Berenklauw zonder gehaktquote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op zoek naar een baantje? Misschien heb ik nog wel iets voor je.
[..]
Kaassoufflé
Groentekroket
Berenklauw zonder gehakt
Pizza Quattro Formaggi
Pannekoeken
en vegetarische paella
Saffraan is toch altijd al duur geweest?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:52 schreef MichaelScott het volgende:
Kleine kanttekening bij de paella: Ik heb wel eens gehoord dat saffraan erg duur is maar ik weet niet of dat waar is.
Klinkt als ongezonde meuk, daar gaan we niet aan beginnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op zoek naar een baantje? Misschien heb ik nog wel iets voor je.
[..]
Kaassoufflé
Groentekroket
Berenklauw zonder gehakt
Pizza Quattro Formaggi
Maak ik met regelmaatquote:Pannekoeken
Die zou ik wel eens kunnen proberenquote:en vegetarische paella
Klopt, maar anders doe ik wel half saffraan half kurkuma.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:52 schreef MichaelScott het volgende:
Kleine kanttekening bij de paella: Ik heb wel eens gehoord dat saffraan erg duur is maar ik weet niet of dat waar is.
Die ja, die zijn wel goed te doenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
Vegetarische "gehakt"balletjes.
Groenteburgers.
Van die stukjes "kip".
![]()
Wokblokjes heten die dingen of iets dergelijks.
Uienringen op een stokjequote:
Maar ik ga toch niet geen vlees eten om dat maar een slap aftreksel van vlees te gaan etenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die ja, die zijn wel goed te doen
En die satéballetjes ook wel. En een valessje maak je me ook wel blij mee
Maar die worstjes vind ik dan weer niet zo.
Kaasquote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar ik ga toch niet geen vlees eten om dat maar een slap aftreksel van vlees te gaan eten
Ikzelf vind het juist stom dat ze de vervangers zoveel mogelijk op vlees laten lijken en als het even kan ook zo willen laten smaken.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar ik ga toch niet geen vlees eten om dat maar een slap aftreksel van vlees te gaan eten
Als ik namaakvlees ga eten kan ik net zo goed the real deal pakken, ik doe het niet voor de dieren ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ikzelf vind het juist stom dat ze de vervangers zoveel mogelijk op vlees laten lijken en als het even kan ook zo willen laten smaken.
Het is gewoon een ander product dat ongeveer dezelfde voedingsstoffen heeft als vlees.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:59 schreef Leafeon672 het volgende:
We zouden een kookboek moeten schrijven: 'FOK!ken in de keuken'.
Dat is wel echt heel lekkerquote:
Nog nooit gehad, maar dat smaakt toch ook naar niks of niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Tempeh is trouwens stukken lekkerder dan tofu.
Zou kunnen, maar ik heb het wel eens bij de Chinees gehaald, waar dan allerlei groenten bijzaten en zoetzure saus, en dat smaakte iig erg lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar dat smaakt toch ook naar niks of niet?
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar dat smaakt toch ook naar niks of niet?
Tempeh heeft niet echt een smaak, maar neemt wel heel makkelijk smaken opquote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb het wel eens bij de Chinees gehaald, waar dan allerlei groenten bijzaten en zoetzure saus, en dat smaakte iig erg lekker.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:12 schreef Sands het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=423523.0
En eruit bij 24.485quote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar even in LTC gegaan bij 24.27
Zo blijven we bezigquote:Op maandag 20 januari 2014 00:12 schreef Sands het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=423523.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |