halfje wat?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedjeEn niemand gelooft dat.
ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:02 schreef Ezell het volgende:
dit zou zo lr kunnen zijn
[ afbeelding ]
sof, waar wacht je op?
Ja, ik zei tegen Tchock toen die ene neef waarvan ik altijd dacht dat hij zn hoofd ooit had gestoten "Ohja hij was ook diegene die zn hoofd had gestoten". Dus die gast zegt zelf ook al 'huh, dat was ik niet' maar mn moeder begon hystiersch OHAOAHOA DAT IS HIJ NIET DAT IS JEEEEEEEEEEEEEEEENS HOAHAOAHOquote:
iddquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat nog liever dan zo'n grote lege vlakte.
En ook, heb je het machtigste wapen in het universum, je kunt alles maken wat je wilt.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso is het een kansloos powerding.
ben je lekker bezig, is je ring leeg
en een nieuwe lamp kan je ook niet maken
oooooquote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei tegen Tchock toen die ene neef waarvan ik altijd dacht dat hij zn hoofd ooit had gestoten "Ohja hij was ook diegene die zn hoofd had gestoten". Dus die gast zegt zelf ook al 'huh, dat was ik niet' maar mn moeder begon hystiersch OHAOAHOA DAT IS HIJ NIET DAT IS JEEEEEEEEEEEEEEEENS HOAHAOAHO
en dat die man je aankijkt van , Ehm..wie is jimbo? Praat niet tegen me met je baretquote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms zie ik een stelletje lopen waar de man grotere borsten heeft dan zijn vriendin.
Meestal zeg ik dan "Hey Jimbo, goede dag?"
XD XD
iddquote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ook, heb je het machtigste wapen in het universum, je kunt alles maken wat je wilt.
Wat maken ze? Grote bokshandschoenen en pistolen
indisch, en het is niet eerlijk. Ik heb een neef, die is bruin met zwart haar. Ik heb van nature donkerblond haar en ik ben blank.quote:
Om het vervolgens goed te maken met een potje seks terwijl de vriendin huilend toekijkt.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat die man je aankijkt van , Ehm..wie is jimbo? Praat niet tegen me met je baret
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
indisch, en het is niet eerlijk. Ik heb een neef, die is bruin met zwart haar. Ik heb van nature donkerblond haar en ik ben blank.Enige voordeel is dat ik niet verbrand.
droog uiteraardquote:Op zondag 19 januari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het vervolgens goed te maken met een potje seks terwijl de vriendin huilend toekijkt.
quote:
ROTTERDAM MEET !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Myraela het volgende:
Als wij het laatste weekend van februari een meet houden, kom jij dan ook?
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Myraela het volgende:
Is goed. Doe je wel wat leuks aanquote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |