bitch dont kill my vibequote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
Kendrick maakt toch wel lekkere muziek hoor
Geen Atleti Sevilla ?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
nu genieten van ac milan v hellas verona
Soms schaam ik voor mijn posts vroeger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Die actie van Lens![]()
Wauw wat een skills heeft hij
kloptquote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op een of ander manier merk ik jaloezie tov Ruiz, Ajacieden blijven zijn naam maar roepen.
Nee totaal geen jaloezie, het is gewoon grappig dat jullie "verlossende engel" totaal niets in te brengen had vandaag en ook nog een mooie panna kreegquote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op een of ander manier merk ik jaloezie tov Ruiz, Ajacieden blijven zijn naam maar roepen.
Please, ga niet doen alsof 'wij' hem zien als verlossende engel, dat verzin je nu ter plekkenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee totaal geen jaloezie, het is gewoon grappig dat jullie "verlossende engel" totaal niets in te brengen had vandaag en ook nog een mooie panna kreeg
Jij misschien niet, het gros wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Please, ga niet doen alsof 'wij' hem zien als verlossende engel, dat verzin je nu ter plekken
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op het middenveld, big whoop. Kansloos gegeil altijd op een panna
Vooral dat is een fabeltje in de wereld geholpen door de Ajacieden.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee totaal geen jaloezie, het is gewoon grappig dat jullie "verlossende engel" totaal niets in te brengen had vandaag en ook nog een mooie panna kreeg
Geloof ik weinig van eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij misschien niet, het gros wel.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Dven het volgende:
Hebben jullie deze al gezien
[ afbeelding ]
ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
goede koolquote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |