slaap lekker manquote:
Uhm ok.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:46 schreef LETMEIN het volgende:
bhjvjvgjvhkbnhjgvfcdxrdycfgvhbjnknhbgvyfcdxrdycfgv hbjnkm7y6tfrct gvjhbuoy7tgfg jvhbuy876tfrctgjv hbuy6t5frctyhgv jbhu7y6frctrd6ftyubhj lnuhybvfcdr5f6yfvgbohpuj97y86gtfrcdx4568fryvigbuohuy76gftrcdrd46ftvygibuyhgtfr5t697givygbuoyhygtvcfdrrfvygibuhniujhyitvufcdyr56tg
Ah ja, die gaan we even veranderen.quote:
Ik hou van haar.quote:
Kanjerquote:Op zondag 19 januari 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ook
behalve als het in je oog zit
Ha ik dacht bijna dat je sliep.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo ben ik weer. Headset bleek op de f5 toets te liggen dus mijn IP kreeg weer een ban van 10 minuten
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
Maak je bij deskresearch gebruik van:
Interne
Externe
Interne & externe
Bronnen?
Hou je bek.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de goede quote gebruiken hč.
Likjequote:
Mijn humor wordt op FOK! beschimpt en in het echt gewaardeerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Likje
Ik ook overigens, om mijn humor wordt regelmatig hartelijk gelachen op FOK!.
Of is dat geen goed uitgangspunt?
euh jawelquote:Op zondag 19 januari 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik helemaal een 7 day trial activeren. Spel downloaden ben je niet online goffedomme
quote:Op zondag 19 januari 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor wordt op FOK! beschimpt en in het echt gewaardeerd.
Ik zie potentieel.
Misschien kunnen we een duo beginnen XDquote:Op zondag 19 januari 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor wordt op FOK! beschimpt en in het echt gewaardeerd.
Ik zie potentieel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
of JR-Style en de briequote:Op zondag 19 januari 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen we een duo beginnen XD
JR-Style en de bie
ipv van kooten en de bie XD
Ik haal het ook niet in mijn hoofd ooit nog te beginnen. Al zal Commiblocker op Stormscale nooit meer gekozen kunnen worden.quote:
albuterex heet ikquote:Op zondag 19 januari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haal het ook niet in mijn hoofd ooit nog te beginnen. Al zal Commiblocker op Stormscale nooit meer gekozen kunnen worden.
of JR-Style en de homofobie. Dan kunnen we in Rusland optreden XDquote:Op zondag 19 januari 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
of JR-Style en de brie
zodat we de Fransen ook een hart onder de riem steken xd
Waarom gaan we helemaal naar Rusland om op een trap te staan? xdquote:Op zondag 19 januari 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of JR-Style en de homofobie. Dan kunnen we in Rusland optreden XD
Om Poet in het zonnetje te zetten XDquote:Op zondag 19 januari 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gaan we helemaal naar Rusland om op een trap te staan? xd
Ik verbreek de samenwerking nu.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om Poet in het zonnetje te zetten XD
Tienerfeestje bij de buren?quote:Op zondag 19 januari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf is dit. 2 helikopters cirkelen hier al een langere tijd rond. Tering lawaai
Je word straks uit je bed gelicht door de NSA.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf is dit. 2 helikopters cirkelen hier al een langere tijd rond. Tering lawaai
Of door de NBA.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word straks uit je bed gelicht door de NSA.
lekker manquote:
Lijkt me ook tering pijnlijkquote:
Ik ben niet de juiste persoon om dit te vragenquote:
had jou nog geappt manquote:Op zondag 19 januari 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Am I`m better of dead, am I better of a quiter?
Sorry manquote:
je stelt dan ook een retorische vraag.quote:
hoezo nietquote:Op zondag 19 januari 2014 03:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wohoohowow 3:35 alweer. Dit kan ik niet waarderen
Omdat ik vandaag weer niks aan school heb gedaan en vroeg opstaan er nu morgen ook weer niet inzit wil ik het nog enigszins effectief maken. Gelukkig heb ik voetbal morgen als excuusquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 03:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag weer niks aan school heb gedaan en vroeg opstaan er nu morgen ook weer niet inzit wil ik het nog enigszins effectief maken. Gelukkig heb ik voetbal morgen als excuus
half 5quote:Op zondag 19 januari 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]ik mag morgen ook weer oud en vertrouwd een kater wegwerken tijdens het feyenoord kijken.
hoe laat speelt ajax
16:30. Hele dag gevuld dusquote:Op zondag 19 januari 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]ik mag morgen ook weer oud en vertrouwd een kater wegwerken tijdens het feyenoord kijken.
hoe laat speelt ajax
Komt goed. Ga niet janken ook ik doe het immers zelf. Maar ja... als ik dan weer 1:00 slapen als doelstelling neem is het toch wel weer een teken hoe het met mijn huidige zelfdiscipline staatquote:
fucked up jaquote:Op zondag 19 januari 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Ga niet janken ook ik doe het immers zelf. Maar ja... als ik dan weer 1:00 slapen als doelstelling neem is het toch wel weer een teken hoe het met mijn huidige zelfdiscipline staat
soms wel. Heb altijd bruin verder hoor. Tarwe sesam vers van de bakkerquote:
trustenquote:Op zondag 19 januari 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga slapen.
hopelijk morgen op tijd wakker en fit voor feyenoord
trusten![]()
Ik geef om mijn mede-fokkersquote:Op zondag 19 januari 2014 04:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast wel. Bedankt dat je me naar bed stuurt.
Jij was vroeg wakker.quote:
ja hequote:
Haha, goed bezig. Het is wel goed weer om te hardlopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
Ik wilde gaan hardlopen en werken maar ik ben pas net weer wakker
ik ga morgenochtend welquote:Op zondag 19 januari 2014 10:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Haha, goed bezig. Het is wel goed weer om te hardlopen.
Hoi JC.
Geloof er niks van.quote:
they say I'm better of now, than I ever was with herquote:Op zondag 19 januari 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Am I`m better of dead, am I better of a quiter?
oke dan geloof jij het nietquote:
Lekker man.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:39 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou ook weer eens moeten hardlopen.
De eerste keer na lange tijd niet te hebben hardgelopen stel je altijd uit. Vandaar. Ging er niet om dat het om jou ging.quote:
Ik ga even het weer bestuderen en als het beter dan matig is dan ga ik gewoon!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Had echt totaal geen zin vanmorgen want moe, nu meer energie dan voor die tijd,.
oh daar heb ik geen last van, meer de derde keer. dan heb ik geen zin meer.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:42 schreef Muto het volgende:
[..]
De eerste keer na lange tijd niet te hebben hardgelopen stel je altijd uit. Vandaar. Ging er niet om dat het om jou ging.![]()
Oké, nee ik heb meestal eerste keer. Daarna raak je er aan gewend en voel je je juist kut als je het een tijdje niet hebt gedaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen last van, meer de derde keer. dan heb ik geen zin meer.
ik voel me wel eens vaker kut over dingen die ik niet heb gedaan en vervolgens doe ik ze weer nietquote:Op zondag 19 januari 2014 10:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké, nee ik heb meestal eerste keer. Daarna raak je er aan gewend en voel je je juist kut als je het een tijdje niet hebt gedaan.
vanavondquote:Op zondag 19 januari 2014 10:54 schreef supersof het volgende:
oké misschien dat ik vanavond wel ga. en anders morgen ochtend.
waarom vanavond?quote:
Ah ja. Nu je het zegt. Ik heb dat ķķk. Iets met scriptie.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me wel eens vaker kut over dingen die ik niet heb gedaan en vervolgens doe ik ze weer niet
1. Dat is gezonder dan in de ochtend.quote:
slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 19 januari 2014 10:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Dat is gezonder dan in de ochtend.
2. Dat is leuker want avond.
3. Dan stel je het minder uit.
4. Omdat de naam 'avond' mooier is dan 'ochtend'
5. Hoi.
6. Ik weet niks meer.
Naja die eerste heb ik wel eens gehoord, dat koffie en sporten in de ochtend slechter zijn omdat je dan nog moet wakker worden ofzo.quote:
eerlijk gezegd niet echtquote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voel jij hierdoor geen sensuele trilling dan?
Niet op zondag joh, doe een even normaal. Christelijke familiequote:
huh mag dat niet op zondag?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet op zondag joh, doe een even normaal. Christelijke familieDie komen morgenavond. Wat toepasselijk is, want dan ben ik ook jarig
Nee joh, naar iemand toe rijden is werk.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
huh mag dat niet op zondag?
wij vieren verjaardagen altijd op zondag, nooit op de dag zelf als het doordeweeks is
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee joh, naar iemand toe rijden is werk.
Nee ik niet, familie wel. It's baddddquote:Op zondag 19 januari 2014 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]dus je blijft altijd thuis op zondag?
wij juist vroeger naar familie toe bijna elke zondag
mis dat wel een beetje
Ja ik bedoel vroegerquote:Op zondag 19 januari 2014 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik niet, familie wel. It's baddddHoe is jouw leven?
Wat is er met je nicht dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik bedoel vroeger
Maar ja gaat wel goed, ben nu aan het werk. Hoop dat ik het op tijd af krijg. Ik kan naar verjaardag van mn tante, maar eigenlijk heb ik daar niet echt zin in omdat mijn 'lievelings' nicht ook niet komt. dusja, blijf ik liever alleen thuis, wantalleen thuis
wat moet je in utrecht?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
vandaag niet naar utrecht
nu maar tv kijken
das stom
kroeg!
dat is mijn beste vriendinquote:Op zondag 19 januari 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er met je nicht dan?
De wedstrijd is daar, maar t was nog niet zeker of ik mee konquote:
Thuisvak?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De wedstrijd is daar, maar t was nog niet zeker of ik mee kon
pics van je nicht(je ?)quote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is mijn beste vriendinof wat bedoel je?
Welk boek, die van Pelle?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gister bijna 300 pagina's gelezen sofje, ben je trots?
*trots*quote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
ookniet komt. Sorry, las niet nietquote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is mijn beste vriendinof wat bedoel je?
hoezo mag je niet mee?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De wedstrijd is daar, maar t was nog niet zeker of ik mee kon
neuh rotterdam hooligans.quote:
neequote:
ja heel ergquote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb geen kaartje.quote:
oh zoquote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ookniet komt. Sorry, las niet niet
Alleen thuis zijn
oh jammerquote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje.
Paar maten van me hadden er misschien een over omdat iemand bij zn kindjes moest blijven vandaag, maar dat gaat niet door, waardoor ik niet mee kan. Heel logisch allemaal
Is er geen stadionkassa open dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje.
Paar maten van me hadden er misschien een over omdat iemand bij zn kindjes moest blijven vandaag, maar dat gaat niet door, waardoor ik niet mee kan. Heel logisch allemaal
Ja dat wel, maar dan moet ik op eigen vervoer en weet ik niet zeker of ik bij hun zitquote:Op zondag 19 januari 2014 11:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is er geen stadionkassa open dan?Zit daar toch altijd halfvol
jaquote:
HOI TYPISCHquote:
eigenlijk welquote:Op zondag 19 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
daar mist de h maar dat is niet zo erg
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
daar mist de h maar dat is niet zo erg
JA KUT TYPISCH, IK HOEST GROENE SLIJMBALLEN TYPISCH.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
HALLO JIMBO
HOE GAAT HET MET JOU VANDAAG JIMBO
nee meer als een franįaisequote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eigenlijk wel
nu zeg je het als een duitser
zijn geëindigd in het dorpscafé na die verjaardagquote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA KUT TYPISCH, IK HOEST GROENE SLIJMBALLEN TYPISCH.
BEN JE GISTER NOG UITGEGAAN TYPISCH ?
nein nein neinquote:
hehquote:Op zondag 19 januari 2014 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ezellinnenmelk op mijn diamanten muesli
krulspelden, maar ik ben je tante truus niet.
[buma in mijn zak, zak] anders is het ruzie
je dacht dat je ook stang was, maar dat is een illusie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |