Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.quote:
veel meer toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.
Dat lijkt alleen maar zo doordat iedereen altijd op zijn 30cm lange genotsknots zit te geilen.quote:
Dat wist ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
Trouwens hebben wij homo's GRINDR Pharkus, onwetende dat je er bent.
En het was er ook al jaren voor Tinder, dus wij homo's zijn gewoon ultrahipster qua sextetten.quote:
Nog best wel meer toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.
konkoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
Stel ik gewoon heel netjes een vraag in een ander topic, krijg ik geen antwoord, terwijl dat figuur voor de rest wel gewoon reageert. Ik word dus gewoon genegeerd.
[ afbeelding ]
Klacht: Homo negeert mij.
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen zoveel zeken en drama schopten. Om dat te vermijden hoef je dus ook geen homo te worden.
Ik kan er 3 opnoemen als ik mezelf niet meetel.quote:
Hou je bek, konko-user.quote:
Bananen zijn fantastisch man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:04 schreef Ramkraker het volgende:
Weetje wat pas homo is? Je nieuwe user pic
Nee, wel Nederlands, sorry.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Marie30 het volgende:
Moet je homoseksueel zijn om dit topic te snappen?
Nou ja, het is heel simpel. Ik stel een vraag, en krijg geen antwoord. Vervolgens word ik gewoon keihard genegeerd. Onbeschoft gewoon.quote:
Je vraag was te moeilijk...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is heel simpel. Ik stel een vraag, en krijg geen antwoord. Vervolgens word ik gewoon keihard genegeerd. Onbeschoft gewoon.
Aha, dit is zeker weer een spelletje tussen jou en die andere, Etsu of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.
Nee, ik wil gewoon antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, dit is zeker weer een spelletje tussen jou en die andere, Etsu of iets dergelijks.
Gast, wat denk je wel niet?quote:Nou ja, spreek een keertje af, bestel een mojoto met gekleurde parasolletjes er in en zie verder.
Hij hoefde alleen maar wat te bewijzen over een groeiende vraag naar rechtsgeleerde, iets wat hij als een feit presenteerde, hoe moeilijk kan het zijn?quote:
`quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon antwoord op mijn vraag.
[..]
Gast, wat denk je wel niet?Bier
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
`
Ik zal dan wel weer voor de Robert ten Brink spelen al is het nog geen kerst en hem er op wijzen.
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Marie30 het volgende:
Moet je homoseksueel zijn om dit topic te snappen?
Je weet prima waar het over gaat, ik herinnerde je zelfs nog aan de vraag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.
Persoon heeft zich al gemeld in het topic, nog geen antwoord gekregen.quote:
Sorry, zal het voortaan proberen te voorkomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij het bent. Ik kijk altijd naar UI's dus je verwart me
Zei hij terwijl hij terug rende naar GRTD.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.
Zit je dan, veilig in klb waar geen kut meer gebeurd sinds 40-45 maanden geledenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, zal het voortaan proberen te voorkomen.
[..]
Zei hij terwijl hij terug rende naar GRTD.!
Verandering is dan ook eng, alles is prima zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zit je dan, veilig in klb waar geen kut meer gebeurd sinds 40-45 maanden geleden
Schelden met kanker is triest!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.
[..]
Ik kan er 3 opnoemen als ik mezelf niet meetel.
[..]
Hou je bek, konko-user.
okéquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verandering is dan ook eng, alles is prima zo.
Je bent een gezwel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Schelden met kanker is triest!
Van nikon houden ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Schelden met kanker is triest!
Hij kan niet lief doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ga eens kontneuken samen en doe lief godverdomme
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
Kan hier een slotje op komen? Ik vind dit laster.
quote:
Ik vind je onbeschoft, gewoon een terechte klacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind je onbeschoft, gewoon een terechte klacht.
Pas maar op, hij's homo straks doet hij het echtquote:
Liever homo dan een incestuele nageboorte uit een vissersdorpje te zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pas maar op, hij's homo straks doet hij het echt
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm.... In de afleveringen met Robert ten Brink ging het altijd soepeler dus ik dacht, dat kan ik ook.
En laster is strafbaar volgens art. 262 Sr. Ik citeer:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
Laat maar, mijn faghag is van mening dat deze persoon om van te kotsen is, en ik luister altijd naar haar advies.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm.... In de afleveringen met Robert ten Brink ging het altijd soepeler dus ik dacht, dat kan ik ook.
Hij heeft een gave denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
En laster is strafbaar volgens art. 262 Sr. Ik citeer:
1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 2 jaren of geldboete van de vierde categorie.
Sommigen mannen van de andere kant zijn soms nog veel bekwamer in het zeiken en drama schoppen dan heteroseksuele vrouwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen zoveel zeken en drama schopten. Om dat te vermijden hoef je dus ook geen homo te worden.
Misschien kan je beter in die sc blijven met die grootspraakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 2 jaren of geldboete van de vierde categorie.
Of gewoon weg van het internet, misschien nog beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien kan je beter in die sc blijven met die grootspraak
Ja, ach, jullie moeten samen gewoon nog eens die mojito met gekleurde parasolletjes proberen die ik al aanraadde (en een biertje voor Reziania dan).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet het bloemetje..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
L-ascorbinezuur?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kan er ff niet opkomen
Oh ik dacht dat ergens een keer gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is niet homo voor zover ik weet.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
"beantwoord"
Met zulk taalgebruik begrijp ik wel dat mensen geen zin meer hebben om op je te reageren
Ga lekker je moeder pesten, zure wannabe.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef hoink581 het volgende:
Ga lekker zulke verhalen ophangen op een van de vele gay-sites.
Daar moet ik mijn best nog voor doen. De jouwe huilt zich waarschijnlijk in slaap omdat haar zoon net zoveel van piemels houdt als zijzelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga lekker je moeder pesten, zure wannabe.
Nee, ze is behoorlijk trots op me, kut voor jou.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar moet ik mijn best nog voor doen. De jouwe huilt zich waarschijnlijk in slaap omdat haar zoon net zoveel van piemels houdt als zijzelf.
doe eens rustig zemmelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar moet ik mijn best nog voor doen. De jouwe huilt zich waarschijnlijk in slaap omdat haar zoon net zoveel van piemels houdt als zijzelf.
wollah deze is psychis in zyn kopquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die vieze kkflikker met z'n gebitch, maak me helemaal para vriend
Goeie post deze!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij wilt je plagen om vervolgens om kusjes te vragen. Hij is gefrustreerd dat zijn nieuwe kontenstamper vriend aids heeft, en hij moet morgen getest worden en is bang dat hij het ook heeft. Begrijp het dan het leven van een homo is niet makkelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die vieze kkflikker met z'n gebitch, maak me helemaal para vriend
doel jij op mij mattie?!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wollah deze is psychis in zyn kop
jullie allebeiquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |