Waarom vond ik dit grappig?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef tong80 het volgende:
Laten we de humor achterwegen laten.
Wees eens serieus.
Nja ik kan ook nu gaan natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is meteen naar de dokter.
En toch log je nooit langer dan 5 minuten uit.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef chroestjov het volgende:
Het niveau op FOK! is zo dramatisch dat ik er soms spontaan van in huilen uit barst, een eindeloze stroom van tranen die over mijn wangen langzaam in mijn baard sijpelen.
Wees blij. De helft van FOK! moet de baard nog in de keel krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef chroestjov het volgende:
Het niveau op FOK! is zo dramatisch dat ik er soms spontaan van in huilen uit barst, een eindeloze stroom van tranen die over mijn wangen langzaam in mijn baard sijpelen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
En toch log je nooit langer dan 5 minuten uit.
Scheer je weg.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij. De helft van FOK! moet de baard nog in de keel krijgen.
Trusten.
Ik scheer er uit.
Ja, dat ookquote:
Ik dacht dat Fok!kers nooit buiten kwamen?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja, dat ookAl kunnen de mensen nu wel rustig slapen aangezien ik nu thuis ben en niet de hele stad bij elkaar schreeuw
Deze fokker komt gewoon buitenquote:Op zondag 19 januari 2014 03:30 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fok!kers nooit buiten kwamen?
Gaat de stad in, kroeg gaat dicht, aiciu pissig, kleineert stad, zingt provocerende liederen over lokale voetbalclub, schreeuwt nog wat en gaat dan al schreeuwend naar huis.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 03:40 schreef Aiciu het volgende:
Oh en de volgende dag vraag ik me af waarom ik me wederom als een debiel gedragen heb
Neem je je dan ook altijd voor om de volgende keer niet weer dezelfde fouten te maken?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:40 schreef Aiciu het volgende:
Oh en de volgende dag vraag ik me af waarom ik me wederom als een debiel gedragen heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |