Sorry man.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Kale het volgende:
[..]
En bedankt dan he! Had het liever niet geweten
Nog nieuwe interessante coins? Het miningtopic valt een beetje stilquote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef roislecxe het volgende:
Wordt het toch nog een vrouwenkliekje.
Begon al te denken dat ik bijna de enige was.
groetjes Annabel.
Nee je hebt mij tog ng.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef roislecxe het volgende:
Wordt het toch nog een vrouwenkliekje.
Begon al te denken dat ik bijna de enige was.
groetjes Annabel.
SmartCoin, FoxCoin en nu mine ik DigiByte.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:00 schreef Kale het volgende:
[..]
Nog nieuwe interessante coins? Het miningtopic valt een beetje stil
Ik doe nu USDE en Nobeltjes. En een beetje de LTC koers checken. Weet nog niet of ik met mn LTC's in Fiat moet gaan of nietquote:Op zondag 19 januari 2014 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SmartCoin, FoxCoin en nu mine ik DigiByte.
PXLCoin is een hele interessante, maar daarvan is de difficulty flink gestegen. Gelukkig was ik er snel bij.
Noble staat al op een exchange. Coinmarket.ioquote:Op zondag 19 januari 2014 22:03 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik doe nu USDE en Nobeltjes. En een beetje de LTC koers checken. Weet nog niet of ik met mn LTC's in Fiat moet gaan of niet
Ik hoop voor nattekat dat die USDE prijs nog gaat stijgen, anders ligt hij straks in een hoekje te huilenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Noble staat al op een exchange. Coinmarket.io
USDE ook volgena mij. Verder schijnen de devs er echt het beste van te willen maken![]()
Over dat laatste heb ik geen zinnig advies.
Nogal uit de routequote:Op zondag 19 januari 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag
In Breda.
Precies dezelfde, ook de kleur.
Ik hoop het ook voor hem.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop voor nattekat dat die USDE prijs nog gaat stijgen, anders ligt hij straks in een hoekje te huilen![]()
Nee...quote:
Hoe bevalt je nieuwe auto?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee...
Vandaag voor 't eerste getankt na 433 km, er kon 37,21 liter bij
Prima! Stoelen zitten perfect, stuurt strak, motor roffelt lekker (5 cilinder), niet zo snel als de 940 (die had 165pk vanwege turbo) maar wel erg soepel en sterk onderin zodat je niet veel schakelt.quote:
Ik heb geen verstand van auto'squote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Prima! Stoelen zitten perfect, stuurt strak, motor roffelt lekker (5 cilinder), niet zo snel als de 940 (die had 165pk vanwege turbo) maar wel erg soepel en sterk onderin zodat je niet veel schakelt.
Ah joh, ik ook niet, maar het klinkt wel interessant toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's.
Same here.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |