dit is gewoonquote:Op maandag 20 januari 2014 07:08 schreef ZetaOS het volgende:
Dunne flierefluiter nu al aan de roids en ziet er uit alsof hij nog nooit naar de gym is geweest.
Grappige reacties ook.
werd er een beetje warm vanquote:Op maandag 20 januari 2014 09:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit is gewoon
het fysiek dat de vrouwtjes willen zien
iddquote:Op maandag 20 januari 2014 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
werd er een beetje warm van
jij ook?
het jeukt om ook epistane en crenatine te gebruike
post is streefje danquote:Op maandag 20 januari 2014 09:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd
niet zo opgeblazen als een ballon maar mooi lange spieren
dat komt omdat i ginger is. Die hebben een lagere pijngrens, en een hoger doorzettingsvermogen (SRS)quote:Op maandag 20 januari 2014 09:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd
niet zo opgeblazen als een ballon maar mooi lange spieren
dat komt omdat gingers eigenlijk geen ziel hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat komt omdat i ginger is. Die hebben een lagere pijngrens, en een hoger doorzettingsvermogen (SRS)
zie je gelijk ook aan die gast
zo rot ziet i d'r ook wel uit iddquote:Op maandag 20 januari 2014 09:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat komt omdat gingers eigenlijk geen ziel hebben
ze zijn undead
Pellequote:
ja maar dat ziet er eng uitquote:Op maandag 20 januari 2014 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Pelle
Seedorf man die is buffer dan al zn spelers bij elkaar
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja maar dat ziet er eng uit
pelle heeft gewoon mooie lange spieren dat willen de vrouwtjes zien
Groene thee, mag ik hopen?quote:
I wish, stond te stuiteren op het station. Waren vast een aantal mensen die dachten dat ik wat gesnoven had.quote:
Soms. Ik had G.R.S. willen quoten, maar ben kennelijk nog niet helemaal wakker. Komt doordat ik nog geen koffie gehad heb wellichtquote:
Groene thee mag ik hopen?quote:
Moest meteen hieraan denkenquote:
Ben jij die op je UI ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |