Damage? MN8? Another level?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Hoe heette die boyband ookalweer? Was een donkere jongen.
The Streets. Maar dat is geen boyband.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Hoe heette die boyband ookalweer? Was een donkere jongen.
XFA ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit een schilder bij Idols?
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al was er wel een has been. Tweede zanger van The Streets.
"PAY ATTENTION!!"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit een schilder bij Idols?
hij vindt iedereen leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit van je verwacht
Zolang hij achter die microfoon blijft staan, want dan zie je dat afgezakte hitlersnorretje niet op z'n kin.quote:
Kan deze zingen ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze kan wel zingen. Dus die zal wel niet door zijn
Ik dacht dat het sarcasme duidelijk wasquote:
hij haalt de lage tonen niet en echt laag is het nietquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sarcasme duidelijk was
sorry maar terechtquote:
helaas, maar niet goed genoegquote:
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel beter dan die twee van net, toch?
Moet die maar het juiste nummer moeten kiezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef hexje het volgende:
Aaahhhhh waarom die aandachtshoer met echo wel en hij niet.
Dat vind ik een van de pluspunten tov VOHquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Cee het volgende:
Wat een schreeuwende hooligantypes ook steeds backstage.
Met dit nummer wel, met een ander nummer was hij denk ik wel door geweestquote:
Ja, andere nummer, andere stem en een andere juryquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Met dit nummer wel, met een ander nummer was hij denk ik wel door geweest
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, andere nummer, andere stem en een andere jury. Misschien op een andere dag. Op een andere planeet
.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, andere nummer, andere stem en een andere jury. Misschien op een andere dag. Op een andere planeet
.
Ik vind afzeiken soms best mogen, mist het terecht isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Redefine het volgende:
Toch wil ik bij The Voice wel eens echt kritisch commentaar van de jury horen. Afzeiken hoeft absoluut niet.
Hier zijn ze wel ietsjes kritischer dan ik Nederlandquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Redefine het volgende:
Toch wil ik bij The Voice wel eens echt kritisch commentaar van de jury horen. Afzeiken hoeft absoluut niet.
Dan noem ik het gewoon kritisch, en mag het van mij ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind afzeiken soms best mogen, mist het terecht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |