Wat is er met je nicht dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik bedoel vroeger
Maar ja gaat wel goed, ben nu aan het werk. Hoop dat ik het op tijd af krijg. Ik kan naar verjaardag van mn tante, maar eigenlijk heb ik daar niet echt zin in omdat mijn 'lievelings' nicht ook niet komt. dusja, blijf ik liever alleen thuis, wantalleen thuis
wat moet je in utrecht?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
vandaag niet naar utrecht
nu maar tv kijken
das stom
kroeg!
dat is mijn beste vriendinquote:Op zondag 19 januari 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er met je nicht dan?
De wedstrijd is daar, maar t was nog niet zeker of ik mee konquote:
Thuisvak?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De wedstrijd is daar, maar t was nog niet zeker of ik mee kon
pics van je nicht(je ?)quote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is mijn beste vriendinof wat bedoel je?
Welk boek, die van Pelle?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gister bijna 300 pagina's gelezen sofje, ben je trots?
*trots*quote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
ookniet komt. Sorry, las niet nietquote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is mijn beste vriendinof wat bedoel je?
hoezo mag je niet mee?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De wedstrijd is daar, maar t was nog niet zeker of ik mee kon
neuh rotterdam hooligans.quote:
neequote:
ja heel ergquote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb geen kaartje.quote:
oh zoquote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ookniet komt. Sorry, las niet niet
Alleen thuis zijn
oh jammerquote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje.
Paar maten van me hadden er misschien een over omdat iemand bij zn kindjes moest blijven vandaag, maar dat gaat niet door, waardoor ik niet mee kan. Heel logisch allemaal
Is er geen stadionkassa open dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje.
Paar maten van me hadden er misschien een over omdat iemand bij zn kindjes moest blijven vandaag, maar dat gaat niet door, waardoor ik niet mee kan. Heel logisch allemaal
Ja dat wel, maar dan moet ik op eigen vervoer en weet ik niet zeker of ik bij hun zitquote:Op zondag 19 januari 2014 11:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is er geen stadionkassa open dan?Zit daar toch altijd halfvol
jaquote:
HOI TYPISCHquote:
eigenlijk welquote:Op zondag 19 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
daar mist de h maar dat is niet zo erg
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
daar mist de h maar dat is niet zo erg
JA KUT TYPISCH, IK HOEST GROENE SLIJMBALLEN TYPISCH.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
HALLO JIMBO
HOE GAAT HET MET JOU VANDAAG JIMBO
nee meer als een franįaisequote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eigenlijk wel
nu zeg je het als een duitser
zijn geëindigd in het dorpscafé na die verjaardagquote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA KUT TYPISCH, IK HOEST GROENE SLIJMBALLEN TYPISCH.
BEN JE GISTER NOG UITGEGAAN TYPISCH ?
nein nein neinquote:
hehquote:Op zondag 19 januari 2014 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ezellinnenmelk op mijn diamanten muesli
krulspelden, maar ik ben je tante truus niet.
[buma in mijn zak, zak] anders is het ruzie
je dacht dat je ook stang was, maar dat is een illusie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |