Ook een nieuwe spits nodig, die Locadia ken der geen kut van jongehquote:Op maandag 20 januari 2014 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ernstig inderdaad. Toch zijn de analisten en "kenners" helemaal weg van hem. Ik vind hem trouwens ook best aardig, maar dat rendement moet echt omhoog. Maar dat geldt voor compleet PSV.
Davy vindt hem anders wel goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook een nieuwe spits nodig, die Locadia ken der geen kut van jongeh
Meh, ze speelde nu aardig, maar laten we wel wezen; tegen Utrecht en ze krijgen alsnog 2 tegengoals.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de nieuwe aanpak in de uitwedstrijden, zie ik ze nog wel lang meedoen.
Tegen Heerenveen speelden ze ook wel goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy vindt hem anders wel goed.
[..]
Meh, ze speelde nu aardig, maar laten we wel wezen; tegen Utrecht en ze krijgen alsnog 2 tegengoals.
Zonder die Beugelsdijk, wat een ontzettende mongool is, laten ze daar gewoon punten liggen.
Dat doe ik niet, ik vind het gewoon grappig z'n kolderieke uitspraken keer op keer te herhalen.quote:
Wie?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zonder die Beugelsdijk, wat een ontzettende mongool is, laten ze daar gewoon punten liggen.
Beugelsdijk is die andere tokkie van ADOquote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die tokkie die 2 keer buitenspel ophief. Ben z'n naam kwijt.
Kan er niks van, die van ADO vind ik dan nog wel wat beterquote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Normaal gesproken kan die gozer wel aardig ballen.
Voor FC Utrecht begrippen.
ga nou niet lope zeikequote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan er niks van, die van ADO vind ik dan nog wel wat beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |