L-ascorbinezuur?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kan er ff niet opkomen
Oh ik dacht dat ergens een keer gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is niet homo voor zover ik weet.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
"beantwoord"
Met zulk taalgebruik begrijp ik wel dat mensen geen zin meer hebben om op je te reageren
Ga lekker je moeder pesten, zure wannabe.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef hoink581 het volgende:
Ga lekker zulke verhalen ophangen op een van de vele gay-sites.
Daar moet ik mijn best nog voor doen. De jouwe huilt zich waarschijnlijk in slaap omdat haar zoon net zoveel van piemels houdt als zijzelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga lekker je moeder pesten, zure wannabe.
Nee, ze is behoorlijk trots op me, kut voor jou.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar moet ik mijn best nog voor doen. De jouwe huilt zich waarschijnlijk in slaap omdat haar zoon net zoveel van piemels houdt als zijzelf.
doe eens rustig zemmelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar moet ik mijn best nog voor doen. De jouwe huilt zich waarschijnlijk in slaap omdat haar zoon net zoveel van piemels houdt als zijzelf.
wollah deze is psychis in zyn kopquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die vieze kkflikker met z'n gebitch, maak me helemaal para vriend
Goeie post deze!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij wilt je plagen om vervolgens om kusjes te vragen. Hij is gefrustreerd dat zijn nieuwe kontenstamper vriend aids heeft, en hij moet morgen getest worden en is bang dat hij het ook heeft. Begrijp het dan het leven van een homo is niet makkelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die vieze kkflikker met z'n gebitch, maak me helemaal para vriend
doel jij op mij mattie?!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wollah deze is psychis in zyn kop
jullie allebeiquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |