leugensquote:
dan hou ik het vrij in de agenda. Moet ik VH even vrij laten vragen voor een bepaalde datum?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Myraela het volgende:
Als wij het laatste weekend van februari een meet houden, kom jij dan ook?
of beter gezegd , helemaal niets aanquote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Doe je wel wat leuks aanRAWR
1 maart.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
dan hou ik het vrij in de agenda. Moet ik VH even vrij laten vragen voor een bepaalde datum?
Spannend.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Doe je wel wat leuks aanRAWR
ok, we zijn erquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwanger voor het eten. Mijn haatzaad is sterk en krachtig.
O, wat ben jij vriendelijk. Wij komen allemaal. Tupperware party alles!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Myraela het volgende:
Als wij het laatste weekend van februari een meet houden, kom jij dan ook?
Zullen wij morgen de avond ruzieloos doorkomen? Gelukkig kan Karina in de moederrol duikenquote:
Grapje hoorquote:
ik verwacht ook niet dat we dat zullen hebben, veel te makkelijk in de omgang beidequote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen wij morgen de avond ruzieloos doorkomen? Gelukkig kan Karina in de moederrol duiken
[..]
Grapje hoorLaten we er een gezellig avondje van maken. Elkaar haar doen, lekker over mannen roddelen. Komt helemaal goed.
wat maak je toch veel me, nou nou phoe phoequote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Crack_ het volgende:
En mn oom die is dus duits en die begint ineens tegen mn tante te lullen dat ie niks met ons (de kleinkinderen) heeft omdat we geen duits kunnen. Toen dacht ikvan ja eh wtf, ik ben 21 heb ook gewoon duits gehad hoor. Dus toen ging ik maar duits tegen 'm lullen. En toen zei die even later tegen mn moeder "hgughhug ja ze kan gewoon duits" ja ehh hallo.
Niet dat ik vloeiend duits kan oid maar ik kan me heus wel verstaanbaar maken. Tevens praat hij vaak gewoon Duits en wij Nederlands en dat gaat prima.
taalwondertjequote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Crack_ het volgende:
En mn oom die is dus duits en die begint ineens tegen mn tante te lullen dat ie niks met ons (de kleinkinderen) heeft omdat we geen duits kunnen. Toen dacht ikvan ja eh wtf, ik ben 21 heb ook gewoon duits gehad hoor. Dus toen ging ik maar duits tegen 'm lullen. En toen zei die even later tegen mn moeder "hgughhug ja ze kan gewoon duits" ja ehh hallo.
Niet dat ik vloeiend duits kan oid maar ik kan me heus wel verstaanbaar maken. Tevens praat hij vaak gewoon Duits en wij Nederlands en dat gaat prima.
Moet lukken hahaquote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 maart dus. Even vrijhouden, jongeman.
Mijn moeder loopt altijd te haten dat mijn Frans en Duits zo slecht is.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Crack_ het volgende:
noorsequote:Op zondag 19 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leuke is dat de vriendin al kijkt waar ze het object in wil stoppen bij haar vriendin.
allesquote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij daadwerkelijk van Feyenoord gezien?
Ik kijk al een uur James May filmpjes op Youtubequote:Op zondag 19 januari 2014 16:11 schreef Jimbo het volgende:
jullie zitten op mn tweede tv naast feyenoord, dus ik houd alles goed bij
Iedereen kan toch wel vijf woorden duits praten? Want het zijn gewoon van die 'alles goed?" gesprekkenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
taalwondertje
hoe was de verjaardag verder? lekkere taart?
Bij mij op mijn tweede scherm. Maar ik vind jullie niet zo interessant vanmiddag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:11 schreef Jimbo het volgende:
jullie zitten op mn tweede tv naast feyenoord, dus ik houd alles goed bij
Waarom moet je dat zo goed kennen dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt altijd te haten dat mijn Frans en Duits zo slecht is.
mayquote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al een uur James May filmpjes op Youtube
Ik ben zo slecht in frans dat ik op mijn mondeling frans ineens duits begon te praten. Ik kreeg een 3.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt altijd te haten dat mijn Frans en Duits zo slecht is.
Big ass family.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel vijf woorden duits praten? Want het zijn gewoon van die 'alles goed?" gesprekken.
Er was heul geen taart! Wel broodjes en shit dus ook prima.
Jaa was gezellig. Zag er op het begin wel tegen op omdat die familie mega is (opa en oma hebben 10 kinderen) en daarvan zie ik de helft gewoon never nooit niet en heb ik daar ook niks mee. Dus gewoon die mensen opgezocht waar ik wel wat mee had en dat was heel gezellig
ik ookquote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij mij op mijn tweede scherm. Maar ik vind jullie niet zo interessant vanmiddag.
bout ' fing timequote:
Ik ken enkel dit gedicht uit mijn hoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel vijf woorden duits praten? Want het zijn gewoon van die 'alles goed?" gesprekken.
Er was heul geen taart! Wel broodjes en shit dus ook prima.
Jaa was gezellig. Zag er op het begin wel tegen op omdat die familie mega is (opa en oma hebben 10 kinderen) en daarvan zie ik de helft gewoon never nooit niet en heb ik daar ook niks mee. Dus gewoon die mensen opgezocht waar ik wel wat mee had en dat was heel gezellig
Omdat zij daar altijd heel goed in was. Heeft ook in Frankrijk gewoond, heeft me Franse naam gegeven, ben deels Frans, deels Duits.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom moet je dat zo goed kennen dan?
Hahaha, had ik op een proefwerkquote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in frans dat ik op mijn mondeling frans ineens duits begon te praten. Ik kreeg een 3.
en half indo....make up your mind!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat zij daar altijd heel goed in was. Heeft ook in Frankrijk gewoond, heeft me Franse naam gegeven, ben deels Frans, deels Duits.
[..]
Hahaha, had ik op een proefwerk![]()
Boks.
je bent dus 1 1/4e mens ? knap..quote:
eh, okquote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 maart dus. Even vrijhouden, jongeman.
kutquote:Op zondag 19 januari 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat toch geen half? Staat deels.
| Forum Opties | |
|---|---|