jammer voor je, probeer opnieuw...........quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Oerbeer het volgende:
żżż wegrennen en topic op FOK! openen ???
Kelcie Banks raadt het je niet aan grgrquote:Op zondag 19 januari 2014 17:35 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ vechten tegen mij is voor jou echt geen beginnen aan !!!
[ afbeelding ]
ĦĦĦ pica maakt wel duidelijk genoeg dat jij mij echt helemaal niks kan doen
want je kan echt nergens bij om mij goed en/of doeltreffend te raken !!!
ĦĦĦ alsof ik daar naar luister.............. pica maakt duidelijk genoeg dat iemand van 1mtr20 mij niks kan doen !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kelcie Banks raadt het je niet aan grgr
.......................vrouwen kunnen ook alleen maar denken aan wat ik als man in m'n broek heb..........quote:
Als je er zo mongolisch mee te koop loopt ... En het er dan ook nog zo onsmakelijk uitziet ...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
.......................vrouwen kunnen ook alleen maar denken aan wat ik als man in m'n broek heb..........
Ben je nog steeds bezig, kiddo?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
.......................vrouwen kunnen ook alleen maar denken aan wat ik als man in m'n broek heb..........
ĦĦĦ ik loop nergens mee "te"koop" DOMME MUTS !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er zo mongolisch mee te koop loopt ... En het er dan ook nog zo onsmakelijk uitziet ...
Tuurlijk ...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Lodewijk94 het volgende:
ĦĦĦ ik loop nergens mee "te"koop" DOMME MUTS !!!
anders had ik wel een naaktfoto van me geplaatst
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Late troll. Foto's zijn al uit 2011 ofzo.
Nice niet verkeerd, nog meer foto's van je gigantische lichaam?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
ĦĦĦ wanneer er bekenden van mij bij betrokken zijn zal ik die onmiddellijk in bescherming nemen !!!
alleen mij gebeurd nooit wat en dat komt waarschijnlijk doordat ik 2mtr18 lang ben en
mijn gevechtshouding is perfect waarmee
[ afbeelding ]
al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd zijn !!!
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>quote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nice niet verkeerd, nog meer foto's van je gigantische lichaam?
Geil. Hoe zou jij zo een kleintje aanpakken dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>
[ afbeelding ]
ach die schuif ik gewoon met m'n voet weg hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geil. Hoe zou jij zo een kleintje aanpakken dan?
Dikzak.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>
[ afbeelding ]
Valt wel mee, ik heb alleen een grote bek tegen mensen die ik aankan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ jij heb wel een grote BEK !!!
ĦĦĦ dan maak jij nou een grote fout !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb alleen een grote bek tegen mensen die ik aankan.
Niet. Ik hoef me niet te verdedigen, jij krijgt met je dikke lijf niet eens de kans om mij aan te kunnen vallen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ dan maak jij nou een grote fout !!!
want......>
[ afbeelding ]
żżż hoe denk jij je tegen mij te kunnen verdedigen ???
żżż en hoe wil jij dat bewerkstelligen ???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet. Ik hoef me niet te verdedigen, jij krijgt met je dikke lijf niet eens de kans om mij aan te kunnen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |