SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Natuurlijk, alleen niet zo goed als de commentatoren doen dat ze zijn. Mooiste goal van het seizoen, alles wat hij aanraakt is perfect, Feyenoord is heer en meester, ga zo maar doorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord is dan ook gewoon veel en veel beter
quote:
Godverdomme. Wat kom je eerst met Hoesen dan?quote:
Ik weet niet of je zit te kijken, maar behalve dat ''alles wat hij aanraakt is perfect'' komt het toch aardig in de buurt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen niet zo goed als de commentatoren doen dat ze zijn. Mooiste goal van het seizoen, alles wat hij aanraakt is perfect, Feyenoord is heer en meester, ga zo maar doorEn Utrecht 'speelt niets klaar' en 'kijkt alleen maar achterom' met twee goals voor
Vandaag, dat is nog wel eens andersquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zit te kijken, maar behalve dat ''alles wat hij aanraakt is perfect'' komt het toch aardig in de buurt.
Welke wedstrijd zit jij dan in godsnaam te kijken? Die waarin utrecht überhaupt de bal heeft en kansen creëert?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen niet zo goed als de commentatoren doen dat ze zijn. Mooiste goal van het seizoen, alles wat hij aanraakt is perfect, Feyenoord is heer en meester, ga zo maar doorEn Utrecht 'speelt niets klaar' en 'kijkt alleen maar achterom' met twee goals voor
Ja, ik zit te kijken en nee, ik herken ze allemaal niet. Feyenoord is veel beter en Utrecht loert op de counter. Punt. Kan nog net zo goed 3-3 worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zit te kijken, maar behalve dat ''alles wat hij aanraakt is perfect'' komt het toch aardig in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |