Ik moet je wat vertellen...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:58 schreef arachide. het volgende:
Soms zie ik chicks en die hebben dan een vriendje met minder gezichtsbeharing dan de chick zelf. Ik moet dan lachen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah gatverdamm, ben je daarom zo zuur
neem een stuk chocola en vertrek naar bed met een kruikje man
Hij is toch best leuk?quote:
Tegen Tchock mag ik hopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik dacht dus het altijd neef A was dus tegen hem zei ik dat.. en mn moeder stond er naast oid en die zei "MAARTJE!! Dat was A helemaal niet, J. heeft ooit zn hoofd gestoten!"
Oh oeps kak
gelukkigquote:
ze woont in rotterdam, daar hebben de (turkse) vrouwen ook vaak een snorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen...
Anno 2014 is homoseksualiteit amper een taboe meer. Sommige stelletjes bestaan uit 2 mannetjes![]()
wat moet ik hierop zeggen?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen...
Anno 2014 is homoseksualiteit amper een taboe meer. Sommige stelletjes bestaan uit 2 mannetjes![]()
Whehehe.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:58 schreef arachide. het volgende:
Soms zie ik chicks en die hebben dan een vriendje met minder gezichtsbeharing dan de chick zelf. Ik moet dan lachen.
Whut?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is toch best leuk?
[..]
Tegen Tchock mag ik hopen.
Ja en de Turkse mannen op hun 12 al een volle baard met borsthaar over het shirt.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze woont in rotterdam, daar hebben de (turkse) vrouwen ook vaak een snor
Geen idee. Ik wacht geduldig afquote:
De enige waardige Green Lantern is Alan Scott, de eerste.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:48 schreef Jimbo het volgende:
Green lantern is best kansloos trouwens.
kaneelstokje zal het hiermee eens zijn
idd, halfbloedjes dit datquote:Op zondag 19 januari 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en de Turkse mannen op hun 12 al een volle baard met borsthaar over het shirt.
In rassenmenging weiger ik te geloven
sowieso is het een kansloos powerding.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige waardige Green Lantern is Alan Scott, de eerste.
Heb niks met al die nieuwe dingen.
en borsthaar? :±quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |