Likjequote:
Mijn humor wordt op FOK! beschimpt en in het echt gewaardeerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Likje
Ik ook overigens, om mijn humor wordt regelmatig hartelijk gelachen op FOK!.
Of is dat geen goed uitgangspunt?
euh jawelquote:Op zondag 19 januari 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik helemaal een 7 day trial activeren. Spel downloaden ben je niet online goffedomme
quote:Op zondag 19 januari 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor wordt op FOK! beschimpt en in het echt gewaardeerd.
Ik zie potentieel.
Misschien kunnen we een duo beginnen XDquote:Op zondag 19 januari 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor wordt op FOK! beschimpt en in het echt gewaardeerd.
Ik zie potentieel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
of JR-Style en de briequote:Op zondag 19 januari 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen we een duo beginnen XD
JR-Style en de bie
ipv van kooten en de bie XD
Ik haal het ook niet in mijn hoofd ooit nog te beginnen. Al zal Commiblocker op Stormscale nooit meer gekozen kunnen worden.quote:
albuterex heet ikquote:Op zondag 19 januari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haal het ook niet in mijn hoofd ooit nog te beginnen. Al zal Commiblocker op Stormscale nooit meer gekozen kunnen worden.
of JR-Style en de homofobie. Dan kunnen we in Rusland optreden XDquote:Op zondag 19 januari 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
of JR-Style en de brie
zodat we de Fransen ook een hart onder de riem steken xd
Waarom gaan we helemaal naar Rusland om op een trap te staan? xdquote:Op zondag 19 januari 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of JR-Style en de homofobie. Dan kunnen we in Rusland optreden XD
Om Poet in het zonnetje te zetten XDquote:Op zondag 19 januari 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gaan we helemaal naar Rusland om op een trap te staan? xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |