Wat nou volatielquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Stryder het volgende:
Even weg en er is nog steeds niks met de prijs gebeurd
Er gebeurt de hele dag al niksquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Stryder het volgende:
Daar ben ik wel blij om, mijn kater begint eindelijk weg te zinkenquote:
Vandaag mopper ik nietquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Stryder het volgende:
Stabieler dan de Euro en Dollar iigquote:
Nou das ook voor het eerst hahaha, zag je dat een goede keuze had gemaaktquote:
24.45 preciesquote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou das ook voor het eerst hahaha, zag je dat een goede keuze had gemaakt
Daarstraks stond er even een 160.000LTC wall buyorder.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef Stryder het volgende:
Lijkt op China, al stond er gisterenmiddag ook een 2 miljoen buy order op BTCe (heel kort, dat wel)
Gek. Zo'n bedrag heb je inderdaad wel nodig om de prijs zo hoog te krijgen. Waarom dan niet gewoon 1-5 BTC per minuut kopen ofzo. Daar spaar je jezelf duizenden euro's mee..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef Stryder het volgende:
Lijkt op China, al stond er gisterenmiddag ook een 2 miljoen buy order op BTCe (heel kort, dat wel)
Ziekquote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daarstraks stond er even een 160.000LTC wall buyorder.
Lees een boek! Ik zag een advertentie in De Groene over Ijstijd. Leek me een mooie roman.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik verveel me te pletter. Hebben jullie nog series als aanraders?
Ga Naruto ofzo kijken, dan heb je de komende weken wat te doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik verveel me te pletter. Hebben jullie nog series als aanraders?
Naruto.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga Naruto ofzo kijken, dan heb je de komende weken wat te doen.
Naruto episode 101quote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Naruto.
Fullmetal Alchemist.![]()
Oke. Stiekem was Naruto wel kijkbaar. Shippuden daarentegen.
Oeh die is wel geweldig.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Naruto episode 101![]()
Maar als aanrader zou ik Code Geass zeggen.
Wat was er in die episode?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Naruto episode 101![]()
Maar als aanrader zou ik Code Geass zeggen.
Oh diequote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Gotta See! Gotta Know! Kakashi-Sensei's True Face!
Verdomme, ik heb toch zeker al zeven jaar geen anime meer gezien maar ik weet nog steeds welke aflevering je bedoeltquote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Gotta See! Gotta Know! Kakashi-Sensei's True Face!
Ja zoiets vergeet je gewoon niet, een mask onder een mask.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:28 schreef strbo het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb toch zeker al zeven jaar geen anime meer gezien maar ik weet nog steeds welke aflevering je bedoelt
http://myanimelist.net/animelist/robin007bondquote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar ik heb geen zin om anime te kijken
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond
Gewoon heel die lijst kijken
quote:Bible Black
Dropped when shemale appeared
quote:
Hahaha, we gaan wel naar de maan hoor. Even geduld nogquote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef zomertje het volgende:
Ik dacht dat we ff naar de maan gingen, zijn die chinezen nu al weer klaar... *pruil*
Die troll is echt geniaal.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / gezellig in de kroeg en opeens; VECHTEN !!!
same. Gewoon beetje laten sudderen. Worldcoin kijk ik wat meer naar atm.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:56 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk al bijna niet meer op BTC-e, in november was het nog leuk om te daytraden maar nu is het gewoon zonde van de tijd.
De dildo's stellen de open & close prijs voor, de lange zwarte streep de high en low in dat interval.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef GTAnoob het volgende:
Hallo mensen
Ik heb 1 vraag.
Op BTC zie je naast de groene en rode dildo's, soms ook een lange zwarte streep erdoorheen.
Wat houdt dit in?
Alvast bedankt.
Hier is een aardappel (voor uw hulp):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |