Kont, tieten kut en lul, kut en lul.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:33 schreef BlueJeans het volgende:
Daarom ben ik op FOK! gekomen eigenlijk. Lekker platte mannen-humor!![]()
Doe maar niet broeder. Ik wil dat die pijn aan je bespaard blijft.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:33 schreef Tropanzia het volgende:
Een ongestelde feminist.... Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gewoon een vrouw die net even wat harder schreeuwt dat ze ongesteld is, toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doe maar niet broeder. Ik wil dat die pijn aan je bespaard blijft.
Plas in je kontje.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Kont, tieten kut en lul, kut en lul.
Er was dus een situatie dat ik naast een 9/10 zat. Ik maakte perongeluk een FOK!-achtige grap. (Floepte uit mijn mond) Vervolgens vond die chick het grappig.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef Scuidward het volgende:
Chicks? Hosselen? Met wat ik hier doe? Vertel.
Wat was de grap?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er was dus een situatie dat ik naast een 9/10 zat. Ik maakte perongeluk een FOK!-achtige grap. (Floepte uit mijn mond) Vervolgens vond die chick het grappig.
Ah ja. Grapjes maken is altijd wel goed ja. Humor en zelfspot toont aan dat je over je eigen zwaktes heen kijkt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er was dus een situatie dat ik naast een 9/10 zat. Ik maakte perongeluk een FOK!-achtige grap. (Floepte uit mijn mond) Vervolgens vond die chick het grappig.
Open even een topic wat we wél begrijpenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef tong80 het volgende:
Laten we de humor achterwegen laten.
Wees eens serieus.
Check die neger in utopia.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Antiklacht: chicks die je kunt hosselen met elitehumor.
Die neger deed Pipo de clown na en hij paalde half Utopia na 1 dag.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Check die neger in utopia.
Zie je een slaaf of zie je een neger gezegend met een grote piemel gadegeslagend door ons. Schuldbewust.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Die neger deed Pipo de clown na en hij paalde half Utopia na 1 dag.
Ik kan het me niet herinneren. Ik dacht iets in de richting van sarcastisch seksistisch.quote:
Waarom vond ik dit grappig?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef tong80 het volgende:
Laten we de humor achterwegen laten.
Wees eens serieus.
Nja ik kan ook nu gaan natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is meteen naar de dokter.
En toch log je nooit langer dan 5 minuten uit.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef chroestjov het volgende:
Het niveau op FOK! is zo dramatisch dat ik er soms spontaan van in huilen uit barst, een eindeloze stroom van tranen die over mijn wangen langzaam in mijn baard sijpelen.
Wees blij. De helft van FOK! moet de baard nog in de keel krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef chroestjov het volgende:
Het niveau op FOK! is zo dramatisch dat ik er soms spontaan van in huilen uit barst, een eindeloze stroom van tranen die over mijn wangen langzaam in mijn baard sijpelen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
En toch log je nooit langer dan 5 minuten uit.
Scheer je weg.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij. De helft van FOK! moet de baard nog in de keel krijgen.
Trusten.
Ik scheer er uit.
Ja, dat ookquote:
Ik dacht dat Fok!kers nooit buiten kwamen?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja, dat ookAl kunnen de mensen nu wel rustig slapen aangezien ik nu thuis ben en niet de hele stad bij elkaar schreeuw
Deze fokker komt gewoon buitenquote:Op zondag 19 januari 2014 03:30 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fok!kers nooit buiten kwamen?
Gaat de stad in, kroeg gaat dicht, aiciu pissig, kleineert stad, zingt provocerende liederen over lokale voetbalclub, schreeuwt nog wat en gaat dan al schreeuwend naar huis.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 03:40 schreef Aiciu het volgende:
Oh en de volgende dag vraag ik me af waarom ik me wederom als een debiel gedragen heb
Neem je je dan ook altijd voor om de volgende keer niet weer dezelfde fouten te maken?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:40 schreef Aiciu het volgende:
Oh en de volgende dag vraag ik me af waarom ik me wederom als een debiel gedragen heb
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 03:48 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Neem je je dan ook altijd voor om de volgende keer niet weer dezelfde fouten te maken?
Klopt het dat er mensen zijn die je groeten?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gaat de stad in, kroeg gaat dicht, aiciu pissig, kleineert stad, zingt provocerende liederen over lokale voetbalclub, schreeuwt nog wat en gaat dan al schreeuwend naar huis.
Begroeten mensen elkaar in de stad dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klopt het dat er mensen zijn die je groeten?
Is niet typisch iets van FOK! hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iedereen voor autist uitmaken is niet altijd handig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |