allesquote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij daadwerkelijk van Feyenoord gezien?
Ik kijk al een uur James May filmpjes op Youtubequote:Op zondag 19 januari 2014 16:11 schreef Jimbo het volgende:
jullie zitten op mn tweede tv naast feyenoord, dus ik houd alles goed bij
Iedereen kan toch wel vijf woorden duits praten? Want het zijn gewoon van die 'alles goed?" gesprekkenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
taalwondertje
hoe was de verjaardag verder? lekkere taart?
Bij mij op mijn tweede scherm. Maar ik vind jullie niet zo interessant vanmiddag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:11 schreef Jimbo het volgende:
jullie zitten op mn tweede tv naast feyenoord, dus ik houd alles goed bij
Waarom moet je dat zo goed kennen dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt altijd te haten dat mijn Frans en Duits zo slecht is.
mayquote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al een uur James May filmpjes op Youtube
Ik ben zo slecht in frans dat ik op mijn mondeling frans ineens duits begon te praten. Ik kreeg een 3.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt altijd te haten dat mijn Frans en Duits zo slecht is.
Big ass family.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel vijf woorden duits praten? Want het zijn gewoon van die 'alles goed?" gesprekken.
Er was heul geen taart! Wel broodjes en shit dus ook prima.
Jaa was gezellig. Zag er op het begin wel tegen op omdat die familie mega is (opa en oma hebben 10 kinderen) en daarvan zie ik de helft gewoon never nooit niet en heb ik daar ook niks mee. Dus gewoon die mensen opgezocht waar ik wel wat mee had en dat was heel gezellig
ik ookquote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij mij op mijn tweede scherm. Maar ik vind jullie niet zo interessant vanmiddag.
bout ' fing timequote:
Ik ken enkel dit gedicht uit mijn hoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel vijf woorden duits praten? Want het zijn gewoon van die 'alles goed?" gesprekken.
Er was heul geen taart! Wel broodjes en shit dus ook prima.
Jaa was gezellig. Zag er op het begin wel tegen op omdat die familie mega is (opa en oma hebben 10 kinderen) en daarvan zie ik de helft gewoon never nooit niet en heb ik daar ook niks mee. Dus gewoon die mensen opgezocht waar ik wel wat mee had en dat was heel gezellig
Omdat zij daar altijd heel goed in was. Heeft ook in Frankrijk gewoond, heeft me Franse naam gegeven, ben deels Frans, deels Duits.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom moet je dat zo goed kennen dan?
Hahaha, had ik op een proefwerkquote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in frans dat ik op mijn mondeling frans ineens duits begon te praten. Ik kreeg een 3.
en half indo....make up your mind!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat zij daar altijd heel goed in was. Heeft ook in Frankrijk gewoond, heeft me Franse naam gegeven, ben deels Frans, deels Duits.
[..]
Hahaha, had ik op een proefwerk![]()
Boks.
je bent dus 1 1/4e mens ? knap..quote:
eh, okquote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 maart dus. Even vrijhouden, jongeman.
kutquote:Op zondag 19 januari 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat toch geen half? Staat deels.
| Forum Opties | |
|---|---|