spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, dat was toch wel de slechtste pass van het weekend gok ik
Op fysiek.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat wordt 4-0 volgens Thijs.
Dit is geen verrassing.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Cambuur en GAE spelen nog beter voetbal.
Die heb ik nog nooit normaal zien spelen als het er om gaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Clasie was nog erger. Die leverde me toch een partij ballen in.
Mikey heeft niet eens een kans nodig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan zo gewoon scoren uit de eerste kans die ze krijgen.
De nostradamus ja? Oké.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die rooie is gek.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mikey heeft niet eens een kans nodig.
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 18:08:37Dat was NOS Sportforum, nu door naar #psvaz. Volgens nostradamus gaat PSV aantonen dat t wel fysieke inhoud heeft. Voorspelling: 4-0 reageer retweet
Een wedstrijd met ADO is altijd een zaadwedstrijdquote:
Hij is niet zo positief over het beleid lees ik net.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 16:28:22Schalk, huurling zonder optie tot koop, is spits van beroep maar krijgt als linksbuiten voorkeur boven eigen jeugd als Rayhi. Beleid? reageer retweet
Elk jaar blijf ik hopen op degradatie voor ADO, toch weten ze het elk jaar te voorkomenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een wedstrijd met ADO is altijd een zaadwedstrijd
Maar Ruiz heeft hij dan weer 8 redenen voor waarom het een geweldige zet is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is niet zo positief over het beleid lees ik net.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 16:28:22Schalk, huurling zonder optie tot koop, is spits van beroep maar krijgt als linksbuiten voorkeur boven eigen jeugd als Rayhi. Beleid? reageer retweet
Klopt, maar dat is denk ik tijdelijk zodat Matavz weer wedstrijdritme op kan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is niet zo positief over het beleid lees ik net.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 16:28:22Schalk, huurling zonder optie tot koop, is spits van beroep maar krijgt als linksbuiten voorkeur boven eigen jeugd als Rayhi. Beleid? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |