Ach, jij zit zo vaak op je knieën, dan zijn die ondertussen toch wel getraind dat die wat kunnen hebben?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ in een vechtpartij zijn m'n knieën één van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken
die makkelijk zijn te treffen en daarom kniebeschermers zodat die volledig beschermd zijn !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, jij zit zo vaak op je knieën, dan zijn die ondertussen toch wel getraind dat die wat kunnen hebben?
¡¡¡ alleen wijven kunnen een "cameltoe" hebben DOMME ZEEKOE !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
Louis, face it, je bent een pijpslet met een cameltoe.
Domme zeekoe.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ alleen wijven kunnen een "cameltoe" hebben DOMME ZEEKOE !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ alleen wijven kunnen een "cameltoe" hebben DOMME ZEEKOE !!!
quote:male camel toe
when a male wears pants that are too tight, and the impression of his balls become visible.
¡¡¡ mijn broek zit helemaal niet strak en jij kan kennelijk dwars door mijn kleren heen kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
male cameltoe
when a male wears pants that are too tight, and the impression of his balls become visible
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ mijn broek zit helemaal niet strak en jij kan kennelijk dwars door mijn kleren heen kijken
dat jij zit te beweren dat je m'n ballen kan zien.............???
quote:
Beenzwaai achterkant knie dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ in een vechtpartij zijn m'n knieën één van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken
die makkelijk zijn te treffen en daarom kniebeschermers zodat die volledig beschermd zijn !!!
¡¡¡ moet je eerst achter me zien te komen !!!quote:
ga nou weg trollquote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ moet je eerst achter me zien te komen !!!
¡¡¡ en zolang je voor me sta
zet ik gewoon effe voetjes iets verder uit elkaar en schop je hopeloos MIS !!!
Wat ben je stoer Lowie. Meeveren, je voet pakken en omdraaien.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ moet je eerst achter me zien te komen !!!
¡¡¡ en zolang je voor me sta
zet ik gewoon effe voetjes iets verder uit elkaar en schop je hopeloos MIS !!!
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat ben je stoer Lowie. Meeveren, je voet pakken en omdraaien.
En datquote:
¡¡¡ voordat jij één van mijn voeten kan pakken heb je al een veiligheidsschoen in je waffel !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat ben je stoer Lowie. Meeveren, je voet pakken en omdraaien.
Trut, zeekoe. Jij bent niet op je mondje gevallen hoorquote:
¡¡¡ als je dát maar effe weet !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trut, zeekoe. Jij bent niet op je mondje gevallen hoor
Ja ja, dat lelijke shirt en die eenogige slang van je heb ik nu al zo'n 37x gezien. En ga je niet eens opzij voor je ouders? Vlegel, slecht opgevoed jijquote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ als je dát maar effe weet !!!
[ afbeelding ]
¡¡¡ en ik ga ook voor NIEMAND opzij !!!
Hahahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ voordat jij één van mijn voeten kan pakken heb je al een veiligheidsschoen in je waffel !!!
quote:ga nou weg troll
¡¡¡ blablabla lul niet zo raar want van die ukkie's kunnen helemaal NIKS pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee.
Buiten dat, ik ben sneller dan jij want een stuk kleiner.
En als een voet in mijn handen vast zit, heb ik nog een voet om je uit balans te brengen.
en dit:
[..]
Nog maar 53 posts, is topic dicht. Gewoon even z'n gang laten gaan, zijn zo van hem af (of modje moet topic sluiten, maar dan had dat wel al gebeurt denk)quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee.
Buiten dat, ik ben sneller dan jij want een stuk kleiner.
En als een voet in mijn handen vast zit, heb ik nog een voet om je uit balans te brengen.
en dit:
[..]
Fixed, graag gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ blablabla lul niet zo raar want van die ukkies kunnen helemaal NIKS pakken
en/of mij en/of iets van mij vastgrijpen SUKKEL !!!
Hee ik heb het over je voet omdraaien hoor, ik wil voor de rest geen dingen van je vastpakken. Rilquote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ blablabla lul niet zo raar want van die ukkie's kunnen helemaal NIKS pakken
en/of mij en/of iets van mij vastgrijpen SUKKEL !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |