quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beter dat je je lul niet achterna bent gegaanScheelt een heleboel gezeik.
Tsja. Misschien wel ja. Maar dit soort dingen blijft altijd jeuken: als je het wel doet blijft het knagen in je relatie, als je het niet doet blijf je je zo nu en dan afvragen hoe het geweest zou zijn als je het wel gedaan had. Had ik al gezegd dat ze echt een goed lichaam had/heeft?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
"I'd rather regret doing something than not doing something."
Of gaat die vlieger niet op hier.![]()
Ja.quote:Zit je nog in dezelfde relatie?
Le-zen.quote:
Nee, kutkop. Vrouwen moet je nooit geloven.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:17 schreef Champy het volgende:
Interessant?
http://www.ted.com/talks/(...)_t_usually_work.html
Ik geloof er ook niks van, verhaal rammelt aan alle kantenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, kutkop. Vrouwen moet je nooit geloven.
swarsenegger is zelf de grootste anabole henkie die er rond loopt en gaat nu de heilige jesus uit hangen wat een hypocriet stuk vretenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:05 schreef Eleiko het volgende:
Ondertussen op schwarzenegger.com:
http://www.schwarzenegger(...)oure-a-meathead-when
Ik weet zeker dat iig ene RaymondK hier wel het een en ander van zou moeten herkennen...
dat klopt wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb 5 seconden gezien, een stukje dat ze zei 't brein een eigen ideale gewicht of beter een gewichtrange zou hebben
"My genetics"quote:Op maandag 20 januari 2014 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb 5 seconden gezien, een stukje dat ze zei 't brein een eigen ideale gewicht of beter een gewichtrange zou hebben
Ja je bewuste brein, wat zegt je onderbewuste brein??quote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat klopt wel.
mijn brein zegt een ideale gewicht range van 120 tot 122kg @ 12%![]()
hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja je bewuste brein, wat zegt je onderbewuste brein??
Geloof ik best. Het leven is te kort om af te vragen wat in het verleden plaats had kunnen vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Tsja. Misschien wel ja. Maar dit soort dingen blijft altijd jeuken: als je het wel doet blijft het knagen in je relatie, als je het niet doet blijf je je zo nu en dan afvragen hoe het geweest zou zijn als je het wel gedaan had. Had ik al gezegd dat ze echt een goed lichaam had/heeft?
[..]
Ja.
Den Haag?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
Was bij de Mc een tripple burger aan het halen. Voor mij in de rij stond een vrouw met twee kinderen. Wanneer ze haar bestelling kreeg schreeuwde ze: Romanison, Cheynelle hier komen. Soms vergeet ik bijna in wat voor pauperstad ik woon.
Romanisonquote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
Was bij de Mc een tripple burger aan het halen. Voor mij in de rij stond een vrouw met twee kinderen. Wanneer ze haar bestelling kreeg schreeuwde ze: Romanison, Cheynelle hier komen. Soms vergeet ik bijna in wat voor pauperstad ik woon.
Haha dude niet iedereen packt 5k op een dag hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Romanison![]()
woah, White trash must b
Die triple burger was zeker een nalevering? Rest had je al besteld en op toch?
lolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Haha dude niet iedereen packt 5k op een dag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |